Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een aanvraag voor rode foto's geplaatst.quote:
Vierde gok:quote:Op maandag 24 september 2012 21:21 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Derde gok:
Willem & Jurjen
Henrieke & Bert
Aad & Jeannet (maar die wil niet)
Henk & Fiona
Martin & Swaen
Henrieke is met Barry mee verdwenen uit de OPquote:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #94quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb een aanvraag voor rode foto's geplaatst.
Hoe apart ik Ina ook vind, die gelovige bril vind ik nog veel erger. Ze heeft ook 24 uur per dag dezelfde strakke blikquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:43 schreef Leandra het volgende:
Aad... hij zou Ina naar huis moeten sturen, maar ik zie het nog gebeuren dat hij Linda naar huis stuurt, Aad wil weerwoord, en Linda zegt en doet alleen maar ja en amen.
De slettebak! Doen alsof ze voor Bert valt en dan stiekem met Barry ervandoor gaan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Henrieke is met Barry mee verdwenen uit de OP
Toch wel he? Ik had al een poging gewaagd aan de dagdates maar toen ben ik in slaap gevallenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou wel even mijn wekker zetten, als ik jou was.
Dat viel behoorlijk mee (momentje van bed passen).quote:
Ik denk eerder Willem met Jurjen en Jacob met Klaas.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:31 schreef Kiyoaki het volgende:
Nog een intrigerend scenario: Willem met Jacob en Jurjen met Klaas.
Ja, die strakke christelijk zijnde blik. Past toch best bij Aadje?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 06:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe apart ik Ina ook vind, die gelovige bril vind ik nog veel erger. Ze heeft ook 24 uur per dag dezelfde strakke blikLinda mag dus voor mij vertrekken
![]()
Ze mócht niks zeggen van de knip-&-plakkers.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:29 schreef Cee het volgende:
Linda heeft afgelopen zondag amper, misschien wel helemaal niks gezegd.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:18 schreef Snoopyfrl het volgende:
Denk ook dat hij voor Fiona gaat uiteindelijk.
Dat idee had ik ook, zulke tranende rode ogen leek hij te hebben. Handig op een boerderijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:01 schreef Teslynd het volgende:
Hoe vaker ik Rick-Jan zie, hoe sterker ik denk dat hij last van hooikoorts o.i.d. had met plakogen en strak gezicht.
Volgens mij is het simpelweg een enorme hork. Eerst vermoed je dat er misschien nog wel iets vagelijk interessants schuil kan gaan achter het pantser, maar het lijkt er steeds meer op dat de boel van binnen ook behoorlijk dood, vruchteloos en onvruchtbaar is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:08 schreef Revanches het volgende:
Die rick jan krijg ik niet echt hoogte vanBeetje aparte kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop