abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 augustus 2012 @ 20:51:08 #1
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_116202804

Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 6!

Op 13 mei 2012 zijn de boeren voorgesteld en ze zullen in seizoen 2012/2013 weer te zien zijn op Nederland 1 (KRO).

Boer zoekt vrouw wordt vanaf 2 september op zondagavond (20:20) uitgezonden.

Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Seizoen 6
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

[ Bericht 0% gewijzigd door RedFever007 op 31-08-2012 17:19:13 ]
  donderdag 30 augustus 2012 @ 20:52:34 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_116202886
Lapo vorige deel
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:49 schreef RedFever007 het volgende:
Zie het topic nu in myat staan en toen dacht ik: Wanneer kunnen we dit op TV verwachten eigenlijk :?

pi_116204249
quote:
5s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef RedFever007 het volgende:
Lapo vorige deel

[..]

Zondag! 20.20 *O*
know'm sayin?
word? word.
  ESF Reporter donderdag 30 augustus 2012 @ 21:15:48 #4
87554 Cee
Welluk?
pi_116204289
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:15 schreef alors het volgende:

[..]

Zondag! 20.20 *O*
Hhhja! *O*
pi_116204327
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:15 schreef Cee het volgende:

[..]

Hhhja! *O*
:D hihi ik zag em weer voor me!
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 21:28:08 #6
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_116206464
Ah, zondag weer ergeren O+

TS, ik had de OP-plaatjes al eens doorzichtig gemaakt. Ziet er wat beter uit als je gekleude achtergronden hebt.

SPOILER: Ploatjes
  ESF Reporter donderdag 30 augustus 2012 @ 23:12:22 #8
87554 Cee
Welluk?
pi_116211213
Ik gok, Hans / Henk / Henrieke / Johan / noordhollandse Martin.
Jammer genoeg voor Willem niet genoeg homo's met een voorliefde voor de agricultuur. Hans zal in de loop van het programma zich steeds hipper voelen en uiteindelijk zal zijn kuif a la Danny Zuko worden gevormd.
Godverrrrdomme ik lig er echt uit, ik heb zeker 5 minuten lang zitten heen-en-weer-klikken op de BZV site en me af zitten vragen hoe het komt dat ik Overijsselse Martin al had bekeken en ik op Jan click en denk 'oh nee, die had ik net, ik heb Martin nog niet bekeken', click ik op Martin, denk ik 'oh nee, ik moest Jan nog hebben, deze had ik net bekeken.'
Oh ja, verrek, een tweeling.
pi_116214875
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:15 schreef Cee het volgende:

[..]

Hhhja! *O*
:D
Om die opmerking zit in nu al een minuut te schaterlachen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:08:15 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116215553
Darn, moet ik net uitleggen waarom ik zo enorm moest lachen, weet hij niet meer hoe Johannes deed }:|
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:33:53 #11
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_116226239
Zondag weer lekker kijken.
pi_116226386
Ze zien er weer veelbelovend uit!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:44:18 #13
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116226611
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:08 schreef Leandra het volgende:
Darn, moet ik net uitleggen waarom ik zo enorm moest lachen, weet hij niet meer hoe Johannes deed }:|
Je hebt het toch wel voorgedaan? :+

Ik heb er zin in! *O*
A grand adventure has begun.
pi_116229685
Ik vind die aflevering van dat speeddaten ook altijd geweldig. Dat die geiten daar als een roedel hongerige wolven klaar staan in hun leggings en witte broeken en dat die boeren dan heel schuchter te voorschijn komen. En dat ze dan gaan juichen en klappen.

[ Bericht 3% gewijzigd door bloodymary1 op 31-08-2012 13:22:48 ]
pi_116229714
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:12 schreef Cee het volgende:
Jammer genoeg voor Willem niet genoeg homo's met een voorliefde voor de agricultuur. Hans zal in de loop van het programma zich steeds hipper voelen en uiteindelijk zal zijn kuif a la Danny Zuko worden gevormd.
Godverrrrdomme ik lig er echt uit, ik heb zeker 5 minuten lang zitten heen-en-weer-klikken op de BZV site en me af zitten vragen hoe het komt dat ik Overijsselse Martin al had bekeken en ik op Jan click en denk 'oh nee, die had ik net, ik heb Martin nog niet bekeken', click ik op Martin, denk ik 'oh nee, ik moest Jan nog hebben, deze had ik net bekeken.'
Heb je ook weer geschreven dit jaar? Of was jij dat niet, iemand had toen op Gijs geschreven dacht ik.
pi_116229822
Cee schreef inderdaad op Gijsbert. :D
That's all folks!
pi_116231137
O, dat vind ik zo stom altijd, voor anderen antwoorden. En dan doe ik het zelf. :')
That's all folks!
pi_116231692
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:12 schreef Cee het volgende:
Eh.. niets is wat het lijkt op tv.. ook niet wie er doorgaan. Het programma bepaalt, níet het aantal brieven.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:04:32 #19
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_116232161
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:50 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Eh.. niets is wat het lijkt op tv.. ook niet wie er doorgaan. Het programma bepaalt, níet het aantal brieven.
Pertinente onzin in het geval van BZV.
Als er ook maar de geringste sprake zou zijn van manipulatie met de brieven, dan valt het fundament van het programma weg. De redactie kijkt wel uit.
Juist de kneuterigheid, de simpelheid, en de oprechtheid van deelnemers en programmamakers is waarom veel mensen dit een sympathiek programma vinden, tegenover het TV-geweld van gescripte talentenjachten en datingprogramma's.
Geloof me, de redactie waakt als een leeuwin over de integriteit van de aanpak.

Dat ze in hun voorselectie (welke boeren doen mee) en in de selectie van beelden keuzes maken: tja. Het blíjft amusement, maar altijd binnen de kaders van wat zich daadwerkelijk heeft afgespeeld. Daarover hebben meerdere deelnemers ook al eens desgevraagd getuigd. Ook als ze al lang en breed met het programma en de verplichtingen klaar waren.

Een enkeling, zoals die weduwenliefhebber uit Limburg (?), heeft achteraf gezegd dat hij op een eenzijdige manier werd neergezet. Verlies daarbij niet uit het oog dat beelden op TV nu eenmaal ook heel confronterend zijn. Daar sta je dan in je onderbroek, op zolder bij je dames en heel Nederland en DWDD heeft het erover. Ik snap heel goed dat je dan al snel roept (en vast ook echt vindt) dat de beelden niet kloppen met hoe je bent. We staan ook altijd allemaal stom op foto's.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_116233103
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Pertinente onzin in het geval van BZV.
Als er ook maar de geringste sprake zou zijn van manipulatie met de brieven, dan valt het fundament van het programma weg. De redactie kijkt wel uit.
Juist de kneuterigheid, de simpelheid, en de oprechtheid van deelnemers en programmamakers is waarom veel mensen dit een sympathiek programma vinden, tegenover het TV-geweld van gescripte talentenjachten en datingprogramma's.
Geloof me, de redactie waakt als een leeuwin over de integriteit van de aanpak.

Dat ze in hun voorselectie (welke boeren doen mee) en in de selectie van beelden keuzes maken: tja. Het blíjft amusement, maar altijd binnen de kaders van wat zich daadwerkelijk heeft afgespeeld. Daarover hebben meerdere deelnemers ook al eens desgevraagd getuigd. Ook als ze al lang en breed met het programma en de verplichtingen klaar waren.

Een enkeling, zoals die weduwenliefhebber uit Limburg (?), heeft achteraf gezegd dat hij op een eenzijdige manier werd neergezet. Verlies daarbij niet uit het oog dat beelden op TV nu eenmaal ook heel confronterend zijn. Daar sta je dan in je onderbroek, op zolder bij je dames en heel Nederland en DWDD heeft het erover. Ik snap heel goed dat je dan al snel roept (en vast ook echt vindt) dat de beelden niet kloppen met hoe je bent. We staan ook altijd allemaal stom op foto's.
Mijn opmerking is gebaseerd op feiten, niet op aannames. Meer zeg ik er niet over.
pi_116233340
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:25 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Mijn opmerking is gebaseerd op feiten, niet op aannames. Meer zeg ik er niet over.
Zwak hoor, wel sensatiebeluste opmerkingen maken, maar verder niks hard kunnen maken.
pi_116233516
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:31 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Zwak hoor, wel sensatiebeluste opmerkingen maken, maar verder niks hard kunnen maken.
Ik zou er iemand mee in problemen kunnen brengen. Geen sensatiebeluste opmerkingen, juist het tegendeel. Geloof gewoon niet alles wat je ziet. Maar ik dacht dat iedereen ondertussen wel door had dat programma's gemaakt worden voor de kijkcijfers. Het is een illusie te denken dat BzV een uitzondering is.
pi_116233586
Ik zag dat SBS ook ineens een boerenliefde programma heeft.. ctrl c ctrl v
Clientenbond over zorgverzekeringen vergelijken. Alle info over zorgverzekeringen, zoals over de menzis zorgverzekering 2016
pi_116238434
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:36 schreef dinamoa het volgende:
Ik zag dat SBS ook ineens een boerenliefde programma heeft.. ctrl c ctrl v
Net zoals dokter Tinus, ook een regelrechte kopie met dokter Deen :')
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:48:45 #25
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_116238750
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:25 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Spannend hoor!

Draag jij een gerbera in je rechter knoopsgat, als jij naar de geheime schaduw-meetings van de redactie gaat? Of hoe herkennen jullie elkaar?

Een soort Bilderberg-conferentie in een varkensschuur, zie ik voor me. _O_

;)
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')