SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
[ Bericht 0% gewijzigd door RedFever007 op 31-08-2012 17:19:13 ]![]()
Lapo vorige deelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:49 schreef RedFever007 het volgende:
Zie het topic nu in myat staan en toen dacht ik: Wanneer kunnen we dit op TV verwachten eigenlijk![]()
Ah, zondag weer ergeren![]()
TS, ik had de OP-plaatjes al eens doorzichtig gemaakt. Ziet er wat beter uit als je gekleude achtergronden hebt.SPOILER: PloatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gok, Hans / Henk / Henrieke / Johan / noordhollandse Martin.
Jammer genoeg voor Willem niet genoeg homo's met een voorliefde voor de agricultuur. Hans zal in de loop van het programma zich steeds hipper voelen en uiteindelijk zal zijn kuif a la Danny Zuko worden gevormd.
Godverrrrdomme ik lig er echt uit, ik heb zeker 5 minuten lang zitten heen-en-weer-klikken op de BZV site en me af zitten vragen hoe het komt dat ik Overijsselse Martin al had bekeken en ik op Jan click en denk 'oh nee, die had ik net, ik heb Martin nog niet bekeken', click ik op Martin, denk ik 'oh nee, ik moest Jan nog hebben, deze had ik net bekeken.'
Oh ja, verrek, een tweeling.![]()
Je hebt het toch wel voorgedaan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:08 schreef Leandra het volgende:
Darn, moet ik net uitleggen waarom ik zo enorm moest lachen, weet hij niet meer hoe Johannes deed![]()
Ik heb er zin in!
A grand adventure has begun.![]()
Ik vind die aflevering van dat speeddaten ook altijd geweldig. Dat die geiten daar als een roedel hongerige wolven klaar staan in hun leggings en witte broeken en dat die boeren dan heel schuchter te voorschijn komen. En dat ze dan gaan juichen en klappen.
[ Bericht 3% gewijzigd door bloodymary1 op 31-08-2012 13:22:48 ]![]()
Heb je ook weer geschreven dit jaar? Of was jij dat niet, iemand had toen op Gijs geschreven dacht ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:12 schreef Cee het volgende:
Jammer genoeg voor Willem niet genoeg homo's met een voorliefde voor de agricultuur. Hans zal in de loop van het programma zich steeds hipper voelen en uiteindelijk zal zijn kuif a la Danny Zuko worden gevormd.
Godverrrrdomme ik lig er echt uit, ik heb zeker 5 minuten lang zitten heen-en-weer-klikken op de BZV site en me af zitten vragen hoe het komt dat ik Overijsselse Martin al had bekeken en ik op Jan click en denk 'oh nee, die had ik net, ik heb Martin nog niet bekeken', click ik op Martin, denk ik 'oh nee, ik moest Jan nog hebben, deze had ik net bekeken.'
Eh.. niets is wat het lijkt op tv.. ook niet wie er doorgaan. Het programma bepaalt, níet het aantal brieven.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:12 schreef Cee het volgende:
Pertinente onzin in het geval van BZV.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:50 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Eh.. niets is wat het lijkt op tv.. ook niet wie er doorgaan. Het programma bepaalt, níet het aantal brieven.
Als er ook maar de geringste sprake zou zijn van manipulatie met de brieven, dan valt het fundament van het programma weg. De redactie kijkt wel uit.
Juist de kneuterigheid, de simpelheid, en de oprechtheid van deelnemers en programmamakers is waarom veel mensen dit een sympathiek programma vinden, tegenover het TV-geweld van gescripte talentenjachten en datingprogramma's.
Geloof me, de redactie waakt als een leeuwin over de integriteit van de aanpak.
Dat ze in hun voorselectie (welke boeren doen mee) en in de selectie van beelden keuzes maken: tja. Het blíjft amusement, maar altijd binnen de kaders van wat zich daadwerkelijk heeft afgespeeld. Daarover hebben meerdere deelnemers ook al eens desgevraagd getuigd. Ook als ze al lang en breed met het programma en de verplichtingen klaar waren.
Een enkeling, zoals die weduwenliefhebber uit Limburg (?), heeft achteraf gezegd dat hij op een eenzijdige manier werd neergezet. Verlies daarbij niet uit het oog dat beelden op TV nu eenmaal ook heel confronterend zijn. Daar sta je dan in je onderbroek, op zolder bij je dames en heel Nederland en DWDD heeft het erover. Ik snap heel goed dat je dan al snel roept (en vast ook echt vindt) dat de beelden niet kloppen met hoe je bent. We staan ook altijd allemaal stom op foto's.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Mijn opmerking is gebaseerd op feiten, niet op aannames. Meer zeg ik er niet over.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Pertinente onzin in het geval van BZV.
Als er ook maar de geringste sprake zou zijn van manipulatie met de brieven, dan valt het fundament van het programma weg. De redactie kijkt wel uit.
Juist de kneuterigheid, de simpelheid, en de oprechtheid van deelnemers en programmamakers is waarom veel mensen dit een sympathiek programma vinden, tegenover het TV-geweld van gescripte talentenjachten en datingprogramma's.
Geloof me, de redactie waakt als een leeuwin over de integriteit van de aanpak.
Dat ze in hun voorselectie (welke boeren doen mee) en in de selectie van beelden keuzes maken: tja. Het blíjft amusement, maar altijd binnen de kaders van wat zich daadwerkelijk heeft afgespeeld. Daarover hebben meerdere deelnemers ook al eens desgevraagd getuigd. Ook als ze al lang en breed met het programma en de verplichtingen klaar waren.
Een enkeling, zoals die weduwenliefhebber uit Limburg (?), heeft achteraf gezegd dat hij op een eenzijdige manier werd neergezet. Verlies daarbij niet uit het oog dat beelden op TV nu eenmaal ook heel confronterend zijn. Daar sta je dan in je onderbroek, op zolder bij je dames en heel Nederland en DWDD heeft het erover. Ik snap heel goed dat je dan al snel roept (en vast ook echt vindt) dat de beelden niet kloppen met hoe je bent. We staan ook altijd allemaal stom op foto's.![]()
Zwak hoor, wel sensatiebeluste opmerkingen maken, maar verder niks hard kunnen maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:25 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Mijn opmerking is gebaseerd op feiten, niet op aannames. Meer zeg ik er niet over.![]()
Ik zou er iemand mee in problemen kunnen brengen. Geen sensatiebeluste opmerkingen, juist het tegendeel. Geloof gewoon niet alles wat je ziet. Maar ik dacht dat iedereen ondertussen wel door had dat programma's gemaakt worden voor de kijkcijfers. Het is een illusie te denken dat BzV een uitzondering is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:31 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Zwak hoor, wel sensatiebeluste opmerkingen maken, maar verder niks hard kunnen maken.![]()
Ik zag dat SBS ook ineens een boerenliefde programma heeft.. ctrl c ctrl vClientenbond over zorgverzekeringen vergelijken. Alle info over zorgverzekeringen, zoals over de menzis zorgverzekering 2016![]()
Net zoals dokter Tinus, ook een regelrechte kopie met dokter Deenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:36 schreef dinamoa het volgende:
Ik zag dat SBS ook ineens een boerenliefde programma heeft.. ctrl c ctrl v
Shine bright like a diamond.![]()
Spannend hoor!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:25 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Mijn opmerking is gebaseerd op feiten, niet op aannames. Meer zeg ik er niet over.
Draag jij een gerbera in je rechter knoopsgat, als jij naar de geheime schaduw-meetings van de redactie gaat? Of hoe herkennen jullie elkaar?
Een soort Bilderberg-conferentie in een varkensschuur, zie ik voor me.![]()
Snobs have more fun!
KLIK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: