(Artikel is premium maar een stukje quoten mag wel toch?)quote:Want het antwoord op de prangende vraag of Deedry en Roy nog samen zijn, is ja. „Roy zit hier nu ook tussen de beesten en hij vindt het geweldig.” Deedry en Roy wonen niet samen op dit moment: „Roy woont nog in Reusel en ik hier. Hij is wel heel veel hier en doordeweeks ben ik regelmatig bij hem. In het weekend is hij altijd hier. We zijn heel vaak samen, maar het is nog niet zo dat hij hier woont.”
Leuk ook dat ze voordat ze tekende voor deelname met Steffie heeft gebeld (2 uur!).quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:17 schreef Burdie het volgende:
https://www.bd.nl/sint-mi(...)en-met-roy~af794525/
Leuk artikeltje over Deedry en Roy. En ja, ze zijn nog samen:
[..]
(Artikel is premium maar een stukje quoten mag wel toch?)
Da's beter dan de verassing bij John!quote:
Een bruiloft, zag ik er elders onder staan.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Super leuk! En waarom zijn ze zo netjes gekleed? Voor een boerenbruiloft wellicht...???
Jan en Dorien...?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een bruiloft, zag ik er elders onder staan.
Leuk nieuws en leuke foto.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Super leuk! En waarom zijn ze zo netjes gekleed? Voor een boerenbruiloft wellicht...???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |