Proefrit is natuurlijk een beetje een rare omschrijving als het om je eigen auto gaat op een zondagmiddag, meer een "kom eens kijken wat een dikke bak ik heb gekocht" rit.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik hoorde ook dat de auto (van John) net nieuw was en dat er een soort proefrit mee aan het maken waren. Weet niet of het waar is.
Nog net op tijd een vrouw aan de haak geslagen die hem nu kan verzorgen, alhoewel er in het zorgcentrum ook genoeg personeel rondloopt. Blijft natuurlijk erg zuur als je altijd helemaal gezond bent geweest.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hier nog een update, wat een pech:
https://www.libelle.nl/sh(...)ouw-ongeluk~9d42db5e
Wat een cynisme.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nog net op tijd een vrouw aan de haak geslagen die hem nu kan verzorgen, alhoewel er in het zorgcentrum ook genoeg personeel rondloopt. Blijft natuurlijk erg zuur als je altijd helemaal gezond bent geweest.
Ja, dit was vast exact zoals boer Harm het zich had voorgesteld.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:44 schreef Chea49 het volgende:
Dat mag je vinden. Vrije wereld. Het zijn bovendien zijn eigen woorden die hij zelf eens gebruikte op de vraag waarom hij een vrouw zocht.![]()
De ‘grap’ ontgaat je, maar dat verbaast me niet.quote:
Nee hoor, heb alleen niet dezelfde humor denk ik. Maar laten we erover ophouden s.v.p.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De ‘grap’ ontgaat je, maar dat verbaast me niet.
Ja, het blijft pijnlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee hoor, heb alleen niet dezelfde humor denk ik. Maar laten we erover ophouden s.v.p.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |