kan verkeerd zijn, maar:quote:het opendoen van een wasbakje van de masmachine
kan goed zijnquote:het open- en weer dichtdoen van een wasbakje van de wasmachine
quote:Op zondag 16 september 2012 12:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS ik werk bij q-music, PM me wat je denkt dat het geluid is.
quote:Op zondag 16 september 2012 12:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS ik werk bij q-music, PM me wat je denkt dat het geluid is.
Dat wat ik denk wat het is heeft inderdaad een soort 'veerconstuctie' maar krijg het niet gedemonteerd om goed te zien hoe het zit. En we hebben het nog even nodig en ben bang dat ik het niet meer goed in elkaar krijg als het eenmaal uit elkaar is.quote:Op zondag 16 september 2012 11:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Het is waarschijnlijk iets met een veer of met een klikding
Jij bent dus zo iemand die denkt: 'ze bellen toch niet'. En dat doen ze dan dus ook niet.quote:Op zondag 16 september 2012 12:39 schreef pleeborstel het volgende:
Je kunt hier toch gewoon zeggen wat je denkt dat het is, je wordt toch niet gebeld![]()
Ik dacht zelf het inklikken van het dopje van een ballpoint pen, maar dat is al geraden en is het dus niet.
Nee ik weet het goede antwoord en wil je vertellen of je het goed of fout hebt!quote:Op zondag 16 september 2012 12:28 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je bedoeld dus dat je niet weet wat het is en het wel graag zou willen weten........?
En?quote:Op zondag 16 september 2012 19:03 schreef oppiedoppie het volgende:
Ach, het geeft ook wel rust nu ik zeker meen te weten wat het is en dat hou ik maar zo. Straks zeg jij dat het fout is en dan wordt ik weer onrustig. En stiekem geloof ik natuurlijk niet dat het waar is wat jij zegt.
Ik verbeeld me dat ze me woensdag bellen, als de pot wat groter is............heb vandaag een back-gammontoernooi gewonnen, heb onlangs een kontrakt gekregen op mn werk, ik zit echt in de 'winning mood' momenteel. Ben er helemaal klaar voor.....
quote:Op zondag 30 september 2012 00:38 schreef oppiedoppie het volgende:
Maar goed achteraf dat ze niet hebben gebeld want dan was de teleurstelling enorm geweest. Ik dacht dat het een neusspray was, die van mij klonk exact gelijk. Heb 2 brillen ingeklapt voor het geluid, omdat er iets 2x moets gebeuren maar dat klonk zo totaal anders.
Het geluid is vreselijk misvormd door de manier waarop ze het opnemen. Heb gelijk mn radio Veronica weer opgezet en wil het nieuwe geluid helemaal niet horen, vin dr nix meer aan.
Of is er geen nieuw geluid? Maakt ook niet uit, ik luister toch niet meer.
quote:Op zondag 16 september 2012 12:49 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Jij bent dus zo iemand die denkt: 'ze bellen toch niet'. En dat doen ze dan dus ook niet.
2 maanden geleden heb ik een prijs bij Veronica gewonnen en aanstaande woensdagavond zit ik in het publiek bij 'de life show', achter de tribune van Patty Brard, die gaat winnen. Heb er een abbonnement op 'know how' mee gewonnen. Bewijs: je komt er in deze show achter of eieren echt goed zijn voor de potentie en of je een wespensteek kunt 'uitzuigen'.
Heb meegedaan aan '1 tegen 100', lingo, that's the question etc. Ik heb juist vaak geluk met spelletjes en probeer dat uit te buiten.
Dus ze gaan vast nog bellen........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |