abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 september 2012 @ 11:30:43 #1
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_116841013
Per ongeluk hoorde ik het geluid van Q-music, en toen ging het mis. Bij alles wat je doet denk je aan het geluid. Op mn werk een bekertje in de vuilnisemmer gooien en dan ff extra de klep open en dicht doen met je hoofd richting emmer. Verbaasde collega's die ik maar heb ingelicht en samen hebben we naar het geluid geluisterd. 100 a 200 keer heb ik het geluid wel beluisterd maar had geen idee wat het was. Mijn mogelijkheden werden allemaal genoemd en waren allemaal fout.
Tot ik afgelopen donderdag met mijn dochter (10) op de bank zat en haar uitlegde over het geluid. (thuis hebben we de radio niet op Q-music, alleen op het werk luister ik daarnaar) Ze raadde, zonder het geluid te hebben gehoord, zo wat het was. We hebben het namelijk gebruikt deze week. Heb het meerdere malen beluisterd en ben er van overtuigd dat het klopt! Het staat ook niet in de 'foutlijst'. Dus sms gestuurd via 2 telefoons en nu maar wachten...............
Zijn er meer mensen die 'gegrepen' zijn door het geluid? En heb je ook een id wat het is?
To BG or not to BG!
pi_116841053
Wat is het dan volgens jou?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_116841076
Ik hoorde t gister ook. En vooral die 25k die het waard is zet mij er toe er eens iets mee te doen :)
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
  zondag 16 september 2012 @ 11:33:38 #4
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_116841084
Hoeveel is het ondertussen waard?
pi_116841209
tja.. het is haast onmogelijk.. mede omdat je exact moet beschrijven wat de actie is die je onderneemt:
quote:
het opendoen van een wasbakje van de masmachine
kan verkeerd zijn, maar:
quote:
het open- en weer dichtdoen van een wasbakje van de wasmachine
kan goed zijn :')
  zondag 16 september 2012 @ 11:52:12 #6
335476 oppiedoppie
pi_116841564
Ben er zo van overtuigt wat het is dat ik het hier niet durf (en mag van mijn dochter niet!) neer te zetten. Maar het begint met een N. Anders denk je later, wanneer het geraden is, dat ik zomaar wat zei.
Mijn dochter heeft het echt tegen niemand gezegt (en ik mag dat dus ook niet) want ze denkt echt dat ze gaan bellen. Ben ik dus wel de hele tijd met 2 telefoons aan het slepen.......
To BG or not to BG!
  zondag 16 september 2012 @ 11:56:36 #7
335476 oppiedoppie
pi_116841687
Het is nu trouwens 25.900 waard........
To BG or not to BG!
pi_116841726
Het is waarschijnlijk iets met een veer of met een klikding
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_116841728
tvp :)
pi_116841801
TS ik werk bij q-music, PM me wat je denkt dat het geluid is.
5 Ferrari's op videoband!
pi_116841931
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 12:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
:D :')
  zondag 16 september 2012 @ 12:28:15 #12
335476 oppiedoppie
pi_116842718
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 12:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
_O- _O- _O-

Je bedoeld dus dat je niet weet wat het is en het wel graag zou willen weten........?
To BG or not to BG!
pi_116842816
in welke richting moet je het zoeken? (keuken apparaat, iets op straat)
m.a.w. waar zou je het geluid het snelst tegenkomen?
pi_116842834
Ja dat is een collega van mij hij is schoonmaker en hij wilt het ook graag weten, maar ik ben zenderdirecteur en weet uiteraard wat het is. Omdat ik het beste voor heb met FOK!kers mag je mij je naam en je antwoord pm'en, dan zal ik ervoor zorgen dat je in de uitzending komt.

met vr gr gr van de programma directeur henk
gr gr
pi_116843120
Je kunt hier toch gewoon zeggen wat je denkt dat het is, je wordt toch niet gebeld ;(

Ik dacht zelf het inklikken van het dopje van een ballpoint pen, maar dat is al geraden en is het dus niet.
  zondag 16 september 2012 @ 12:41:57 #16
335476 oppiedoppie
pi_116843208
quote:
14s.gif Op zondag 16 september 2012 11:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Het is waarschijnlijk iets met een veer of met een klikding
Dat wat ik denk wat het is heeft inderdaad een soort 'veerconstuctie' maar krijg het niet gedemonteerd om goed te zien hoe het zit. En we hebben het nog even nodig en ben bang dat ik het niet meer goed in elkaar krijg als het eenmaal uit elkaar is.

Het staat op 26.000 nu, knijpkat was uiteraard fout........
To BG or not to BG!
  zondag 16 september 2012 @ 12:49:22 #17
335476 oppiedoppie
pi_116843502
quote:
15s.gif Op zondag 16 september 2012 12:39 schreef pleeborstel het volgende:
Je kunt hier toch gewoon zeggen wat je denkt dat het is, je wordt toch niet gebeld ;(

Ik dacht zelf het inklikken van het dopje van een ballpoint pen, maar dat is al geraden en is het dus niet.
Jij bent dus zo iemand die denkt: 'ze bellen toch niet'. En dat doen ze dan dus ook niet.
2 maanden geleden heb ik een prijs bij Veronica gewonnen en aanstaande woensdagavond zit ik in het publiek bij 'de life show', achter de tribune van Patty Brard, die gaat winnen. Heb er een abbonnement op 'know how' mee gewonnen. Bewijs: je komt er in deze show achter of eieren echt goed zijn voor de potentie en of je een wespensteek kunt 'uitzuigen'.
Heb meegedaan aan '1 tegen 100', lingo, that's the question etc. Ik heb juist vaak geluk met spelletjes en probeer dat uit te buiten.
Dus ze gaan vast nog bellen........
To BG or not to BG!
pi_116856363
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 12:28 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Je bedoeld dus dat je niet weet wat het is en het wel graag zou willen weten........?
Nee ik weet het goede antwoord en wil je vertellen of je het goed of fout hebt!
5 Ferrari's op videoband!
  zondag 16 september 2012 @ 19:03:19 #19
335476 oppiedoppie
pi_116858290
Ach, het geeft ook wel rust nu ik zeker meen te weten wat het is en dat hou ik maar zo. Straks zeg jij dat het fout is en dan wordt ik weer onrustig. En stiekem geloof ik natuurlijk niet dat het waar is wat jij zegt.

Ik verbeeld me dat ze me woensdag bellen, als de pot wat groter is............heb vandaag een back-gammontoernooi gewonnen, heb onlangs een kontrakt gekregen op mn werk, ik zit echt in de 'winning mood' momenteel. Ben er helemaal klaar voor.....
To BG or not to BG!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 september 2012 @ 19:10:51 #20
862 Arcee
Look closer
pi_116858585
Is al een topic over: Q-Music - Het Geluid w/
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_117691484
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 19:03 schreef oppiedoppie het volgende:
Ach, het geeft ook wel rust nu ik zeker meen te weten wat het is en dat hou ik maar zo. Straks zeg jij dat het fout is en dan wordt ik weer onrustig. En stiekem geloof ik natuurlijk niet dat het waar is wat jij zegt.

Ik verbeeld me dat ze me woensdag bellen, als de pot wat groter is............heb vandaag een back-gammontoernooi gewonnen, heb onlangs een kontrakt gekregen op mn werk, ik zit echt in de 'winning mood' momenteel. Ben er helemaal klaar voor.....
En?
pi_117691618
oh ik zie het al :')

quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 00:38 schreef oppiedoppie het volgende:
Maar goed achteraf dat ze niet hebben gebeld want dan was de teleurstelling enorm geweest. Ik dacht dat het een neusspray was, die van mij klonk exact gelijk. Heb 2 brillen ingeklapt voor het geluid, omdat er iets 2x moets gebeuren maar dat klonk zo totaal anders.

Het geluid is vreselijk misvormd door de manier waarop ze het opnemen. Heb gelijk mn radio Veronica weer opgezet en wil het nieuwe geluid helemaal niet horen, vin dr nix meer aan.

Of is er geen nieuw geluid? Maakt ook niet uit, ik luister toch niet meer.
pi_117693865
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 12:49 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Jij bent dus zo iemand die denkt: 'ze bellen toch niet'. En dat doen ze dan dus ook niet.
2 maanden geleden heb ik een prijs bij Veronica gewonnen en aanstaande woensdagavond zit ik in het publiek bij 'de life show', achter de tribune van Patty Brard, die gaat winnen. Heb er een abbonnement op 'know how' mee gewonnen. Bewijs: je komt er in deze show achter of eieren echt goed zijn voor de potentie en of je een wespensteek kunt 'uitzuigen'.
Heb meegedaan aan '1 tegen 100', lingo, that's the question etc. Ik heb juist vaak geluk met spelletjes en probeer dat uit te buiten.
Dus ze gaan vast nog bellen........
:') en nog fout ook
pi_118395559
Weet iemand wat de hint is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')