Ik post niet vaak in het topic, maar lees het wel. Als ik een film tegenkom die me aanspreekt noteer ik deze.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:40 schreef RacerDKB het volgende:
Ik haal vaak genoeg tips voor toffe films die ik nog niet ken uit de ''Welke film heb jij pas gezien?''-reeks.
Alleen wat ik jammer vind aan die reeks, is dat het overgrote deel van de posts alleen maar over recente (afgelopen half jaar) of gloednieuwe films gaat. Als een bekende film als blu-ray rip tevoorschijn komt dan kan je er geld op zetten dat de opeenvolgende dagen er een tiental posts/reviews over die film gaan.
Hierdoor moet je dus best gaan spitten om niet-recente films tegen te komen.
Zou het een idee zijn om een ''Welke niet-recente film heb jij pas gezien?'' topic te maken, of verwachten jullie dat dit niet zou werken? Met als vuistregel dat de film minstens 365 dagen uit de bioscoop is, of iets dergelijks.
Zit maar een beetje ideeën te gooien hier, iemand die hier ooit beter over na heeft gedacht?Heb niks tegen nieuwe films, maar die zie ik al in de bios of daarvan besluit ik dat ik die niet wil gaan zien (zoals Snow white and the huntsman of Expendables 2 om het huidige topic aan te halen). Maar oudere films, die nu niet meer in de media zijn en geen aandacht aan wordt besteed, wil ik wel ontdekken.
Ik denk inderdaad dat het niet zou werken. Nu is het een lekker lopend topic en dat moet je niet uit elkaar gaan halen zodat je twee minder goede topics overhoudt. Het is sowieso erg verwarrend.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:40 schreef RacerDKB het volgende:
Ik haal vaak genoeg tips voor toffe films die ik nog niet ken uit de ''Welke film heb jij pas gezien?''-reeks.
Zou het een idee zijn om een ''Welke niet-recente film heb jij pas gezien?'' topic te maken, of verwachten jullie dat dit niet zou werken? Met als vuistregel dat de film minstens 365 dagen uit de bioscoop is, of iets dergelijks.
haha tnx, eerste wat ik lees is dat de serie gestopt is na 1 seizoen, heb net afgelopen week al die afleveringen gekekenquote:
Had ik al gedaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef Redefine het volgende:
Zou de TT van het ER topic aangepast kunnen worden? Zelf heb ik het al gezien, maar voor de mensen die het nog moeten kijken is dit iets teveel een spoiler.
Ah dan heeft het elkaar net gekruist! Dank jequote:
Nee, het is 2d getekend, dus geen 3d film ofzo. Het doet een beetje denken aan die franse tekenfilm over die wielrenner, qua tekenstijl.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:54 schreef Mike het volgende:
Bedoel je deze? http://www.universalpictures.nl/riseoftheguardians.html
Je bent toch een mod?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:16 schreef stbabylon het volgende:
Ik kom hier nog niet heel lang, en heb een ws. al vaak gestelde vraag.
Hoe zit het met spoilen van dingen uit een promo die bij sommige versies van een download direct achter een uitzending zitten? Is dat toegestaan of niet?
Ik zelf zet de serie uit voor de promo, als hij er al bij zit (lang niet altijd dat het bij alle versies is), maar anderen zijn van mening dat je daar niet over mag zeuren omdat de promo bij de aflevering hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |