Verkeerde is groot woord, maar denk dat je in MLN meer response krijgt, overigens keek ik het altijd, met Han Peekel toch?quote:
Yep, met Han Peekel. Kwam vanmiddag per toeval deze afl tegen. Hier ben ik groot mee geworden.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Verkeerde is groot woord, maar denk dat je in MLN meer response krijgt, overigens keek ik het altijd, met Han Peekel toch?
Klopt, vroeger kwam er maar paar keer in de week leuke tekenfilms op TV, tegenwoordig kun je gewoon 24 uur per dag door kijken naar meerdere kanalen of websites.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:09 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Yep, met Han Peekel. Kwam vanmiddag per toeval deze afl tegen. Hier ben ik groot mee geworden.
De man voor wie de breedbeeldtelevisie is uitvonden.quote:
Ik mis Trigiequote:Op donderdag 15 november 2012 16:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De man voor wie de breedbeeldtelevisie is uitvonden.
Ik vond het een geweldig programma. Ben ook altijd een stripboekliefhebber geweest. Blijft zonde hoe dat de laatste 15-20 jaar toch compleet verkloot is.
Idd, Ik mis serie's als de zevensprong, Thomas en Senior bv. Heerlijke TV.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De man voor wie de breedbeeldtelevisie is uitvonden.
Ik vond het een geweldig programma. Ben ook altijd een stripboekliefhebber geweest. Blijft zonde hoe dat de laatste 15-20 jaar toch compleet verkloot is.
Die heb ik wel voorbij zien komen op nostalgienet (via upc, kan ook een andere vage nl zender geweest zijn).quote:Op donderdag 15 november 2012 16:20 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Idd, Ik mis serie's als de zevensprong, Thomas en Senior bv. Heerlijke TV.
of q en qquote:Op donderdag 15 november 2012 16:20 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Idd, Ik mis serie's als de zevensprong, Thomas en Senior bv. Heerlijke TV.
was dat niet de duitse loeki?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:15 schreef Dance99Vv het volgende:
echt jeugdsentiment , al kende ik het al van de duitse televisie .
Dat was idd een filmpje dat aangaf dat de reclames begonnen. Veel naar gekeken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:18 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
was dat niet de duitse loeki?
of was dat weer wat anders
wat jullie bedoelen is denk ik max und moritz dat waren de duitse loekie'squote:Op zaterdag 17 november 2012 17:54 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Dat was idd een filmpje dat aangaf dat de reclames begonnen. Veel naar gekeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |