zodanig ingesteld?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:55 schreef wyccie het volgende:
Ik heb mijn instellingen zodanig ingesteld dat ik nooit ergens ingelogd blijf als ik mijn browser uitzet.
Geen geschiedenis instellen, alles wissen. Ik vertrouw mezelf niet.quote:
OK ;@ Ik zal vragen of ze het aanpassen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen geschiedenis instellen, alles wissen. Ik vertrouw mezelf niet.![]()
Trouwens, volgende keer aub geen naamtopics. Vast aardig bedoeld, maar ik vind het maar kut.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
Bane doet Sonja Bakker
Nah, hoeft niet, hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:01 schreef DragonFodder het volgende:
OK ;@ Ik zal vragen of ze het aanpassen.
al gedaanquote:
Nee, want ik wil dat niet aanmoedigen. Maar de volgende SC TT die ik mag bedenken, ga ik geheel ter meerdere glorie van jou wijden. Akkoord?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:07 schreef Robby87 het volgende:
Wil je er Robby's helpdesk van maken? Ik ben dol op aandacht.
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, want ik wil dat niet aanmoedigen. Maar de volgende SC TT die ik mag bedenken, ga ik geheel ter meerdere glorie van jou wijden. Akkoord?
Ik heb een hele grote piemel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef DragonFodder het volgende:
Nog voorkeuren voor thema's of lichaamsdelen waar ik op moet focussen?
nee, ik ben daar allergisch voor. Ik zwel dan op.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote piemel.
Kun je daar wat mee?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:25 schreef picodealion het volgende:
Gast hou je bek je weet niks over mij
Jup.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:28 schreef wyccie het volgende:
Pico, had jij me Fanny & Alexander nou aangeraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |