zodanig ingesteld?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:55 schreef wyccie het volgende:
Ik heb mijn instellingen zodanig ingesteld dat ik nooit ergens ingelogd blijf als ik mijn browser uitzet.
Geen geschiedenis instellen, alles wissen. Ik vertrouw mezelf niet.quote:
OK ;@ Ik zal vragen of ze het aanpassen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen geschiedenis instellen, alles wissen. Ik vertrouw mezelf niet.![]()
Trouwens, volgende keer aub geen naamtopics. Vast aardig bedoeld, maar ik vind het maar kut.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
Bane doet Sonja Bakker
Nah, hoeft niet, hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:01 schreef DragonFodder het volgende:
OK ;@ Ik zal vragen of ze het aanpassen.
al gedaanquote:
Nee, want ik wil dat niet aanmoedigen. Maar de volgende SC TT die ik mag bedenken, ga ik geheel ter meerdere glorie van jou wijden. Akkoord?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:07 schreef Robby87 het volgende:
Wil je er Robby's helpdesk van maken? Ik ben dol op aandacht.
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, want ik wil dat niet aanmoedigen. Maar de volgende SC TT die ik mag bedenken, ga ik geheel ter meerdere glorie van jou wijden. Akkoord?
Ik heb een hele grote piemel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef DragonFodder het volgende:
Nog voorkeuren voor thema's of lichaamsdelen waar ik op moet focussen?
nee, ik ben daar allergisch voor. Ik zwel dan op.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote piemel.
Kun je daar wat mee?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:25 schreef picodealion het volgende:
Gast hou je bek je weet niks over mij
Jup.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:28 schreef wyccie het volgende:
Pico, had jij me Fanny & Alexander nou aangeraden?
Ja, maar die staat op mijn werk en kan ik nu niet bij. Jammer, want nu had ik tijd hem af te makenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:31 schreef wyccie het volgende:
Zijn jullie al bezig met een mooie vraag verzinnen voor het jubileum?
Ik heb een idee.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:31 schreef wyccie het volgende:
Nog niet gezien. Robby vindt het een zeikfilm.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:46 schreef picodealion het volgende:
Maar wat vond je van de film wyccie?
Welk jubileum?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:31 schreef wyccie het volgende:
Robby heeft geen smaak.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Robby vindt het een zeikfilm.
quote:
quote:
Godverdomme man, hou je eens een beetje in met de naam van de Messias ijdel te gebruiken!quote:Op zondag 9 december 2012 00:11 schreef Robby87 het volgende:
DF, wat is dit nu weer voor nietszeggende TT, jezus. Zometeen gaan mensen nog denken dat hier niets te beleven valt!
Goed hoor lieverd, en met jou?quote:
Lekker, mocht ook wel... teringziek geweest deze en vorige week.quote:Op zondag 9 december 2012 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Goed hoor lieverd, en met jou?![]()
Waarom een UI change?
Ben blij dat het weer wat beter me je gaatquote:Op zondag 9 december 2012 00:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Lekker, mocht ook wel... teringziek geweest deze en vorige week.
God oh god, ik verander mn UI en heel fmt valt erover
Mams heeft zich over me ontfermd, dat zijn vitaminen jongen, daar kan een anabool niet aan tippen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben blij dat het weer wat beter me je gaat
Je kan het ook positief bekijken: Het valt mensen op dat je het gewijzigd hebt en ze tonen interesse in jequote:Op zondag 9 december 2012 00:42 schreef Robby87 het volgende:
God oh god, ik verander mn UI en heel fmt valt erover
Gelukkig kan ze heel goed voor zichzelf zorgen.quote:
Gisteravond heeft ze anders bekend dat niet te doen... (als jij tenminste niet in de buurt bent...)quote:Op zondag 9 december 2012 08:42 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Gelukkig kan ze heel goed voor zichzelf zorgen.
En ook voor mij
Vooral als ze cake of koekjes maakt is het genieten
Nijmegen (of wijchen..) maar dat is inderdaad niet in de buurt (al is NL ook nou weer niet zo grootquote:
Mij krijg je niet jaloers hoor! Ik ben blij met mijn buik(je)quote:Op zondag 9 december 2012 09:15 schreef Waaghals het volgende:
Goeiemorgen,
Ga me zo toch maar eens bijeenrapen om te gaan sporten.
Zo'n gespierd lichaam onderhoudt zich niet zelf tenslotte
quote:
Ik heb geen buikquote:Op zondag 9 december 2012 09:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mij krijg je niet jaloers hoor! Ik ben blij met mijn buik(je)![]()
![]()
![]()
Onee... toch niet
Geen ideequote:Op zondag 9 december 2012 14:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zeg beantwoord jij de vraag eens
Sommige dingen blijven niet altijd hangenquote:Op zondag 9 december 2012 14:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Was ik vorige keer juist zo trots op je en dan stel je me weer teleur
Ik dacht dat jij alles keek?quote:Op zondag 9 december 2012 14:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Sommige dingen blijven niet altijd hangen
quote:
Ik heb te weinig tijdquote:
Gewoon zonder jas buiten lopenquote:Op zondag 9 december 2012 15:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier ligt helemaal geen sneeuw trouwens. Het is ook niet zo koud buiten..
Jassen zijn voor koukleumenquote:
Ja, hoezo?quote:Op zondag 9 december 2012 15:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben jij al buiten geweest dit weekend, Sands?
Ook al, goed he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |