check ifeelmyself, botergeil, zitten echte pareltjes tussenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ah, daar is dus wel de expert... wat is kwaliteit dan?
Ik heb niet zo veel met Emilie's hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 20:51 schreef DragonFodder het volgende:
Haar voornaam zou SamuelofSEK moeten bevallen
oh nee, ik was de war met een Emily's zusje.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met Emilie's hoor
Nee, maar ik heb niet meer in de Hezelstraat gekeken, daar was geen tijd meer voor.quote:
Ik heb hem thuis, je mag hem wel lenen.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb niet meer in de Hezelstraat gekeken, daar was geen tijd meer voor.
Ik bestel ze wel via de FRS, online is daar inderdaad meer te vinden.
Alleen Á Bout de Souffle kan ik niet goedkoop vinden.
Dat durf ik niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:01 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb hem thuis, je mag hem wel lenen.
Bang dat je de dvd kapot maakt, of bang om Robby te moeten zien?quote:
dat en: what has been seen, cannot been unseen.quote:
Ook niet als ik met mijn zelfgehaakte das langskom?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:11 schreef Robby87 het volgende:
Geef maar een gil als je hem wilt, ik bijt niet.
-_-quote:Op woensdag 5 december 2012 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Je kan robby ook verrassen en plots bij hem aanbellen.
Voorlopig heb ik nog genoeg films om me bezig te houden.quote:
Jammer dat we in het verkeerde seizoen zitten, anders had je Glow in the Dark Golf kunnen doen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Weet er iemand iets leuks (en goedkoops) te doen op een donderdagavond in scheveningen?
Een man met smaak.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
check ifeelmyself, botergeil, zitten echte pareltjes tussen
zwemmen in de zeequote:Op woensdag 5 december 2012 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Weet er iemand iets leuks (en goedkoops) te doen op een donderdagavond in scheveningen?
Lijkt me een beetje frisjesquote:
Shit, ik had ooit nog geroepen dat ik de Nieuwjaarsduik nog eens zou gaan doen.quote:
Je bent nog jong, er komen nog genoeg jaren waarin je het kan doen... misschien is het wel opeens een keer 20 graden in de winterquote:Op woensdag 5 december 2012 23:01 schreef wyccie het volgende:
Niemand die denkt dat ik misschien wel heel eng ben.
Fanny & Alexander heb ik zojuist al besteld.
[..]
Shit, ik had ooit nog geroepen dat ik de Nieuwjaarsduik nog eens zou gaan doen.
Ach welnee, op de foto's leek je best mee te vallen. Beetje aan de oude kant wellicht.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:01 schreef wyccie het volgende:
Niemand die denkt dat ik misschien wel heel eng ben.
Fanny & Alexander heb ik zojuist al besteld.
[..]
Shit, ik had ooit nog geroepen dat ik de Nieuwjaarsduik nog eens zou gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |