Check meteen Hostsonaten, vond die echt heel goed. Ontzettend sterk gespeeld door Liv Ullman.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:09 schreef wyccie het volgende:
Soufflé?
Ik ga morgen even kijken of ik Fanny & Alexander in de winkel kan vinden en anders bestel ik die online.
Begin.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
New Ordernog nooit van gehoord...
Ben je begin of eind jaren 80?
(wat zijn we opeens nieuwsgierig)
Daar heb ik ook wat cd's van. Ook in Ahoy in 2005 geweest. Met de camera nog een hééél crappy opname gemaakt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:39 schreef DragonFodder het volgende:
Cool.
Ben zelf meer van depeche mode.
Waarschijnlijk dat als ik het hoor ik het wel ken ja. Maar nu zegt het me niks. (buiten zo'n liedje waarin word gezongen: Let's dance to Joy Divisionquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
New order, de opvolger van Joy Division.
Je kent vast true faith en blue monday wel.
Verklaar dan de 'weer'.quote:
quote:
Depeche Mode is wel tof ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:39 schreef DragonFodder het volgende:
Cool.
Ben zelf meer van depeche mode.
En jij stelt alle vragen zeker?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou, wel een topic waarin je de namen van dames en eventueel scenes moet raden. Je krijgt er alleen geen punten voor
Neequote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
NeeHeb wel es antwoord gegeven, maar vragen stel ik niet...
Ik wacht nog steeds op me punten!quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Deze
Maar het was natuurlijk maar een grapje...
Huh? Sinds wanneer heb ik toegang tot KPD?!quote:Op woensdag 5 december 2012 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Deze
Maar het was natuurlijk maar een grapje...
Nou voel me bijna een expert ergens in... Vervelend dat het dan weer zo'n niet belangrijk iets is en ik ook niet de expert ben die ik dan weer lijk..quote:
Ehh... Nee. Is het alle 2 van Oscar Wilde? Of wat moet ik erin zie wat een link kan zijn?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Kijk anders of je overeenkomsten ziet bij DF z'n tag... Ik moet toegeven, ik moest ook ff zoeken
Staat toch alleen maar rommel op, op Fok weten ze niet wat kwaliteit is.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Huh? Sinds wanneer heb ik toegang tot KPD?!
Laterr!
Ah, daar is dus wel de expert... wat is kwaliteit dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Staat toch alleen maar rommel op, op Fok weten ze niet wat kwaliteit is.
check ifeelmyself, botergeil, zitten echte pareltjes tussenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ah, daar is dus wel de expert... wat is kwaliteit dan?
Ik heb niet zo veel met Emilie's hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 20:51 schreef DragonFodder het volgende:
Haar voornaam zou SamuelofSEK moeten bevallen
oh nee, ik was de war met een Emily's zusje.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met Emilie's hoor
Nee, maar ik heb niet meer in de Hezelstraat gekeken, daar was geen tijd meer voor.quote:
Ik heb hem thuis, je mag hem wel lenen.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb niet meer in de Hezelstraat gekeken, daar was geen tijd meer voor.
Ik bestel ze wel via de FRS, online is daar inderdaad meer te vinden.
Alleen Á Bout de Souffle kan ik niet goedkoop vinden.
Dat durf ik niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:01 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb hem thuis, je mag hem wel lenen.
Bang dat je de dvd kapot maakt, of bang om Robby te moeten zien?quote:
dat en: what has been seen, cannot been unseen.quote:
Ook niet als ik met mijn zelfgehaakte das langskom?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:11 schreef Robby87 het volgende:
Geef maar een gil als je hem wilt, ik bijt niet.
-_-quote:Op woensdag 5 december 2012 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Je kan robby ook verrassen en plots bij hem aanbellen.
Voorlopig heb ik nog genoeg films om me bezig te houden.quote:
Jammer dat we in het verkeerde seizoen zitten, anders had je Glow in the Dark Golf kunnen doen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Weet er iemand iets leuks (en goedkoops) te doen op een donderdagavond in scheveningen?
Een man met smaak.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
check ifeelmyself, botergeil, zitten echte pareltjes tussen
zwemmen in de zeequote:Op woensdag 5 december 2012 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Weet er iemand iets leuks (en goedkoops) te doen op een donderdagavond in scheveningen?
Lijkt me een beetje frisjesquote:
Shit, ik had ooit nog geroepen dat ik de Nieuwjaarsduik nog eens zou gaan doen.quote:
Je bent nog jong, er komen nog genoeg jaren waarin je het kan doen... misschien is het wel opeens een keer 20 graden in de winterquote:Op woensdag 5 december 2012 23:01 schreef wyccie het volgende:
Niemand die denkt dat ik misschien wel heel eng ben.
Fanny & Alexander heb ik zojuist al besteld.
[..]
Shit, ik had ooit nog geroepen dat ik de Nieuwjaarsduik nog eens zou gaan doen.
Ach welnee, op de foto's leek je best mee te vallen. Beetje aan de oude kant wellicht.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:01 schreef wyccie het volgende:
Niemand die denkt dat ik misschien wel heel eng ben.
Fanny & Alexander heb ik zojuist al besteld.
[..]
Shit, ik had ooit nog geroepen dat ik de Nieuwjaarsduik nog eens zou gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |