quote:
Mijn streven is de lijst halen überhaupt. De lat zo laag mogelijk, kun je jezelf nooit teleurstellenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Op de 5de zit ik al bijna op de helft van mijn maand minimum. Dus ik heb geen haast met punten maken
Nou, dan kun je al stoppen... Maar ik haal elke maand die 10 punten wel dus das zo'n ramp nietquote:Op woensdag 5 december 2012 20:18 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mijn streven is de lijst halen überhaupt. De lat zo laag mogelijk, kun je jezelf nooit teleurstellen
Ik heb ook nog een punt tegoed van de Asap vraagquote:Op woensdag 5 december 2012 20:13 schreef Sands het volgende:
[..]dyon wil blijkbaar geen punt
Dragon +1
Sands +1
Stoppen doe ik niet aan. Het is meer dat ik me momenteel even op een ander deel van FOK! moet concentreren en ik doe hier sowieso zelden mee voor een koppositie.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou, dan kun je al stoppen... Maar ik haal elke maand die 10 punten wel dus das zo'n ramp niet
Wat is er nou belangrijker bij Fok! dan FMT??? KPD?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Stoppen doe ik niet aan. Het is meer dat ik me momenteel even op een ander deel van FOK! moet concentreren en ik doe hier sowieso zelden mee voor een koppositie.
Hebben ze daar ook een trivia?!!quote:Op woensdag 5 december 2012 20:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is er nou belangrijker bij Fok! dan FMT??? KPD?
Zijn nieuwe baantjequote:Op woensdag 5 december 2012 20:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is er nou belangrijker bij Fok! dan FMT??? KPD?
Nou, wel een topic waarin je de namen van dames en eventueel scenes moet raden. Je krijgt er alleen geen punten voorquote:
En dat is? Zo erg houdt ik me niet met Fok! bezig...quote:
Welk topic is dat?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou, wel een topic waarin je de namen van dames en eventueel scenes moet raden. Je krijgt er alleen geen punten voor
Zie tagjequote:Op woensdag 5 december 2012 20:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dat is? Zo erg houdt ik me niet met Fok! bezig...
nahquote:Op woensdag 5 december 2012 20:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Ze lijkt een beetje op die wazycowksi o hoe heet ze. Die van alice in wonderland
Daar deed ze me ook aan denken iddquote:Op woensdag 5 december 2012 20:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Ze lijkt een beetje op die wazycowksi o hoe heet ze. Die van alice in wonderland
jahquote:
Still no clue...quote:
Kijk anders of je overeenkomsten ziet bij DF z'n tag... Ik moet toegeven, ik moest ook ff zoekenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Still no clue...
En vind jij d'r niet op Alice lijken?
Jawel, maar ze is het niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Still no clue...
En vind jij d'r niet op Alice lijken?
Ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |