Zit wat in, maar die luxe heb ik jammer genoeg niet in de auto... (das ook de enige plek waar ik radio luister)quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:00 schreef picodealion het volgende:
Ik kies liever zelf wat ik luister.
Geenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:03 schreef wyccie het volgende:
Ik zou nog een Nouvelle Vague en een Bergman gaan bekijken. Wat is handig om mee te beginnen?
Hmm, ik heb niet veel Bergmann gezien, maar Fanny & Alexander kon ik erg waarderen. Of dat echt representatief is voor de rest van zijn films weet ik niet, Smultronstallet en Det Sjunde Inseglet vond ik lang niet zo mooi.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:03 schreef wyccie het volgende:
Ik zou nog een Nouvelle Vague en een Bergman gaan bekijken. Wat is handig om mee te beginnen?
Met of zonder appelmoes?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:06 schreef picodealion het volgende:
En À Bout de Soufflé kan ik aanraden.
boudisque/all about movies zal zulk soort films vast wel hebben toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:09 schreef wyccie het volgende:
Soufflé?
Ik ga morgen even kijken of ik Fanny & Alexander in de winkel kan vinden en anders bestel ik die online.
Verhuisd... stuk verder naar beneden en heet nou all about movies. Zit bij Powerhouse/Gator daar beneden (volgens internet tenminste)quote:
Nee, ik ben een Material Girl. Ik wil ze hier in de kast hebben staan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:28 schreef DragonFodder het volgende:
Wyccie, jij huurt toch altijd, als een echte jaren 90 meid?
Material girl, da's jaren 80quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik ben een Material Girl. Ik wil ze hier in de kast hebben staan.
Je let weer eens niet op.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:29 schreef DragonFodder het volgende:
En heeft de dame in je UI zichzelf gekloond? Is dat al lang zo en zat ik niet op te letten?
Ik ben natuurlijk wel in de jaren 80 geboren. Maar de jaren 90 zijn wel echt mijn bewuste jeugdjaren.quote:
Pff, de laatste keer dat ik een cd heb gekocht weet ik niet eens meer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat voor muziek koop je dan dat ze dat bij FRS niet hebben?
FRS heeft in hun winkels vrij weinig. De online-store van ze heeft daarentegen wel een redelijk aanbod.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat voor muziek koop je dan dat ze dat bij FRS niet hebben?
Ik kijk alleen naar films en games bij de FRS en bij de FRS in Nijmegen ook naar het deel van die kadoshop hoe heet ie ook alweer...quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
FRS heeft in hun winkels vrij weinig. De online-store van ze heeft daarentegen wel een redelijk aanbod.
Held, pico ik wil kindjes met krullenbollen van je.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:06 schreef picodealion het volgende:
En À Bout de Soufflé kan ik aanraden.
Ben je met je vrouwen net zo wisselvallig als met je cyberliefdes?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Held, pico ik wil kindjes met krullenbollen van je.
Topfilm!
New order, de opvolger van Joy Division.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
New Ordernog nooit van gehoord...
Ben je begin of eind jaren 80?
(wat zijn we opeens nieuwsgierig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |