Is gewoon ouderwets nederlands, blijkbaar heb je gelijk en mag er tegenwoordig geen t meer achterquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zet er altijd 'loop' voor, en nu klinkt het niet, of je moet uit Rotterdam komen
Brad Pitt als Jesse Jamesquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, je hebt een nieuwe UI. Wat is het?
Ik zal de film nog es gaan proberen te kijken. Heb em de eerste keer afgezet... kwam er niet doorquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Brad Pitt als Jesse James. Echt een hele vette sequentie, en dan die muziek erbij...
Je moet hem eigenlijk in het groot zien met het geluid voluit
Hij is vrij traag inderdaad, maar prachtige fotografie...quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zal de film nog es gaan proberen te kijken. Heb em de eerste keer afgezet... kwam er niet door
Ik eet thuis prima, dank u. Nog nooit de neiging gehad om uit te gaan etenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh ja, ik was hem alweer vergeten. Misschien moet je thuis eens wat lekkerder gaan eten?
Is dat zo? Jij had toch wat te eten?quote:
Je vind het niet nodig om je zelf voor waaghals (toch?) goed te onderhouden?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Kan je vrouw niet eens hier komen koken DF?
Ik eet maar slecht sinds ik alleen woon, de kilo's vliegen er af en ik heb vast een erg vitamine tekort
Jawelquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je vind het niet nodig om je zelf voor waaghals (toch?) goed te onderhouden?
Mijn vrouw ook niet hoor. Boodschappen en koken doen we om en om. Afhankelijk van wie het eerst thuis is of wie het beste is in het mijn-dag-was-zo-zwaar-en-ik-ben-zo-zielig-en-moe-dat-jij-maar-moet-koken-spel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jawel![]()
Maar ik heb gewoon nooit zin om boodschappen te doen en te koken enzo
je kent vrouwen toch, als de buit eenmaal binnen isquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je vind het niet nodig om je zelf voor waaghals (toch?) goed te onderhouden?
Jawel hoor, maar we koken wel relatief simpel. We halen bijna nooit fastfood.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:34 schreef Robby87 het volgende:
In huize Fodder wordt niet lekker gegeten, dat zeg ik je.
Ga je vrouw eens voeren!quote:
Speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jawel![]()
Maar ik heb gewoon nooit zin om boodschappen te doen en te koken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |