Is die nieuwe reekstopic knop er niet op mobielquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, ik zat op me mobiel en had niet in de gaten dat het de laatste post was. En mobiel kun je geen nieuwe in een reeks openen... Heb DF nog ge-DM't, maar die zat ook mobiel dus die kon het ook niet
Ik zag niet eens een knop voor het openen van een nieuw topic, laats staan voor een nieuwe in een reeks. Maar mobiel kan die ook niet updaten... En de DM pagina geeft mobiel wel weer dat je een nieuw bericht hebt, maar hij vervest de pagina niet zodat je het ook kan lezenquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is die nieuwe reekstopic knop er niet op mobielWat flauw
Het wordt tijd voor een FOK!app. Of beter nog een FMT-app.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zag niet eens een knop voor het openen van een nieuw topic, laats staan voor een nieuwe in een reeks. Maar mobiel kan die ook niet updaten... En de DM pagina geeft mobiel wel weer dat je een nieuw bericht hebt, maar hij vervest de pagina niet zodat je het ook kan lezen
Wat onhandig. Ik vind mobiel Fok sowieso erg onoverzichtelijk. Nu heb ik ook geen smartphone of tablet dus gebruik het toch nooitquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zag niet eens een knop voor het openen van een nieuw topic, laats staan voor een nieuwe in een reeks. Maar mobiel kan die ook niet updaten... En de DM pagina geeft mobiel wel weer dat je een nieuw bericht hebt, maar hij vervest de pagina niet zodat je het ook kan lezen
Ga je gangquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:20 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een FOK!app. Of beter nog een FMT-app.
Ik denk dat het meer helpt als je regelmatig hints geeft, want ik zal vast niet de enige zijn die geen idee heeft wie dat isquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Met deze vraag kan ik wel even wegblijven he
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer helpt als je regelmatig hints geeft, want ik zal vast niet de enige zijn die geen idee heeft wie dat is
Nee.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:00 schreef Robby87 het volgende:
NET5, 20.00
The Usual Suspects
Gaat het zien mensen!
Vertel wat ga je dan doen? En als je het druk hebt, wat doe je dan nou hierquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb Fanny & Alexander wel binnen, maar dit weekend geen tijd voor.
Nah, dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:38 schreef Robby87 het volgende:
Miskoop wyccie, zeurfilm. Pico heeft je zeker overgehaald?
Niemand heeft een idee, gooi er wat meer hints in of stel een nieuwe vraagquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen, beantwoord mijn vraag eens voordat ik sterf van ellende
gebiedende wijs meervoudquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niemand heeft een idee, gooi er wat meer hints in of stel een nieuwe vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |