Dikgedrukte had ik ookquote:Op woensdag 18 april 2012 13:46 schreef Abby79 het volgende:
had ik met de laatste weken steeds minder met deze serie, komen ze met zo'n aflevering! Damn, ik vond hem goed!
Ze hebben (naar mijn mening) redelijk wat af kunnen sluiten in de 45 minuten zonder het vlug vlug te moeten doen. En ze hebben seizoen 2 heel duidelijk opengehouden...
Dat laatste zie ik niet gebeurenquote:Op zondag 22 april 2012 14:07 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Dikgedrukte had ik ookIk hoop eigenlijk wel dat er nog een tweede seizoen komt, maar ik vraag mij af hoe ze dat dan willen invullen. Alles is nu eigenlijk al een beetje tot een einde gekomen. Het enige wat nog over blijft is dat Bridget Siobhan gaat confronteren en Siobhan probeert om haar oude leventje weer terug te krijgen (en misschien nog een love-triangle tussen Siobhan-Andrew-Bridget)
Andrew bleef denk ik altijd verliefd op Siobhan. Zij ging alleen raar doen, maar hij hoopte alsnog dat het weer goed zou komen tussen hen. Doordat Bridget zich voordeed als Siobhan kwam het ook goed. En de tweeling is ook van Andrew. Dat werd duidelijk in het Franse ziekenhuis toen Siobhan kreeg te horen hoever zij in de zwangerschap was.quote:Op zondag 22 april 2012 15:47 schreef SLP_ het volgende:
Huh, hoezo heeft Andrew nog gevoelens voor Siobhan? Hij was uiteindelijk toch verliefd geworden op de 'veranderde Siobhan' en hij weet nu dat dat Bridget is. Hij heeft Siobhan toch niet meer gezien? Tenminste, niet wetende dat dat de échte Siobhan is. Hij weet dus ook niet dat ze kinderen heeft met Tyler enz. Hij weet alleen dat hij een slechte relatie had met Siobhan, tot Bridget een paar maanden geleden haar plaats innam.
Ach, wat hadden we nog kunnen verwachten in een 2e seizoen?, ik vind het wel goed zo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:35 schreef Abby79 het volgende:
Niet geheel onverwacht, maar toch:
http://insidetv.ew.com/2012/05/11/the-cw-cancels-ringer/
Aaah jammer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:35 schreef Abby79 het volgende:
Niet geheel onverwacht, maar toch:
http://insidetv.ew.com/2012/05/11/the-cw-cancels-ringer/
Ik dacht dat Buffy ergens rond 2003 was opgehouden en dat kindje zeker vijf jaar later geboren is (als het al niet meer is)?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:34 schreef Tegan het volgende:
Ik had het wel tof gevonden als Bridget zwanger was van Andrew.
En, misschien had ze zoiets van, hm, canceled, dan nog maar een mini. Net zoals na Buffy.
Bron: http://tvline.com/2012/05/17/supernatural-season-8-finale/quote:What went wrong with Ringer? | “I don’t think anything went wrong with Ringer. I was happy it’s there…. The show was well-crafted, well-produced, well-written, but it was a complicated serialized show” — thus making it especially vulnerable to an extended holiday break. “After it finished a run in the fall and came back in January, the audience went somewhere else. And it just could not find the 18-34 demo that we hoped.”
Ik vind het ook ontzettend nutteloos. Misschien hebben ze de series al gekocht voordat ze gecancelled zijn en kunnen ze er nu niet meer vanaf ofzo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:26 schreef Goofoyou het volgende:
Waarom zendt Net 5 allemaal van die series uit die maar 1 seizoen hebben gekregen? Good Christian Bitches, Ringer, Pan Am. Is dat goedkoper ofzo?
Dat zou een reden kunnen zijn. Ik vraag het even in een ander topicquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vind het ook ontzettend nutteloos. Misschien hebben ze de series al gekocht voordat ze gecancelled zijn en kunnen ze er nu niet meer vanaf ofzo?
Het is 'part of a deal'.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vind het ook ontzettend nutteloos. Misschien hebben ze de series al gekocht voordat ze gecancelled zijn en kunnen ze er nu niet meer vanaf ofzo?
Interessant. Hoe weet je dat? Is dat ergens terug te vinden op internet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:55 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Het is 'part of a deal'.
Ze hebben een contract gesloten om films en series af te nemen van een bepaalde productiemaatschappij en krijgen daar dit soort series voor een habbekrats bij.
Op zich prima dat het hier wordt uitgezonden, maar dat het vervolgens groots wordt aangekondigd met termen als 'de hitserie uit Amerika' is behoorlijk misleidend.
Het is toch de moeite waard om Pan Am en Ringer te kijken? Dat het na 1 seizoen klaar is is, jammer, maar maakt dat eerste seizoen niet minder het kijken waard.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:26 schreef Goofoyou het volgende:
Waarom zendt Net 5 allemaal van die series uit die maar 1 seizoen hebben gekregen? Good Christian Bitches, Ringer, Pan Am. Is dat goedkoper ofzo? Lijkt me voor het Nederlandse publiek best frustrerend. Denk je een nieuwe serie te hebben gevonden en kom je er achter dat het maar 20 afleveringen heeft of minder
Dat is algemeen bekend. Waarmee ik niet bedoel dat je dat behoort te weten, maar dat zijn van die feiten die je ooit eens ergens opvangt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:09 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Interessant. Hoe weet je dat? Is dat ergens terug te vinden op internet?
Ja precies, heb zo geen linkje paraat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend. Waarmee ik niet bedoel dat je dat behoort te weten, maar dat zijn van die feiten die je ooit eens ergens opvangt.
Dat hangt er vanaf hoe het eindigtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het is toch de moeite waard om Pan Am en Ringer te kijken? Dat het na 1 seizoen klaar is is, jammer, maar maakt dat eerste seizoen niet minder het kijken waard.
Oh oké. Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend. Waarmee ik niet bedoel dat je dat behoort te weten, maar dat zijn van die feiten die je ooit eens ergens opvangt.
Ja dat bedoel ik ja. Sommige series eindigen met cliffhangers en dat lijkt me gewoon frustrerend als de kijker de serie krijgt voorgeschoteld als 'de nieuwe hitserie' etc. Dan verwacht je gewoon meer kijkplezier dan één seizoen die soms niet echt bevredigend is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:34 schreef Breuls het volgende:
Hoe het eindigt heeft invloed op hoe vervelend het is dat er geen vervolg komt, niet op wat ervoor kwam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |