abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110492159
Goede ep. Zou jammer zijn als het nu zou eindigen.
pi_110496902
Damn, wat een aflevering! Zou zo zonde zijn als dit niet renewed wordt :{
  woensdag 18 april 2012 @ 20:49:07 #203
130755 Kinga
versier hier
pi_110503342
Was dit de laatste al?! Ik wil een confrontatie!
  Admin woensdag 18 april 2012 @ 21:10:44 #204
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_110504820
Aan de ene kant vind dat het meeste wel afgerond is: Bodaway is klaar, Bridget heeft zich bekend gemaakt, Siobhans in-leven-zijn is bekend. Seizoen 2 is alleen maar aftermath.

Aan de andere kant: als ze verhaallijnen in S2 weten te bedenken die net zo goed zijn als dit seizoen: kom maar op. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_110504946
Ze hebben geloof ik bewust zo'n einde geschreven voor het geval het niet meer terug komt.
pi_110504998
Ik had gelezen dat er drie dood gingen in de finale, maar ik telde er maar twee... (Stiekem hoopte ik Henry, baby1 en baby2 :D .)
  woensdag 18 april 2012 @ 21:24:08 #207
296917 Abby79
Being myself!
pi_110505665
Waren er ook 3 toch? Bodaway, Detective Kemper en die beveiligingsman van het appartement :P (ok, die laatste 2 waren niet echt groots in de serie, maar toch 3 ;))
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_110506152
Owja, die beveiligingskerel.
pi_110629707
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:46 schreef Abby79 het volgende:
had ik met de laatste weken steeds minder met deze serie, komen ze met zo'n aflevering! Damn, ik vond hem goed!

Ze hebben (naar mijn mening) redelijk wat af kunnen sluiten in de 45 minuten zonder het vlug vlug te moeten doen. En ze hebben seizoen 2 heel duidelijk opengehouden...

Dikgedrukte had ik ook :Y Ik hoop eigenlijk wel dat er nog een tweede seizoen komt, maar ik vraag mij af hoe ze dat dan willen invullen. Alles is nu eigenlijk al een beetje tot een einde gekomen. Het enige wat nog over blijft is dat Bridget Siobhan gaat confronteren en Siobhan probeert om haar oude leventje weer terug te krijgen (en misschien nog een love-triangle tussen Siobhan-Andrew-Bridget)
pi_110629984
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 14:07 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Dikgedrukte had ik ook :Y Ik hoop eigenlijk wel dat er nog een tweede seizoen komt, maar ik vraag mij af hoe ze dat dan willen invullen. Alles is nu eigenlijk al een beetje tot een einde gekomen. Het enige wat nog over blijft is dat Bridget Siobhan gaat confronteren en Siobhan probeert om haar oude leventje weer terug te krijgen (en misschien nog een love-triangle tussen Siobhan-Andrew-Bridget)
Dat laatste zie ik niet gebeuren :P Siobhan heeft geen gevoelens meer voor Andrew, en Andrew houdt van Bridget :P
pi_110630148
Andrew nog wel voor Siobhan!
pi_110630180
En je hebt Malcom nog voor verhaal...
pi_110630271
Ja inderdaad, Andrew nog voor Siobhan. En ik dacht dat Siobhan misschien zou proberen het goed te maken met Andrew, aangezien bleek dat hij haar toch niet wil vermoorden. Ik moet toegeven dat het een grote stap is als zij hem weer wil, maar alles kan :P
En anders kan ze alsnog doen alsof ze het goed wil maken, alleen voor het geld!
pi_110634393
Huh, hoezo heeft Andrew nog gevoelens voor Siobhan? Hij was uiteindelijk toch verliefd geworden op de 'veranderde Siobhan' en hij weet nu dat dat Bridget is. Hij heeft Siobhan toch niet meer gezien? Tenminste, niet wetende dat dat de échte Siobhan is. Hij weet dus ook niet dat ze kinderen heeft met Tyler enz. Hij weet alleen dat hij een slechte relatie had met Siobhan, tot Bridget een paar maanden geleden haar plaats innam.
pi_110634479
Wie zegt dat hij niet verliefd was op Siobhan toen Bridget kwam? Plus, volgens mij is de tweeling van Andrew.
pi_110634591
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 15:47 schreef SLP_ het volgende:
Huh, hoezo heeft Andrew nog gevoelens voor Siobhan? Hij was uiteindelijk toch verliefd geworden op de 'veranderde Siobhan' en hij weet nu dat dat Bridget is. Hij heeft Siobhan toch niet meer gezien? Tenminste, niet wetende dat dat de échte Siobhan is. Hij weet dus ook niet dat ze kinderen heeft met Tyler enz. Hij weet alleen dat hij een slechte relatie had met Siobhan, tot Bridget een paar maanden geleden haar plaats innam.
Andrew bleef denk ik altijd verliefd op Siobhan. Zij ging alleen raar doen, maar hij hoopte alsnog dat het weer goed zou komen tussen hen. Doordat Bridget zich voordeed als Siobhan kwam het ook goed. En de tweeling is ook van Andrew. Dat werd duidelijk in het Franse ziekenhuis toen Siobhan kreeg te horen hoever zij in de zwangerschap was.
pi_110634843
Ooh oke, dat heb ik dan ff gemist :P
pi_110699020
Ik vond het maar irritant hoe ze de laatste paar afleveringen Siobhan en Bridget in dezelfde ruimtes plaatsten en het telkens niet tot een confrontatie lieten komen. Zelfs niet met Bodaway's aanval. Nu concludeert Bridget op basis van een beveiligingstape van 7 maanden geleden dat Siobhan nog leeft, beetje dun...

Malcom moest ook nog even 'afgemaakt' worden, indien er geen season 2 komt, maar toch nog open genoeg voor een mogelijke comeback, mocht dat nodig zijn.

Er is ruimte voor een season 2, Bridget vs Siobhan :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 09:35:31 #219
296917 Abby79
Being myself!
pi_111452256
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 10:02:42 #220
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_111452659
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:35 schreef Abby79 het volgende:
Niet geheel onverwacht, maar toch :'( :

http://insidetv.ew.com/2012/05/11/the-cw-cancels-ringer/
Ach, wat hadden we nog kunnen verwachten in een 2e seizoen?, ik vind het wel goed zo.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_111453314
Ja inderdaad niet geheel onverwacht, maar toch :P Dit is de eerste keer dat ik een serie volg die na het eerste seizoen wordt gekapt. Zal Juliet en Andrew missen ;(
  Admin zaterdag 12 mei 2012 @ 11:44:20 #222
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_111454422
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:35 schreef Abby79 het volgende:
Niet geheel onverwacht, maar toch :'( :

http://insidetv.ew.com/2012/05/11/the-cw-cancels-ringer/
Aaah jammer. :{

Ik zat gisteren nog te denken aan hoe ik toch wel graag wilde zien hoe het verder ging. Helaas.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_111454641
Ik vraag me af waarom de serie is geflopt. Ik vond de verhaallijn best wel interessant voor een serie. Ik heb het gevoel dat het misschien een beetje ligt aan de casting van Sarah Michelle Gellar. Vind haar niet zo'n hele overtuigende actrice en soms irriteert ze me een beetje.
  Admin zaterdag 12 mei 2012 @ 11:53:41 #224
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_111454676
Ik vond haar juist goed. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:01:46 #225
296917 Abby79
Being myself!
pi_111454927
Ik had met Sarah ook weinig moeite, hoewel ze soms inderdaad te "statisch" leek in het begin van de serie. Maar dat was er op het einde wel uit volgens mij. Ik had alleen wel het idee dat Sarah het leuker vond Bridget te spelen als Siobhan.

Ik had persoonlijk meer moeite met de verhaallijn van alle mensen buiten de Martins om, Henry, Gemma, Malcolm, Olivia, Catherine, Carpenter, dat ging voor velen waarschijnlijk te ver over het randje van "geloofwaardig".

Maar de hele verhaallijn was natuurlijk over the top, maar dat maakte het ook leuk :)
pi_111473103
:'( .
  † In Memoriam † zaterdag 12 mei 2012 @ 22:06:41 #227
43556 miss_dynastie
pi_111473976
Zou haar zwangerschap misschien ook mee hebben gewogen bij het besluit te cancellen? Ik weet niet of de rol zich leent voor een zwangerschap (ik wilde deze serie net gaan kijken...), maar ik kan me zo voorstellen van niet.
pi_111474920
Ik had het wel tof gevonden als Bridget zwanger was van Andrew :P.

En, misschien had ze zoiets van, hm, canceled, dan nog maar een mini. Net zoals na Buffy :P.
  † In Memoriam † zaterdag 12 mei 2012 @ 23:23:36 #229
43556 miss_dynastie
pi_111476752
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 22:34 schreef Tegan het volgende:
Ik had het wel tof gevonden als Bridget zwanger was van Andrew :P.

En, misschien had ze zoiets van, hm, canceled, dan nog maar een mini. Net zoals na Buffy :P.
Ik dacht dat Buffy ergens rond 2003 was opgehouden en dat kindje zeker vijf jaar later geboren is (als het al niet meer is)? :@
Ik weet ook niet wanneer de acteurs het slechte nieuws horen, of zij het allang wisten, ik heb zelf de indruk van niet eigenlijk...
pi_111476822
Nee, dat weten ze niet vantevoren. Joke enzo.
pi_111797575
President van The CW over Ringer.
quote:
What went wrong with Ringer? | “I don’t think anything went wrong with Ringer. I was happy it’s there…. The show was well-crafted, well-produced, well-written, but it was a complicated serialized show” — thus making it especially vulnerable to an extended holiday break. “After it finished a run in the fall and came back in January, the audience went somewhere else. And it just could not find the 18-34 demo that we hoped.”
Bron: http://tvline.com/2012/05/17/supernatural-season-8-finale/
pi_115428086
Net 5 gaat het uitzenden vanaf 4 september.
pi_115429380
Waarom zendt Net 5 allemaal van die series uit die maar 1 seizoen hebben gekregen? Good Christian Bitches, Ringer, Pan Am. Is dat goedkoper ofzo? Lijkt me voor het Nederlandse publiek best frustrerend. Denk je een nieuwe serie te hebben gevonden en kom je er achter dat het maar 20 afleveringen heeft of minder :')
pi_115429405
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 18:26 schreef Goofoyou het volgende:
Waarom zendt Net 5 allemaal van die series uit die maar 1 seizoen hebben gekregen? Good Christian Bitches, Ringer, Pan Am. Is dat goedkoper ofzo?
Ik vind het ook ontzettend nutteloos. Misschien hebben ze de series al gekocht voordat ze gecancelled zijn en kunnen ze er nu niet meer vanaf ofzo?
pi_115429564
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 18:26 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik vind het ook ontzettend nutteloos. Misschien hebben ze de series al gekocht voordat ze gecancelled zijn en kunnen ze er nu niet meer vanaf ofzo?
Dat zou een reden kunnen zijn. Ik vraag het even in een ander topic :P Vind het eigenlijk nog steeds jammer van Ringer. Het was niet de allerslechtste serie.
pi_115430100
Ben benieuwd naar het antwoord :P Ik heb het nooit gekeken, misschien dat ik het nu op net5 is ga proberen.
pi_115430366
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 18:26 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Het is 'part of a deal'.
Ze hebben een contract gesloten om films en series af te nemen van een bepaalde productiemaatschappij en krijgen daar dit soort series voor een habbekrats bij.

Op zich prima dat het hier wordt uitgezonden, maar dat het vervolgens groots wordt aangekondigd met termen als 'de hitserie uit Amerika' is behoorlijk misleidend.
pi_115430852
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 18:55 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Het is 'part of a deal'.
Ze hebben een contract gesloten om films en series af te nemen van een bepaalde productiemaatschappij en krijgen daar dit soort series voor een habbekrats bij.

Op zich prima dat het hier wordt uitgezonden, maar dat het vervolgens groots wordt aangekondigd met termen als 'de hitserie uit Amerika' is behoorlijk misleidend.
Interessant. Hoe weet je dat? Is dat ergens terug te vinden op internet?
  Admin zaterdag 11 augustus 2012 @ 19:24:55 #239
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_115431385
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 18:26 schreef Goofoyou het volgende:
Waarom zendt Net 5 allemaal van die series uit die maar 1 seizoen hebben gekregen? Good Christian Bitches, Ringer, Pan Am. Is dat goedkoper ofzo? Lijkt me voor het Nederlandse publiek best frustrerend. Denk je een nieuwe serie te hebben gevonden en kom je er achter dat het maar 20 afleveringen heeft of minder :')
Het is toch de moeite waard om Pan Am en Ringer te kijken? Dat het na 1 seizoen klaar is is, jammer, maar maakt dat eerste seizoen niet minder het kijken waard.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 11 augustus 2012 @ 19:25:29 #240
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_115431407
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 19:09 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Interessant. Hoe weet je dat? Is dat ergens terug te vinden op internet?
Dat is algemeen bekend. Waarmee ik niet bedoel dat je dat behoort te weten, maar dat zijn van die feiten die je ooit eens ergens opvangt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_115431509
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 19:25 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat is algemeen bekend. Waarmee ik niet bedoel dat je dat behoort te weten, maar dat zijn van die feiten die je ooit eens ergens opvangt. :)
Ja precies, heb zo geen linkje paraat.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 19:24 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het is toch de moeite waard om Pan Am en Ringer te kijken? Dat het na 1 seizoen klaar is is, jammer, maar maakt dat eerste seizoen niet minder het kijken waard.
Dat hangt er vanaf hoe het eindigt
  Admin zaterdag 11 augustus 2012 @ 19:34:15 #242
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_115431790
Hoe het eindigt heeft invloed op hoe vervelend het is dat er geen vervolg komt, niet op wat ervoor kwam. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_115432169
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 19:25 schreef Breuls het volgende:

[..]

Oh oké. Weer wat geleerd ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 19:34 schreef Breuls het volgende:
Hoe het eindigt heeft invloed op hoe vervelend het is dat er geen vervolg komt, niet op wat ervoor kwam. :)
Ja dat bedoel ik ja. Sommige series eindigen met cliffhangers en dat lijkt me gewoon frustrerend als de kijker de serie krijgt voorgeschoteld als 'de nieuwe hitserie' etc. Dan verwacht je gewoon meer kijkplezier dan één seizoen die soms niet echt bevredigend is.
  Admin zaterdag 11 augustus 2012 @ 19:50:14 #244
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_115432345
Ja, dat is waar. Nederlandse omroepen zijn totaal niet open over zulke dingen. Het is moeilijk te achterhalen hoe lang de serie loopt, wanneer ze welke afleveringen uitzenden, en of de serie wel netjes tot z'n einde komt.

Nou is het zo dat je dat als Amerikaanse kijker, of als downloader elders in de wereld, natuurlijk ook niet allemaal weet; de Amerikaanse zenders laten vaak wel weten wanneer er nieuwe afleveringen zijn (en doen dat beter dan in Nederland), maar seizoenen worden uitgezonden als de serie nog in de maak is en een besluit over het volgende seizoen nog genomen moet worden. Daar weet je aan het begin dus ook niet hoe het afloopt.

Maar aangezien de Nederlandse omroepen dat wel weten zou het netjes zijn als ze het zouden melden. Echter; melden dat een serie maar 1 seizoen heeft is hetzelfde als een film uitzenden en melden dat de IMDb-score een 5 is; men zal afhaken en je verliest daarmee kijkers.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')