abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin woensdag 7 maart 2012 @ 22:29:16 #151
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_108844155
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:15 schreef Abby79 het volgende:

Ow, en ik hoop ook dat The CW dit niet cancelled, daar is dit gepuzzel te leuk voor!
Dat is het, gepuzzel! Je ziet (bijna) alle stukjes en toch weet je nog niet alles. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_108935110
Ik vraag me trouwens af wat Andrew van plan was om te doen bij Tyler. Olivia heeft hem vermoord, maar zou Andrew medeplichtig zijn of is hij onschuldig? Vind het sowieso spannend wat Andrew nu allemaal gaat doen. Als ik kijk naar zijn gezichtsuitdrukkingen in de promo vind ik 'm toch wel een beetje eng worden :P Maarja, het bevestigt wel Siobhans angst. Ik hoop serieus dat het voor de annulering nog uitkomt waarom Siobhan dit allemaal heeft gedaan. De annulering is toch nog niet 100% zeker?
pi_108935996
Welke annulering heb je het over? Er zijn volgens mij nog helemaal geen geruchten oid over een annulering.
pi_108936509
Nou, wat ik in dit topic lees: Cancelled / Ended / Renewed TV Series 2012/2013 en wat ik zie op internet is dat Ringer er niet heel goed voor staat. Maar ik weet dus ook niet of er echte geruchten zijn dat de stekker er uit wordt getrokken. Ben niet zo iemand die het onderzoekt ofzo, maar ik hou er graag rekening mee dat wanneer een serie het niet goed doet, ik niet allemaal verwachtingen moet hebben :P Wow, nu klink ik echt negatief, maar ik ben dus een voorstander van de serie he!
  woensdag 14 maart 2012 @ 08:54:45 #155
296917 Abby79
Being myself!
pi_109079103
Damn, na de laatste aflevering kan ik eigenlijk alleen maar denken "wat een stelletje mafkezen!". Met als uitschieters Olivia en Siobhan. Ik kan me niet voorstellen dat ik, als Siobhan zijnde, mijn eigen zus zou willen laten vermoorden.... gelukkig maar.

Natuurlijk, Andrew en Olivia hadden haar wel die mogelijkheid gegeven, maar dan nog, je gaat je eigen zus toch niet opofferen op die manier? Damn...

Ik heb nu wel sterk het idee dat Bridget steeds dichterbij het moment komt om het Andrew te vertellen, zeker na het slot van deze aflevering heb ik het gevoel dat ze denkt dat nu te moeten :P

Nog maar een paar afleveringen (iig dit seizoen).. ben ondertussen wel benieuwd hoe (en of) dit allemaal opgelost gaat worden.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_109105398
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:54 schreef Abby79 het volgende:
Damn, na de laatste aflevering kan ik eigenlijk alleen maar denken "wat een stelletje mafkezen!". Met als uitschieters Olivia en Siobhan. Ik kan me niet voorstellen dat ik, als Siobhan zijnde, mijn eigen zus zou willen laten vermoorden.... gelukkig maar.

Natuurlijk, Andrew en Olivia hadden haar wel die mogelijkheid gegeven, maar dan nog, je gaat je eigen zus toch niet opofferen op die manier? Damn...

Ik heb nu wel sterk het idee dat Bridget steeds dichterbij het moment komt om het Andrew te vertellen, zeker na het slot van deze aflevering heb ik het gevoel dat ze denkt dat nu te moeten :P

Nog maar een paar afleveringen (iig dit seizoen).. ben ondertussen wel benieuwd hoe (en of) dit allemaal opgelost gaat worden.
Tenzij Andrew doodgaat..
  woensdag 14 maart 2012 @ 21:01:36 #157
296917 Abby79
Being myself!
pi_109105666
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:57 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Tenzij Andrew doodgaat..
Zeer goed mogelijk, maar ik hoop zelf van niet, voor mij is het verhaal Andrew-Brridget groter dan het verhaal Siobhan-Bridget, zeker na deze aflevering.

Ik zou het erg jammer vinden als dit verhaal zo "simpel" opgelost zou worden
(maar volgens mij heb ik dat over Gemma ook ooit gezegd, dus Andrew zal wel dood zijn ;) )
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  Admin woensdag 14 maart 2012 @ 21:33:37 #158
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109107350
Gemma was een gastrol. Andrew niet. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_109111696
Tja, nu ze van Andrew ook een crimineel hebben gemaakt zou geen enkele oplossing meer een happy end zijn. Dat Bridget, Siobhan en Juliet een nieuw leven beginnen met zijn drieen net zoals met dat andere kind eerder ofzo misschien :P.
pi_109111716
Die tweeling zie ik ook niet geboren worden.
pi_109113383
quote:
6s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:35 schreef Tegan het volgende:
Tja, nu ze van Andrew ook een crimineel hebben gemaakt zou geen enkele oplossing meer een happy end zijn. Dat Bridget, Siobhan en Juliet een nieuw leven beginnen met zijn drieen net zoals met dat andere kind eerder ofzo misschien :P.
Hahahahaaha Brighet én Siobhan samen? Nee joh, Siobhan vergeeft het Bridget nooit én ze wil haar dood hebben.
  woensdag 21 maart 2012 @ 19:38:18 #162
296917 Abby79
Being myself!
pi_109360497
Nog 4 afleveringen om tot een (seizoens)einde te komen... ik vond deze aflevering wel goed, afgezien van dat alle belangrijke momenten weer net voor het eind afgebroken worden. Het wordt eens tijd dat iemand de waarheid spreekt, verdorie! :P

Volgende aflevering heet "Let's Kill Bridget", vraag me af wie dat gaat zeggen...
pi_109429357
Ik dacht dat ik 1 aflevering achterliep maar het waren er 2, dus ik had vandaag weer wat te kijken :D Ik wacht eigenlijk het moment af dat Siobhan Andrew verteld over Juliet, haar moeder, Mr Carpenter en Tessa. Vraag me af wat hij gaat doen. Eigenlijk vind ik Juliet wel zielig.

Die chauffeur is eigenlijk een tweede Malcolm geworden maar ik ben toch blij dat de echte Malcom nog zou kunnen leven :P

Daarnaast snap ik geen ene zak van Henry. De ene keer is hij weer smoorverliefd en dan is het zo van 'Ooh Siobhan, ik doe alles voor je en voor onze kinderen' en de andere keer gooit hij haar weer het huis uit en twijfelt hij of het überhaupt zijn kinderen zijn. Kies nou maar gewoon wat je wil want dat hele tijd heen en weer gaan is ook irritant.
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:12:17 #164
3185 Adelante
To let it go now
pi_109596965
Het is nu net ATWT aan het worden met al die plotwendingen en affaires en schietpartijen :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_109599007
Die moeder van Juliet :') Geen woorden. Snapte alleen dit niet: Dat moment dat Siobhan Bridget kwam op zoeken in het appartement, was dat een flashforward/ droom/ echt gebeurd? Snapte er niet veel van.
  woensdag 28 maart 2012 @ 14:49:10 #166
296917 Abby79
Being myself!
pi_109608222
Dat was een dagdroom, die had Siobhan toen ze Bridget bekeek die in de bar zat :)

En ik had dit einde echt niet kunnen gokken. Damn. Als iemand terug in de tijd kon gaan om Andrew's smaak in vrouwen te veranderen, was dat geen stomme zet geweest...

Ik snap Henri trouwens ook niet echt, als ik een vriendin had die haar zus wilde vermoorden, dan zou ik toch echt niet meewerken volgens mij...
  woensdag 28 maart 2012 @ 16:48:55 #167
296917 Abby79
Being myself!
pi_109612910
Oh, en ik moest bij de 'dode Bridget' opeens aan dit interview van Conan met SMG denken: linkje!
  woensdag 28 maart 2012 @ 19:39:20 #168
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_109620218
Ik kijk dit natuurlijk alleen maar voor Nestor Carbonel _O_ .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_109622435
En ik zat maar te denken dat Nestor vermoord zou worden deze ep.
pi_109623340
Telkens als ik Nestor zie, moet ik denken aan die ene serie. Suddenly Susan ofzo? De man met de dikke wimpers :P
pi_109623417
Dat is dan ook dezelfde acteur :P.
pi_109623573
Ja weet ik hahaa. Maar ik herinner me hem gewoon als dat personage :P
  Admin woensdag 28 maart 2012 @ 20:38:44 #173
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109623643
Godgloeiende dat was een dagdroom. Lijers. }:|
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_109623714
Ik dacht/wilde dat het echt was ;(.
  Admin woensdag 28 maart 2012 @ 20:42:04 #175
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109623872
Ik keek even twee seconden de andere kant op, toen terug naar het beeld en toen zag ik Siobhan en Bridget in hetzelfde shot en dacht: "whoa, het gaat gebeuren!"

Niet dus. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 28 maart 2012 @ 21:18:45 #176
296917 Abby79
Being myself!
pi_109626198
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:42 schreef Breuls het volgende:
Ik keek even twee seconden de andere kant op, toen terug naar het beeld en toen zag ik Siobhan en Bridget in hetzelfde shot en dacht: "whoa, het gaat gebeuren!"

Niet dus. :{
Dat dacht ik ook! Helaas net zo teleurgesteld als jullie daarna ;(
pi_109633937
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef Goofoyou het volgende:
Telkens als ik Nestor zie, moet ik denken aan die ene serie. Suddenly Susan ofzo? De man met de dikke wimpers :P
Ik denk elke keer aan Lost :P

Maar omfg kut catherine, die moeten ze echt ff afschieten :P Wel vaag trouwens dat ze er een dagdroom instoppen.. Vond het totaal niet van toegevoegde waarde en alleen maar verwarrend.
  donderdag 5 april 2012 @ 08:26:46 #178
3185 Adelante
To let it go now
pi_109927776
Catherine... :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 5 april 2012 @ 09:26:05 #179
296917 Abby79
Being myself!
pi_109928640
quote:
10s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:26 schreef Adelante het volgende:
Dat was ongeveer de enige gedachte van mij tijdens die hele aflevering :')

Oh, en dat Henri wakker lijkt te worden, vond ik wel positief
(hij speelt nog wel teveel mee met Siobhan, maar hij heeft door dat ie vreemd bezig is)
pi_109930194
Hopelijk gaat ze dood volgende ep.

Nog twee afleveringen, 10 en 17 april. En nog geen bevestigd tweede seizoen.
  donderdag 5 april 2012 @ 10:23:43 #181
296917 Abby79
Being myself!
pi_109930396
Ik wil een 2e seizoen!!!

Google helpt ook niet echt om nu een antwoord te krijgen of The CW het cancelled of renewed... :{
pi_109931483
Google werkt natuurlijk niet als het nog niet is besloten.
  donderdag 5 april 2012 @ 11:01:17 #183
296917 Abby79
Being myself!
pi_109931644
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:57 schreef Tegan het volgende:
Google werkt natuurlijk niet als het nog niet is besloten.
Nee, maar je kunt vaak wel hints vinden, maar hiervan dus nog niets :)
pi_109931677
Hints zoals?
  donderdag 5 april 2012 @ 11:05:09 #185
296917 Abby79
Being myself!
pi_109931778
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:02 schreef Tegan het volgende:
Hints zoals?
Acteurs die hun mond voorbij praten, mensen van de omroep die het over hun goede en slechte series hebben, studio contracten die al verlengd werden voor de officiele bekendmaking, dat soort zaken :)

(En natuurlijk de wel vindbare dingen als ratings e.d., maar die zeggen me te weinig om conclusies uit te kunnen trekken)
pi_109931927
Ah ok. Ach, het is nog max een maand en dan weten we het.
pi_109934337
quote:
10s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:26 schreef Adelante het volgende:
Die is echt niet goed bij haar hoofd. Word nu wel spannend volgende week. Eindelijk ziet iedereen haar ware aard 8-)
  donderdag 5 april 2012 @ 12:20:22 #188
296917 Abby79
Being myself!
pi_109934515
Dat vond ik trouwens heel erg tegenvallen deze aflevering (of eigenlijk de 2e helft van het seizoen), de cliffhangers in de eerste aflevering waren veel onopvallender en hadden meer een "ik wil de volgende zien!" effect.

Deze cliffhangers zijn te duidelijk, en dat verpest het een beetje voor me, wel jammer...
pi_109934675
Hmm, daar heb ik eigenlijk niet zo opgelet. Voor mij doet het niets af aan het feit dat ik de volgende aflevering graag wil zien. Nu ik weet wat er gaat gebeuren volgende week zorgt er bij mij juist voor dat ik wil dat we al een week verder zijn :P Je weet nu waar je op moet wachten. Maar ik begrijp je punt wel :Y
  donderdag 5 april 2012 @ 12:26:25 #190
296917 Abby79
Being myself!
pi_109934764
Je weet bij deze cliffhanger toch al dat Bridget het overleeft, dat maakt het minder spannend (of ze nu Catherine te pakken krijgen of niet, tja, dat vind ik niet zo interessant :))

Het zou wel geniaal zijn (ook al hebben we dan geen S2) als ze Bridget echt dood laten gaan! :o
pi_109935007
Ja, dat is wel waar dat je weet dat Bridget het gaat overleven. Maar het is gewoon bij heel veel series zo dat ze de hoofdpersonages in gevaarlijke situaties brengen en je weet toch wel dat ze het overleven. De schrijvers laten zo'n personage echt niet doodgaan, dus bij mij is het niet zo'n probleem dat dat al duidelijk is :P

Bij de volgende aflevering gaat het mij dus wel om Catherine. Misschien zit daar ook het verschil tussen ons :P Ik vind het gewoon leuk als personages eindelijk achter bepaalde dingen komen die de kijker allang weet.
Het zou wel interessant zijn als Bridget zou sterven, maar ik vraag me dan af hoe het dan verder zou moeten gaan met de serie :P
pi_110081883
Wow, wat ging de episode snel voorbij :o ! Elke week krijg ik een steeds grotere hekel aan Catherine :r
  woensdag 11 april 2012 @ 08:26:35 #193
296917 Abby79
Being myself!
pi_110169693
Uhm... tja, DAT zag ik niet aankomen! De verhaallijn met Catherine vond ik wat vergezocht. En eigenlijk die van Siobhan ook... ben nog wel benieuwd hoe ze het seizoen nu afronden, ik hoop dat ze in het achterhoofd hebben gehouden dat er (waarschijnlijk) geen seizoen 2 komt...

De titel van volgende week is "I'm the good twin", dat lijkt in ieder geval op een onthulling, maar ik ben bang dat ze in de 45 minuten van één aflevering daar geen nette afronding aan kunnen geven :{
pi_110173084
Er waren echt teveel WTH's in deze aflevering.
Olivia kan daadwerkelijk huilen :')
Catherine en Olivia :')
Die hotelvrouw die doodgaat terwijl Siobhan weeën krijgt in de kast :')
Verder wel een vermakelijke aflevering.

Ik hoop ook dat het nog redelijk kan worden afgerond. Ik wil gewoon het moment meemaken dat Henry erachter komt dat hij niet de vader is en natuurlijk dat Bridget zich voordoet als Siobhan en die laatste ook nog leeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Goofoyou op 11-04-2012 11:02:45 ]
  Admin woensdag 11 april 2012 @ 20:17:58 #195
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_110198479
Ik vond veel dingen in deze aflevering op het randje. En dan bedoel ik qua vergezochtheid. De relatie tussen Olivia en Catherine ontstaat wel heel makkelijk. Komt volledig uit het niets, wordt eventjes opgebouwd in twee flashbacks en dat moet het dan zijn? Is te simpel. En Siobhans gedoe met die maid was ook wel vaag.

Maar over het algemeen vond ik het wel weer leuk (en boeiend) om te zien.

Ik vraag me nu af; ligt Siobhan onder haar eigen naam in het ziekenhuis? Want dat komt dan vroeg of laat natuurlijk aan het licht bij de Martins.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_110201985
Maar toen Andrew Catherine uit huis gooide, hadden Catherine en Olivia dus nog niets. Waarom zou zij dan naar Olivia gaan? En dat was wat, 6 weken geleden? En nu al 'i love you' :')
  Admin woensdag 11 april 2012 @ 21:29:30 #197
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_110203524
Ja, dat vind ik dus te snel gaan. Zeker als je maar 1 aflevering neemt om die band aan de kijker duidelijk te maken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_110204806
Ik snap niet dat Olivia en Catherine lovers moeten zijn. Evil duo's zijn niet geloofwaardig als ze niet in love zijn?
pi_110209447
Ik vond het ook zó vreemd. Totaal niet geloofwaardig. Ze maken Catherine maar even bi omdat het beter in het verhaal past, lijkt het wel. En al die gevoelens voor Andrew dan, die ze al jaren heeft?
  woensdag 18 april 2012 @ 13:46:52 #200
296917 Abby79
Being myself!
pi_110482377
Godver, had ik met de laatste weken steeds minder met deze serie, komen ze met zo'n aflevering! Damn, ik vond hem goed!

Ze hebben (naar mijn mening) redelijk wat af kunnen sluiten in de 45 minuten zonder het vlug vlug te moeten doen. En ze hebben seizoen 2 heel duidelijk opengehouden...

* Abby79 hoopt (weer) op een S2!

Enige nadeel aan de aflevering is wanneer SMG zo verdrietig kijkt (en dan maakt het niet echt uit of het Bridget of Siobhan is), let ik niet meer op de aflevering, maar alleen op haar :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')