Dat is het, gepuzzel! Je ziet (bijna) alle stukjes en toch weet je nog niet alles.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:15 schreef Abby79 het volgende:
Ow, en ik hoop ook dat The CW dit niet cancelled, daar is dit gepuzzel te leuk voor!
Tenzij Andrew doodgaat..quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:54 schreef Abby79 het volgende:
Damn, na de laatste aflevering kan ik eigenlijk alleen maar denken "wat een stelletje mafkezen!". Met als uitschieters Olivia en Siobhan. Ik kan me niet voorstellen dat ik, als Siobhan zijnde, mijn eigen zus zou willen laten vermoorden.... gelukkig maar.
Natuurlijk, Andrew en Olivia hadden haar wel die mogelijkheid gegeven, maar dan nog, je gaat je eigen zus toch niet opofferen op die manier? Damn...
Ik heb nu wel sterk het idee dat Bridget steeds dichterbij het moment komt om het Andrew te vertellen, zeker na het slot van deze aflevering heb ik het gevoel dat ze denkt dat nu te moeten
Nog maar een paar afleveringen (iig dit seizoen).. ben ondertussen wel benieuwd hoe (en of) dit allemaal opgelost gaat worden.
Zeer goed mogelijk, maar ik hoop zelf van niet, voor mij is het verhaal Andrew-Brridget groter dan het verhaal Siobhan-Bridget, zeker na deze aflevering.quote:
Hahahahaaha Brighet én Siobhan samen? Nee joh, Siobhan vergeeft het Bridget nooit én ze wil haar dood hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:35 schreef Tegan het volgende:
Tja, nu ze van Andrew ook een crimineel hebben gemaakt zou geen enkele oplossing meer een happy end zijn. Dat Bridget, Siobhan en Juliet een nieuw leven beginnen met zijn drieen net zoals met dat andere kind eerder ofzo misschien.
Dat dacht ik ook! Helaas net zo teleurgesteld als jullie daarnaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:42 schreef Breuls het volgende:
Ik keek even twee seconden de andere kant op, toen terug naar het beeld en toen zag ik Siobhan en Bridget in hetzelfde shot en dacht: "whoa, het gaat gebeuren!"
Niet dus.
Ik denk elke keer aan Lostquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef Goofoyou het volgende:
Telkens als ik Nestor zie, moet ik denken aan die ene serie. Suddenly Susan ofzo? De man met de dikke wimpers
Dat was ongeveer de enige gedachte van mij tijdens die hele afleveringquote:
Nee, maar je kunt vaak wel hints vinden, maar hiervan dus nog nietsquote:Op donderdag 5 april 2012 10:57 schreef Tegan het volgende:
Google werkt natuurlijk niet als het nog niet is besloten.
Acteurs die hun mond voorbij praten, mensen van de omroep die het over hun goede en slechte series hebben, studio contracten die al verlengd werden voor de officiele bekendmaking, dat soort zakenquote:
Die is echt niet goed bij haar hoofd. Word nu wel spannend volgende week. Eindelijk ziet iedereen haar ware aardquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |