abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:26:32 #1
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_117700246
In Amerika draait inmiddels al het nieuwe seizoen van Boardwalk Empire, een masterlijke serie over de drooglegging van Amerika in de jaren '20 van het vorige millenium. _O_

Met in de hoofdrol Steve Buscemi die geweldige prestaties aflevert als politieke opperbaas 'Nucky Thompson'.

Ik heb inmiddels de eerste 3 afleveringen kunnen downloaden. *O* 3 dagen geleden kwam de 4e aflevering uit, maar deze staat nog niet online ter beschikking. -O-

Ondanks dat het nieuwe seizoen nog niet in Nederland op tv is, wilde ik toch een topic er over openen omdat ik vind dat meer mensen recht hebben op deze masterlijke serie _O_ Het pakt je vanaf het begin dus het is zeker een aanrader om de eerste seizoenen in zijn geheel te downloaden en te bekijken. Ik kon gelijk niks meer anders doen dan kijken in ieder geval.

Pas dus op, erg verslavend enzo.

Nog meer mensen die deze serie volgen? En hoe vinden jullie het tot nu toe? Tevreden of ontevreden over waar het verhaal heen gaat?
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:28:02 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_117700294
Een fantastisch decor en een geweldige rol van Buscemi, maar het plot wist me uiteindelijk niet genoeg te boeien om te blijven kijken.

Het intro heb ik daarentegen nog vaak gekeken O+
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:28:19 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_117700298
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:26 schreef Mishu het volgende:

In Amerika draait inmiddels al het nieuwe seizoen van Boardwalk Empire, een masterlijke serie over de drooglegging van Amerika in de jaren '20 van het vorige millenium. _O_

Nog meer mensen die deze serie volgen? En hoe vinden jullie het tot nu toe? Tevreden of ontevreden over waar het verhaal heen gaat?
[USA] Boardwalk Empire (HBO) #4: I am not seeking forgiveness :Y :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_117700684
Bazenserie met een hoop goede acteurs ^O^
  zondag 7 oktober 2012 @ 20:17:17 #5
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_117704710
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')