quote:Op woensdag 7 december 2011 12:20 schreef loezzzje het volgende:
Oy wat een spannend einde zeg!Volgens mij was het niet voor Nate bedoeld hoor. Charlie heeft toch de paparazzi laten weten dat Blair en Chuck samen waren en daarom ging de paparazzi achter hun aan?! Charlie gebruikte dit als afleidingsmanoeuvre, zodat zij niet in de picture zou komen te staan met haar verhaal, maar juist Blair en Chuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar reden ze eigenlijk tegen aan? Het leek me niet zo ernstig maar zoals ze daarna zeiden 'its bad' toen dacht ik, tsja waar autogordels al niet goed voor zijn
Het was dus idd voor Nate bedoeld ja, die was in de verkeerde auto gestapt. Trip die zit er waarschijnlijk achter maar heeft hij samen gewerkt met Max dan? Want waarom zou die Nate iets willen aandoen, die wil alleen maar zijn verhaal kwijt.
Er is met de auto geknoeid. En dat gesprek op het einde van de aflevering?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:02 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet voor Nate bedoeld hoor. Charlie heeft toch de paparazzi laten weten dat Blair en Chuck samen waren en daarom ging de paparazzi achter hun aan?! Charlie gebruikte dit als afleidingsmanoeuvre, zodat zij niet in de picture zou komen te staan met haar verhaal, maar juist Blair en Chuck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:36 schreef Tegan het volgende:
Owja en over Chuck.Dat lijkt me drie keer niks, het is geen GTST.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:36 schreef Tegan het volgende:
Owja en over Chuck.LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou wel komisch zijn als
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
LOLZou wel komisch zijn als
Omg, dit is nog beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De FOK scripts zijn gewoon vele malen beter dan dat GG aankan natuurlijk!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:41 schreef Burdie het volgende:
Ben blij dat er op fok geen scriptschrijvers voor GG zitten
Iddquote:Op donderdag 8 december 2011 19:41 schreef Burdie het volgende:
Ben blij dat er op fok geen scriptschrijvers voor GG zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |