Ik zal er eens over nadenken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:05 schreef DragonFodder het volgende:
TV / [FMT Slowchat] - Waar we elkaar vooruit helpen!
Mag hier de TT veranderd worden in
[FMT SLOWCHAT] - Waar we elkaar vooruit helpen!
Doe het niet voor mij, maar voor Wyccie!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken.
Ok.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Arcee het volgende:
TV / 5 Jaar Later - deel 4
Graag even een reeks maken van dit topic en de topics die in de OP staan.
quote:
Nah.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:29 schreef Arcee het volgende:
TV / Welke film heb jij als laatst gekocht?
Mike binnen 5 minuten.
Dus daarom: Waarom staat FTR/TV/hoejehetnoemenwilt er niet tussen?quote:-Staat je favoriete forum niet in de lijst vraag de moderators van dat onderdeel waarom.
Nou je haalt me de woorden uit de mond Pino!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef Pino112 het volgende:
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
[..]
Dus daarom: Waarom staat FTR/TV/hoejehetnoemenwilt er niet tussen?
Voor mij persoonlijk: ik heb niks met awards, heb ook in de 11 jaar dat ik hier rondloop als mod nooit meegedaan aan de FTR awards. Mij is elke FTR-user even lief.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef Pino112 het volgende:
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
[..]
Dus daarom: Waarom staat FTR/TV/hoejehetnoemenwilt er niet tussen?
Dus omdat jij persoonlijk niks met awards hebt doet een heel subforum niet mee? Oke.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk: ik heb niks met awards, heb ook in de 11 jaar dat ik hier rondloop als mod nooit meegedaan aan de FTR awards. Mij is elke FTR-user even lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |