Nah.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:29 schreef Arcee het volgende:
TV / Welke film heb jij als laatst gekocht?
Mike binnen 5 minuten.
Dus daarom: Waarom staat FTR/TV/hoejehetnoemenwilt er niet tussen?quote:-Staat je favoriete forum niet in de lijst vraag de moderators van dat onderdeel waarom.
Nou je haalt me de woorden uit de mond Pino!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef Pino112 het volgende:
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
[..]
Dus daarom: Waarom staat FTR/TV/hoejehetnoemenwilt er niet tussen?
Voor mij persoonlijk: ik heb niks met awards, heb ook in de 11 jaar dat ik hier rondloop als mod nooit meegedaan aan de FTR awards. Mij is elke FTR-user even lief.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef Pino112 het volgende:
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
[..]
Dus daarom: Waarom staat FTR/TV/hoejehetnoemenwilt er niet tussen?
Dus omdat jij persoonlijk niks met awards hebt doet een heel subforum niet mee? Oke.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk: ik heb niks met awards, heb ook in de 11 jaar dat ik hier rondloop als mod nooit meegedaan aan de FTR awards. Mij is elke FTR-user even lief.
Ik zei a) voor mij persoonlijk...er zijn nog 2 moderators in FTR. En b) inderdaad, als de mods niet meedoen, dan doet een subforum niet mee, want zij moeten met de genomineerden komen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus omdat jij persoonlijk niks met awards hebt doet een heel subforum niet mee? Oke.
Oke, dan ben ik nog benieuwd naar de mening van de andere twee over de awards.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zei a) voor mij persoonlijk...er zijn nog 2 moderators in FTR. En b) inderdaad, als de mods niet meedoen, dan doet een subforum niet mee, want zij moeten met de genomineerden komen.
TV / [Aaron Sorkin] [HBO] The Newsroom #1quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:17 schreef Iwanius het volgende:
Misschien overheen gekeken maar misschien ook niet:
Ik zoek de topic voor de HBO serie Newsroom.
Is dat er of moet ik er 1 aanmaken want ik heb wat vragen over die serie.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik nog benieuwd naar de mening van de andere twee over de awards.
Dit is niet veranderd.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind FTR net iets te veelzijdig (met te veel verschillende kliekjes / reeksen) om dat terug te brengen tot 5 of 10 users, ook al omdat ik niet op alles even goed zicht heb. Film en (VS) TV-series zouden misschien nog lukken, maar topics over de Nederlandse TV en over radio, dat is niet mijn ding. Volgens mij zou ik dan uiteindelijk gewoon mijn eigen favorietjes selecteren en dat lijkt me ook niet de bedoeling.
USA?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:33 schreef Iwanius het volgende:
Ik kan het centrale topic van de tv serie Nikita (nieuwe seizoen die pas weer is begonnen op VOO) niet vinden. Is dat er of gewoon overheen gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |