abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 februari 2013 @ 23:11:06 #1
862 Arcee
Look closer
pi_122490877
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_122491778
Ik denk toch Argo of Beasts. Ik hoop eigenlijk op Beasts omdat ik het idee heb dat Argo, ondanks dat de film gruwelijk goed is, meer Best Picture gaat winnen omdat Ben Affleck niet genomineerd is voor Best Director en dat dus een ''goedmakertje'' is, en niet per sé omdat het echt de beste film in het rijtje is. Ik moet Lincoln en ZDT nog zien, maar op dit moment is Beasts die film die mij het meest aanspreekt en echt een impact op me heeft gehad.. Prachtig verhaal, geweldige regie (voor een jonge regisseur!), briljante acteurs, gewoon geweldig.
pi_122491930
Sorry voor de dubbele post, maar even een vraagje, weten jullie of Academy members op zichzelf kunnen stemmen?
pi_122492891
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:31 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Sorry voor de dubbele post, maar even een vraagje, weten jullie of Academy members op zichzelf kunnen stemmen?
Dat lijkt me wel.
Beasts zal trouwens zeker niet winnen. Volgens mij moet je die nominatie puur zien als aanmoedigingsprijs (zoals er elk jaar een kleine film tussen zit).
pi_122492948
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:52 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel.
Beasts zal trouwens zeker niet winnen. Volgens mij moet je die nominatie puur zien als aanmoedigingsprijs (zoals er elk jaar een kleine film tussen zit).
Het zou wel geweldig zijn als hij zou winnen. Met zo'n klein budget, onbekende regisseur, onbekende acteurs, etc. Dat zou nog eens een goede verassing zijn en niet altijd de grote films.
pi_122493024
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:53 schreef Oliviertje1994 het volgende:

[..]

Het zou wel geweldig zijn als hij zou winnen. Met zo'n klein budget, onbekende regisseur, onbekende acteurs, etc. Dat zou nog eens een goede verassing zijn en niet altijd de grote films.
Op beste film mag volgens mij elk lid van de academy stemmen. Hoeveel procent van de acamedy denk je dat die film überhaupt zal hebben gezien?
pi_122493088
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:55 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Op beste film mag volgens mij elk lid van de academy stemmen. Hoeveel procent van de acamedy denk je dat die film überhaupt zal hebben gezien?
Er wordt toch verwacht, neem ik aan, dat iedereen alle films ziet? Anders vind ik het een gigantische onzin en ook oneerlijk, dat doet wel af aan de waarde van de award...
pi_122493108
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:56 schreef Oliviertje1994 het volgende:

[..]

Er wordt toch verwacht, neem ik aan, dat iedereen alle films ziet? Anders vind ik het een gigantische onzin en ook oneerlijk, dat doet wel af aan de waarde van de award...
Natuurlijk wordt dat verwacht, maar hoe wou je dat afdwingen? Mondelinge overhoring?
pi_122637361
en dan wint django, dat zou typisch zijn
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:48:15 #10
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_122688121
quote:
2s.gif Op donderdag 31 januari 2013 12:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor wie het boeit, een genomineerde voor best animated short:

Nog eentje:

Adam and Dog en Paperman zouden de 2 grootste kanshebbers zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_122689602
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:27 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik denk toch Argo of Beasts. Ik hoop eigenlijk op Beasts omdat ik het idee heb dat Argo, ondanks dat de film gruwelijk goed is, meer Best Picture gaat winnen omdat Ben Affleck niet genomineerd is voor Best Director en dat dus een ''goedmakertje'' is, en niet per sé omdat het echt de beste film in het rijtje is. Ik moet Lincoln en ZDT nog zien, maar op dit moment is Beasts die film die mij het meest aanspreekt en echt een impact op me heeft gehad.. Prachtig verhaal, geweldige regie (voor een jonge regisseur!), briljante acteurs, gewoon geweldig.
Ik zou beasts ook wel terecht vinden maar heb het idee dat dat 'teveel' een indiefilm is om te winnen, ik bedoel wanneer heeft er voor het laatst een indiefilm de oscar gewonnen, het zijn (zeker de laatste paar jaar) toch de wat meer mainstream films die winnen. Dus dat zou dit jaar dan Argo zijn of toch Lincoln.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 februari 2013 @ 23:16:36 #12
862 Arcee
Look closer
pi_122736410
Argo wint beste film bij Bafta Awards.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_122742078
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:16 schreef Arcee het volgende:
Argo wint beste film bij Bafta Awards.
En beste regisseur, again. Wordt toch wel pijnlijk voor de academy nu, dat hij niet genomineerd is. Lijkt me trouwens leuk dat als Argo best picture wint Ben Affleck het podium opkomt en gewoon 'argo, fuck yourself' zegt en dan weggaat.
pi_122743717
En. toch onverwacht, Emmanuelle Riva wint Beste actrice! Kan dit nog een twist worden voor de Oscars?
pi_122749299
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 09:27 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

En beste regisseur, again. Wordt toch wel pijnlijk voor de academy nu, dat hij niet genomineerd is. Lijkt me trouwens leuk dat als Argo best picture wint Ben Affleck het podium opkomt en gewoon 'argo, fuck yourself' zegt en dan weggaat.
Gelukkig is Affleck ook producer van Argo, zo kan hij straks toch nog een Oscar mee naar huis nemen.
Want het niet nomineren voor best director wordt idd nu wel heel pijnlijk. Schandaaltje. En ik heb het idee dat het best eens Clooney zou kunnen zijn die een sneer gaat geven naar de Academy als ze best picture winnen. Vond hem gisteren zo overdreven lovend over Affleck in zijn speech, misschien een klein voorschotje? :)
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_122754638
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Gelukkig is Affleck ook producer van Argo, zo kan hij straks toch nog een Oscar mee naar huis nemen.
Want het niet nomineren voor best director wordt idd nu wel heel pijnlijk. Schandaaltje. En ik heb het idee dat het best eens Clooney zou kunnen zijn die een sneer gaat geven naar de Academy als ze best picture winnen. Vond hem gisteren zo overdreven lovend over Affleck in zijn speech, misschien een klein voorschotje? :)
Ik hoop dat ze de ballen ervoor hebben, ik ben in ieder geval allang blij dat niet Lincoln alles wint, zal je overigens straks zien dat ze wel de oscar winnen...

Ik hoop trouwens niet dat Riva beste actrice wint, vond die man vele malen beter acteren en ook een moeilijkere rol hebben dus al zou iemand in Amour een oscar verdienen dan is hij het (Jean-Louis Trinigant oid)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2013 16:22:08 ]
  maandag 11 februari 2013 @ 18:13:06 #17
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_122758646
Argo is gewoon een gevalletje goede PR. Over een paar jaar heeft niemand het nog daarover.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 11 februari 2013 @ 19:12:58 #18
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_122760807
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 09:27 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

_O_
  maandag 11 februari 2013 @ 19:16:45 #19
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_122760946
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 18:13 schreef VeX- het volgende:
Argo is gewoon een gevalletje goede PR. Over een paar jaar heeft niemand het nog daarover.
Over geen enkele genomineerde, bevalve Django Unchained.
pi_122760947
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:20 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze de ballen ervoor hebben, ik ben in ieder geval allang blij dat niet Lincoln alles wint, zal je overigens straks zien dat ze wel de oscar winnen...

Ik hoop trouwens niet dat Riva beste actrice wint, vond die man vele malen beter acteren en ook een moeilijkere rol hebben dus al zou iemand in Amour een oscar verdienen dan is hij het (Jean-Louis Trinigant oid)
Hoop idd dat ze de ballen ervoor hebben, levert toch leuke momenten op. En ze hebben nog gelijk ook.

Lincoln, mooi gedraaide film, maar niet top. Behalve DDL, die is magistraal en dus wmb een zekerheidje voor de Oscar. Kan me ook niet voorstellen dat ze best picture gaan winnen, maar je weet het nooit. Misschien is de Spielberg lobby erg machtig.

Winst van Riva gisteren vond ik een verrassing, moeilijk in te schatten of dit nog enige invloed heeft op de members van de Academy.
Pulp Fiction
  maandag 11 februari 2013 @ 19:19:09 #21
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_122761028
Ik zou het wel lachen vinden als zo'n zekerheidje er alsnog naast grijpt. DDL zal er niet heel erg van wakker liggen, maar ik zou die kop van Hathaway dan wel eens willen zien.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_122761071
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Over geen enkele genomineerde, bevalve Django Unchained.
Als je kort van geheugen bent wel... :+
Pulp Fiction
pi_122761107
quote:
14s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou het wel lachen vinden als zo'n zekerheidje er alsnog naast grijpt. DDL zal er niet heel erg van wakker liggen, maar ik zou die kop van Hathaway dan wel eens willen zien.
_O-

Dat zou idd erg grappige tv opleveren.
Pulp Fiction
pi_122767006
Kijk die pagina van Hathway dan, al die films met een paar nominaties en prijzen hier en daar en dan komt Les Miserables opeens xD Gigantische lijst met prijzen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Anne_Hathaway
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 februari 2013 @ 22:55:05 #25
862 Arcee
Look closer
pi_122773123
Odds voor Best Picture op Unibet nu 1.20 voor Argo en 5.00 voor Lincoln.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')