Giel-aanbidder.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee anders had ik GI:EL getypt poppedop
GGGGGGIIIEEEEELLL!!GGGGGGIIIEEEEELLL!!GGGGGGIIIEEEEELLL!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!!
Je hoorde net Caro Emerald aan de lijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
Godver, gaan ze weer Laura Jansen draaien 10x per dag. gelukkig ben ik dan twee weken op vakantie
Weet ik, en?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hoorde net Caro Emerald aan de lijn.
Je hoeft niet te luisteren hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
18 februari zo uit Michiel z'n hoofd gaat de nieuwe single van Laura in primeur op 3FM..
Paultjuhhhh is tof!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een of andere onbelangrijke user.
Verkeerde quotequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te luisteren hoor.
Doehoeeei Duck.
Haten op duckquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te luisteren hoor.
Doehoeeei Duck.
Weet je al tijdens wel programma dat gebeurt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
18 februari zo uit Michiel z'n hoofd gaat de nieuwe single van Laura in primeur op 3FM..
Vast bij Giel 's ochtends.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:41 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Weet je al tijdens wel programma dat gebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |