Uri van Gogol.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:43 schreef Tegan het volgende:
Wie was trouwens die kerel met wie Owen aan het einde van de tweede ep praatte?
Het geeft wel wat leuke afwisseling. Nu zijn ze weer wat meer op de vlucht tot Birkhoff weer ergens een nieuw huis heeft laten bouwen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Percy rules.Jammer dat Birkhoffs huis aan flarden geschoten is.
Je hebt de stukken waarin die kerel met z'n halfverbrande hoofd en bril in opdracht van Amanda achter Alex aan gaat gemist?quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat Amanda niet doorheeft dat Alex via de achterdeur banden onderhoudt met Nikita vind ik erg ongeloofwaardig. Ze kunnen zo heat-signatures via de sateliet ophalen en zien dat 'vreemden'nabij alex stonden in het bos. Ze kunnen zo afluisteren wat Alex zegt en hoort. Maar dat met Nikita hebben ze niet door
Mooie shots van Alex jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef Tegan het volgende:
Verder, mooie shots in de beginscene met Alex in de kerk.
Ik moest denken aan een aflevering van How i met your mother. Vergelijkbare scene waarin Barney zijn pak weer aan trok.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef sbientje het volgende:
vond de scene dat percy zijn pak aan trok ook wel weer tof gedaan eigenlijk.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Sorry, mar ik zie sinds een aantal series terug dat het alleen mooi modelletjes zijn die doen alsof. Ik kan dat beeld niet loslaten waardoor ik veel dingen zie die niet aansluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |