abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103631384

Maggie Q stars as Nikita, a young woman who was rescued from death row by a secret government agency known as Division. Division faked Nikita's execution, giving her a chance to start a new life and serve her country. At least, that's what she is told. In reality, she is trained to be a spy and assassin. After three years in hiding, Nikita seeks retribution against her former bosses who deceived her and does everything she can to expose and destroy Division's covert operation, even as Division continues recruiting and training other young people to become cold-blooded killers.
pi_103631498
Yes zit er nog steeds in.. Al is het wel kut dat het naar de vrijdag aaf is verplaatst...
Be brave. Be kind.
pi_103631554
Mja, ik moest er ook helemaal inkomen. Maar nu heb ik de eerste ep van dit seizoen twee keer gezien en hij is toch wel erg sterk :). Plus, ik kijk het meestal toch niet op de dag dat het uitkomt :P.
pi_103631667
Wie was trouwens die kerel met wie Owen aan het einde van de tweede ep praatte?
pi_103631690
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:43 schreef Tegan het volgende:
Wie was trouwens die kerel met wie Owen aan het einde van de tweede ep praatte?
Uri van Gogol.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_103639389
Haha, ik kijk episode 5 en toen Maggie Q zo tegen dat kindje begon dat hij aan zijn lievelingsdingen moest denken toen hij bang was hoopte ik zo dat ze dit ging zingen _O- .

pi_103639394
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:43 schreef Beach het volgende:

[..]

Uri van Gogol.
Thanks trouwens :).
pi_103641306
Toch jammer dat Michael de vader is van Max.
pi_103643423
oh jee, baby drama...

verder puike serie vind ik, seizoen 2 is tot nu toe best sterk imo! vond de scene dat percy zijn pak aan trok ook wel weer tof gedaan eigenlijk.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 27 oktober 2011 @ 21:36:31 #10
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103643739
k vind dat ze dat 'alex with division' niet langer kunnen uitmelken. Begint erg op Prison Break te lijken erg vervelend.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_103708352
Was weer spannend. Even hoopte ik dat die neppa ze ging helpen nadat hij zijn menselijke kan zou laten spreken, maar daar hoef je eigenlijk niet op te rekenen bij Division.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_103709769
Alex in het begin van de episode :9~
Je suis Charlie Sheen
pi_103711286
Percy is iedereen weer te slim af :D
pi_103711366
Percy rules. 8-) Jammer dat Birkhoffs huis aan flarden geschoten is. :{
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:57:27 #15
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_103718622
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Percy rules. 8-) Jammer dat Birkhoffs huis aan flarden geschoten is. :{
Het geeft wel wat leuke afwisseling. Nu zijn ze weer wat meer op de vlucht tot Birkhoff weer ergens een nieuw huis heeft laten bouwen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_103722112
erg goede aflevering vond ik dit! Percy is echt een masterkonkelaar _O_
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 30 oktober 2011 @ 02:22:45 #17
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103731283
Sorry, mar ik zie sinds een aantal series terug dat het alleen mooi modelletjes zijn die doen alsof. Ik kan dat beeld niet loslaten waardoor ik veel dingen zie die niet aansluiten.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_103760199
Zo ep gekeken. Ik moet zeggen dat ik het de beste ep vind na de eerste ep, dit seizoen dan. Maar achteraf vond ik wel dat Nikita en Michael het iets eerder door hadden moeten hebben...

Verder, mooie shots in de beginscene met Alex in de kerk ^O^ .

Verder mooi dat Percy weer wat meer screentime krijgt. En, ik vond het erg tof dat Alex en Nikita weer soort van vrienden beginnen te worden, want dat hele met Division werd idd ongeloofwaardig. Tijd voor Alex&Nikita als een team weer O+ .
  maandag 31 oktober 2011 @ 08:38:22 #19
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103775252
Dat Amanda niet doorheeft dat Alex via de achterdeur banden onderhoudt met Nikita vind ik erg ongeloofwaardig. Ze kunnen zo heat-signatures via de sateliet ophalen en zien dat 'vreemden'nabij alex stonden in het bos. Ze kunnen zo afluisteren wat Alex zegt en hoort. Maar dat met Nikita hebben ze niet door :')
pi_103792414
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 08:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat Amanda niet doorheeft dat Alex via de achterdeur banden onderhoudt met Nikita vind ik erg ongeloofwaardig. Ze kunnen zo heat-signatures via de sateliet ophalen en zien dat 'vreemden'nabij alex stonden in het bos. Ze kunnen zo afluisteren wat Alex zegt en hoort. Maar dat met Nikita hebben ze niet door :')
Je hebt de stukken waarin die kerel met z'n halfverbrande hoofd en bril in opdracht van Amanda achter Alex aan gaat gemist?
pi_103792556
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef Tegan het volgende:
Verder, mooie shots in de beginscene met Alex in de kerk ^O^ .
Mooie shots van Alex ja :9~ :9~
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_103816855
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef sbientje het volgende:
vond de scene dat percy zijn pak aan trok ook wel weer tof gedaan eigenlijk.
Ik moest denken aan een aflevering van How i met your mother. Vergelijkbare scene waarin Barney zijn pak weer aan trok.

Morgen de nieuwste aflevering maar is kijken, de laatste dagen geen tijd voor gehad.
pi_103818544
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 02:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Sorry, mar ik zie sinds een aantal series terug dat het alleen mooi modelletjes zijn die doen alsof. Ik kan dat beeld niet loslaten waardoor ik veel dingen zie die niet aansluiten.
:')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_104016390
Waarom moest Ryan nu dood.

Oh, hij leeft nog.
  zondag 13 november 2011 @ 16:49:03 #25
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_104320699
Leuke aflevering!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: