Nu wel ja maar in het geval van Nikita (wegens te weinig populair?) duurde dat meestal 2 of 3 dagen. Gemiddeld rond de zaterdagnacht/zondagochtend. Hoger dan 1080 zou met mijn monitor helaas niet nuttig zijn. Ik kan niet wachten op de 4 keer hogere resolutie die er aankomt, hopelijk gaat HD-televisie dan ook standaard met die resolutie worden uitgezonden. Je gaat dan alleen wel selectief moeten zijn wat je wel en niet in die resolutie wil bewaren op je harde schijven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Welke reso zit je te wachten dan? 1080 is toch allang uit?
Arvin Sloane zijn einde was natuurlijk enorm veel tragischer. De bad guy we hated to love. Een van de briljante zetten in Alias was dat Jack Bristow een goede man was met een nogal duister randje en Arvin Sloane een slechte man was met een een nogal wit randje. Veel tinten grijs in plaats van enkel zwart en wit dus. Fantastische acteurs in die serie. Als je een supporting cast hebt met Victor Garber, Ron Rifkin en een acteur die is uitgegroeid tot een A-acteur, als leadactress Jennifer Garner en als regisseur wonderkind JJ dan mag je in je handjes wrijven.quote:Op zondag 29 december 2013 20:47 schreef Tamabralski het volgende:
Het gaat er bij mij niet in dat Amanda niet meer gevonden zou kunnen worden. Het zij per ongeluk of expres. Zo een grote gevang is namelijk moeilijk te missen. Dit deed mij overigens ook denken aan het einde van Alias seizoen 5. Waar Arvin Sloane levend werd begraven met zijn onsterfelijkheid.
Wat wil je met maar 6 afleveringen? Ik had ergens gelezen dat ze een paar afleveringen meer wilden krijgen om het verhaal te doen, blijkbaar hadden ze dat goed ingeschat.quote:Op zondag 22 december 2013 10:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik moet episode 5 (meest recente) nog bekijken maar in episode 4 had ik al zo een vermoeden.
Ik vind wel dat deze episodes de minsten zijn i.v.g met afgelopen jaren. ik vind het allemaal teveel
gestyled/afgerafeld o.i.d.
Alias begon in 2002 mischien ligt het aan die tijdsgeest. Maar ik heb Sidney's costuums altijd spuuglelijk gevonden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Arvin Sloane zijn einde was natuurlijk enorm veel tragischer. De bad guy we hated to love. Een van de briljante zetten in Alias was dat Jack Bristow een goede man was met een nogal duister randje en Arvin Sloane een slechte man was met een een nogal wit randje. Veel tinten grijs in plaats van enkel zwart en wit dus. Fantastische acteurs in die serie. Als je een supporting cast hebt met Victor Garber, Ron Rifkin en een acteur die is uitgegroeid tot een A-acteur, als leadactress Jennifer Garner en als regisseur wonderkind JJ dan mag je in je handjes wrijven.![]()
En dan wonnen ze ook nog eens prijzen voor de beste kostuums.
Misschien is de prijs niet gebaseerd op mooi of lelijk maar op vakkundig.quote:Alias begon in 2002 mischien ligt het aan die tijdsgeest. Maar ik heb Sidney's costuums altijd spuuglelijk gevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |