Idd! Echt ziek van die vader dat toen Helen/Amanda geboren werd hij al bedacht dat hij op haar wilde experimenterenquote:Op zondag 21 april 2013 08:51 schreef EilandjeOnline het volgende:
de amanda verhaallijn was ook boeiend
quote:Alastair (occasionally spelled "Alistair") was a white-eyed demon who was Hell's grand torturer
Okquote:Op maandag 22 april 2013 15:27 schreef dapluiz het volgende:
Had het wel verwacht, maar dat kwam door de acteur
http://supernatural.wikia.com/wiki/Alastair
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ja. Plus, zes is wel heeeeeeeeeeeeeeeel weinig. Tien-dertien was beter geweest.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hoewel het natuurlijk jammer is dat het maar een kort seizoen word ben ik wel blij dat nu al vrijwel vast staat dat dit het laatste seizoen word. Dan kunnen ze er in ieder geval een sluitend einde aan maken in plaats van een spannende cliffhanger die nooit opgelost zal worden.
Klopt, had er natuurlijk ook liever meer gezien. Ik denk wel dat ze nu weer, zoals eigenlijk het tweede deel van dit seizoen al gebeurde, terug gaan naar een meer doorlopend verhaal ipv de case of the week aanpak waar ze dit seizoen mee begonnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ja. Plus, zes is wel heeeeeeeeeeeeeeeel weinig. Tien-dertien was beter geweest.
Nee, want ik weet niet waar de fuck je het over hebt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:59 schreef Iwanius het volgende:
Gaat er nog iemand mijn eerder geposte reactie beantwoorden?![]()
volgens mij zit je in de verkeerde topic, dit is de topic van Nikita!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:19 schreef Iwanius het volgende:
Praat mij even bij waar jullie naar hebben gekeken want ik weet nu niet of jullie trouwe kijkers zijn die trouw VOO volgen of die van de Amerikaanse W channel versie, waar afgelopen vrijdag de 3 na laatste aflevering was en je aan het einde al de commercials voor de twee laatste afleveringen kon zien die hoopvol waren als je praat over "de ontknoping"
quote:'Nikita' season 4 confirmed to be last
The CW confirmed what fans already pretty much already figured out: That the fourth season will be the last for Nikita.
The first clue was that the network only ordered six episodes. The second was a tweet by showrunner Craig Silverstein last week promising an “incredible finish.” The third was, frankly, that Nikita‘s ratings were so low it was tough to imagine an open-ended scenario.
Now today with it’s fall schedule announcement, The CW announced Nikita “wraps up her mission” next season. Credit The CW for continuing to give it’s longer-running titles a chance to have a satisfying ending. Still, fans will have to wait awhile to see how it all ends — Nikita won’t return until sometime in midseason.
Bron
Hé zo kan Nikky Michael redden!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:16 schreef Kinga het volgende:
Ik dacht even op het eind dat ze die kogel in ging slikken, zodat ze zelf ook die nano dinges in haar lichaam had en ze zo samen dood konden gaan...
Ja, beetje jammer. Ik had het liever gewoon in de herfst twee maanden en dan klaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
The CW confirmed what fans already pretty much already figured out: That the fourth season will be the last for Nikita.
The first clue was that the network only ordered six episodes. The second was a tweet by showrunner Craig Silverstein last week promising an “incredible finish.” The third was, frankly, that Nikita‘s ratings were so low it was tough to imagine an open-ended scenario.
Now today with it’s fall schedule announcement, The CW announced Nikita “wraps up her mission” next season. Credit The CW for continuing to give it’s longer-running titles a chance to have a satisfying ending. Still, fans will have to wait awhile to see how it all ends — Nikita won’t return until sometime in midseason.
Bron
Dan willen ze vast nieuwe series gaan proberen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:41 schreef Tegan het volgende:
Ja, beetje jammer. Ik had het liever gewoon in de herfst twee maanden en dan klaar.
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:58 schreef Itisbangin het volgende:
Laatste 6-7 minuten van deze aflevering zijn er volgens mij echt nog geschoten nadat ze te horen hebben gekregen dat er nog een nieuw seizoen kwam.
Ja inderdaad. Ze gingen eigenlijk verder met wat ze altijd hebben gedaan, ik dacht juist dat ze een 'normaal' leven wilde gaan leiden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:58 schreef Itisbangin het volgende:
Laatste 6-7 minuten van deze aflevering zijn er volgens mij echt nog geschoten nadat ze te horen hebben gekregen dat er nog een nieuw seizoen kwam. Het eigenlijk 'slot' van de serie was erg goed.
Voor dat normale leven hadden ze een presidentieel pardon nodig, en aangezien de president dood lijkt zit dat er toch niet in.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:16 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ze gingen eigenlijk verder met wat ze altijd hebben gedaan, ik dacht juist dat ze een 'normaal' leven wilde gaan leiden.
Ik schrok wel toen de president zichzelf door haar hoofd schoot, had ik niet verwacht......en dan ook nog leven....![]()
Ben benieuwd.
ik dacht echt precies hetzelfdequote:Op zondag 19 mei 2013 12:02 schreef Catkiller het volgende:
Wel knap, op de motor zitten en gas geven en de schuur uit gaan en wanneer ze de schuur uit komt ineens een helm op hebben.
normaal loopt ze altijd met opgestoken haar rond ... is dus een kwestie van haar knot/opgestoken kapsel losmaken, paar seconden werkquote:Op zondag 19 mei 2013 12:42 schreef CrashO het volgende:
Ik vond het knap dat Sonya's haar in de laatste 7 minuten ineens een stuk langer was
Normaal had ze niet zoveel haar, ook niet in die knotquote:Op zondag 19 mei 2013 14:25 schreef EilandjeOnline het volgende:
normaal loopt ze altijd met opgestoken haar rond ... is dus een kwestie van haar knot/opgestoken kapsel losmaken, paar seconden werk
Het is en blijft een tv serie waar logica soms ver te zoeken is.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Daar komen we volgend seizoen wel achter. Waarschijnlijk zijn er meer 'belangrijke' mensen ontvoerd, ze zit daar immers niet alleen. Opmerkelijker vind ik dat ze de kloon van de president niet gewoon hebben laten zitten. Wachten met oordelen totdat we de volgende afleveringen hebben gezien, dan zal wel blijken of dat het wel of niet logisch geschreven is.
Niet waarschijnlijk. Die mensen (ook bij andere series het geval) komen op heel veel feestjes om het programma te promoten.quote:Personeelsfeestje van The CW?
Dat is niet Alex hequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het is en blijft een tv serie waar logica soms ver te zoeken is.
Daarom moet je er ook niet te diepzinnig over nadenken als het dit soort series betreft,laat staan dat je het serieus neemt want daar zijn dit soort tv series juist niet voor bedoelt.
[ afbeelding ]
Asskicking mooie vrouwen is nu eenmaal een oud recept die het altijd goed doet en waar de verhaallijn voor wordt aangepast.
Vandaar ook mijn vraag. Die rechter speelt in Arrow, ook een serie van the CW. Maar het zou inderdaad net zo goed een willekeurig evenement kunnen zijn waar ze toevallig beiden aanwezig waren.quote:
Wat heeft Maggie Q eigenlijk een groot hoofd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het is en blijft een tv serie waar logica soms ver te zoeken is.
Daarom moet je er ook niet te diepzinnig over nadenken als het dit soort series betreft,laat staan dat je het serieus neemt want daar zijn dit soort tv series juist niet voor bedoelt.
[ afbeelding ]
Asskicking mooie vrouwen is nu eenmaal een oud recept die het altijd goed doet en waar de verhaallijn voor wordt aangepast.
Komt omdat ze zo dun isquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:54 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Wat heeft Maggie Q eigenlijk een groot hoofd.
Ik weet maar al te goed dat Maggie Q heel wat in haar mars heeft, net zo als onderstaande aziatische actrices.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vind trouwens dat we deze versie van Nikita wat tekort doen door te stellen dat die leunt op aantrekkelijke meisjes. Neem alleen al de lead-actrice die zeker niet alleen vanwege haar uiterlijk succesvol is geworden, zij is bekend geworden omdat ze een goede stuntvrouw is (o.a. te zien in de laatste Die-Hard-film als tegenspeelster van Bruce Willis (vechtscène). Hoewel het plot soms wat ongeloofwaardig is (ik heb regelmatig een wtf-gedachte) doen de plotschrijvers 1 iets heel erg goed: het verhaal loopt snel door. Ze hebben ook een goede poging gedaan om voldoende verhaallijn over de afleveringen te hebben in plaats van enkel het plot van de week, maar niet genoeg, het liefst heb ik dat in de mate waarin PB, Lost en BE dat doen. De acteurs doen het behoorlijk (Percy, Birkhoff, Nikita en Alex) en het is redelijk goed gefilmd, gemonteerd etc.
Lees ik het nou goed dat NIKITA seizoen 4 al begonnen is? Ik neem aan de USA? Linkje o.i.d.? ( mag ook via dm!)quote:Op zondag 24 november 2013 21:29 schreef CrashO het volgende:
Het seizoen krijg er idd in totaal maar 6. Nikita is in de VS gewoon gigantisch geflopt, ben al lang blij dat ze er nog 6 kregen
De aflevering van eergisteren had ook maar 730k viewers, ter vergelijking, de pilot van seizoen 1 had er 3,57 miljoen
Moet je even zoeken op de bekende plekkenquote:Op maandag 25 november 2013 10:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Lees ik het nou goed dat NIKITA seizoen 4 al begonnen is? Ik neem aan de USA? Linkje o.i.d.?
Dit is de Rebootquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:20 schreef Spanky78 het volgende:
Jeumig, nikita... daar keek ik 10 jaar geleden naar ofzo?
Nouja!quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit is de Reboot
Jij bedoeld het orgineel (de serie dan), La Femme Nikita [1997-2001]
Deze draait vanaf 2010. Nikita is ook niet langer blond maar asian![]()
[ afbeelding ]
Geef het een pogingquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:31 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nouja!
Ik vond [ afbeelding ] toch leuker... denk ik...toen vond ik het erg tof in ieder geval...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can't wait til next friday!
quote:Op zondag 1 december 2013 21:11 schreef Tamabralski het volgende:
Er werd naar mijn idee gehint dat Michael wellicht ok een dubbelganger is. Nu blijktIk moet episode 5 (meest recente) nog bekijken maar in episode 4 had ik al zo een vermoeden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can't wait til next friday!
Ik vind wel dat deze episodes de minsten zijn i.v.g met afgelopen jaren. ik vind het allemaal teveel
gestyled/afgerafeld o.i.d.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2013 10:30:12 ]
Dan heb je seizoenen 3 & 4 (28 afleveringen) nog te gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:54 schreef Sokz het volgende:
Oh my ging dit nog door. Was gestopt nadat ze Percy in die put gooiden weet niet precies welk seizoen. Hoeveel komt er nog daarna?
Het is vrij gebruikelijk in serietopics dat alles zonder spoilertags besproken mag worden over afleveringen die al zijn uitgezonden.quote:Op zondag 29 december 2013 22:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zet dit dan in een spoiler want ik moet de boel nog binnenhalen en bekijken.
Dan moet je maar niet hier kijken hoorquote:Op zondag 29 december 2013 22:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zet dit dan in een spoiler want ik moet de boel nog binnenhalen en bekijken.
Welke reso zit je te wachten dan? 1080 is toch allang uit?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Je weet dat er in een dergelijke draad altijd spoilers zijn, gewoon niet de draad volgen wanneer je nog moet kijken.
Zelf moet ik ook vaak eventjes wachten aangezien ik wacht op de hogere resolutie.
Nu wel ja maar in het geval van Nikita (wegens te weinig populair?) duurde dat meestal 2 of 3 dagen. Gemiddeld rond de zaterdagnacht/zondagochtend. Hoger dan 1080 zou met mijn monitor helaas niet nuttig zijn. Ik kan niet wachten op de 4 keer hogere resolutie die er aankomt, hopelijk gaat HD-televisie dan ook standaard met die resolutie worden uitgezonden. Je gaat dan alleen wel selectief moeten zijn wat je wel en niet in die resolutie wil bewaren op je harde schijven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Welke reso zit je te wachten dan? 1080 is toch allang uit?
Arvin Sloane zijn einde was natuurlijk enorm veel tragischer. De bad guy we hated to love. Een van de briljante zetten in Alias was dat Jack Bristow een goede man was met een nogal duister randje en Arvin Sloane een slechte man was met een een nogal wit randje. Veel tinten grijs in plaats van enkel zwart en wit dus. Fantastische acteurs in die serie. Als je een supporting cast hebt met Victor Garber, Ron Rifkin en een acteur die is uitgegroeid tot een A-acteur, als leadactress Jennifer Garner en als regisseur wonderkind JJ dan mag je in je handjes wrijven.quote:Op zondag 29 december 2013 20:47 schreef Tamabralski het volgende:
Het gaat er bij mij niet in dat Amanda niet meer gevonden zou kunnen worden. Het zij per ongeluk of expres. Zo een grote gevang is namelijk moeilijk te missen. Dit deed mij overigens ook denken aan het einde van Alias seizoen 5. Waar Arvin Sloane levend werd begraven met zijn onsterfelijkheid.
Wat wil je met maar 6 afleveringen? Ik had ergens gelezen dat ze een paar afleveringen meer wilden krijgen om het verhaal te doen, blijkbaar hadden ze dat goed ingeschat.quote:Op zondag 22 december 2013 10:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik moet episode 5 (meest recente) nog bekijken maar in episode 4 had ik al zo een vermoeden.
Ik vind wel dat deze episodes de minsten zijn i.v.g met afgelopen jaren. ik vind het allemaal teveel
gestyled/afgerafeld o.i.d.
Alias begon in 2002 mischien ligt het aan die tijdsgeest. Maar ik heb Sidney's costuums altijd spuuglelijk gevonden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Arvin Sloane zijn einde was natuurlijk enorm veel tragischer. De bad guy we hated to love. Een van de briljante zetten in Alias was dat Jack Bristow een goede man was met een nogal duister randje en Arvin Sloane een slechte man was met een een nogal wit randje. Veel tinten grijs in plaats van enkel zwart en wit dus. Fantastische acteurs in die serie. Als je een supporting cast hebt met Victor Garber, Ron Rifkin en een acteur die is uitgegroeid tot een A-acteur, als leadactress Jennifer Garner en als regisseur wonderkind JJ dan mag je in je handjes wrijven.![]()
En dan wonnen ze ook nog eens prijzen voor de beste kostuums.
Misschien is de prijs niet gebaseerd op mooi of lelijk maar op vakkundig.quote:Alias begon in 2002 mischien ligt het aan die tijdsgeest. Maar ik heb Sidney's costuums altijd spuuglelijk gevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |