Moet je even zoeken op de bekende plekkenquote:Op maandag 25 november 2013 10:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Lees ik het nou goed dat NIKITA seizoen 4 al begonnen is? Ik neem aan de USA? Linkje o.i.d.?
Dit is de Rebootquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:20 schreef Spanky78 het volgende:
Jeumig, nikita... daar keek ik 10 jaar geleden naar ofzo?
Nouja!quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit is de Reboot
Jij bedoeld het orgineel (de serie dan), La Femme Nikita [1997-2001]
Deze draait vanaf 2010. Nikita is ook niet langer blond maar asian![]()
[ afbeelding ]
Geef het een pogingquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:31 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nouja!
Ik vond [ afbeelding ] toch leuker... denk ik...toen vond ik het erg tof in ieder geval...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can't wait til next friday!
quote:Op zondag 1 december 2013 21:11 schreef Tamabralski het volgende:
Er werd naar mijn idee gehint dat Michael wellicht ok een dubbelganger is. Nu blijktIk moet episode 5 (meest recente) nog bekijken maar in episode 4 had ik al zo een vermoeden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can't wait til next friday!
Ik vind wel dat deze episodes de minsten zijn i.v.g met afgelopen jaren. ik vind het allemaal teveel
gestyled/afgerafeld o.i.d.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2013 10:30:12 ]
Dan heb je seizoenen 3 & 4 (28 afleveringen) nog te gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:54 schreef Sokz het volgende:
Oh my ging dit nog door. Was gestopt nadat ze Percy in die put gooiden weet niet precies welk seizoen. Hoeveel komt er nog daarna?
Het is vrij gebruikelijk in serietopics dat alles zonder spoilertags besproken mag worden over afleveringen die al zijn uitgezonden.quote:Op zondag 29 december 2013 22:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zet dit dan in een spoiler want ik moet de boel nog binnenhalen en bekijken.
Dan moet je maar niet hier kijken hoorquote:Op zondag 29 december 2013 22:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zet dit dan in een spoiler want ik moet de boel nog binnenhalen en bekijken.
Welke reso zit je te wachten dan? 1080 is toch allang uit?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Je weet dat er in een dergelijke draad altijd spoilers zijn, gewoon niet de draad volgen wanneer je nog moet kijken.
Zelf moet ik ook vaak eventjes wachten aangezien ik wacht op de hogere resolutie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |