Die wordt morgen wakker in de woonboot.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:58 schreef arjan1212 het volgende:
Waarom ? Dat meisje met die bril gaat gratis met hem mee
Nederland is een handelsland.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
constructief en onderdanig... aan europa
Op basis van deze foto weiger ik een oordeel te vellen. Voor je het weet laat ik mij mijn droom vrouw ontglippenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind wel dat ze erg laag hangen. Of vinden jullie dat mooi?
niks mis mee, weet je iig dat ze natural zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind wel dat ze erg laag hangen. Of vinden jullie dat mooi?
quote:Hans Westerhoff
Hoogleraar systeembiologie bespreekt biochemische 'routekaart'.
Ton Heerts
FNV-voorzitter bespreekt onderhandelingen met kabinet.
Howard Komproe
Komiek over de term 'Negerdag' en zijn boek 'De grens van de grap'.
quote:Karin Amkreutz
Moeder van overleden gebruikster Diane-35-pil.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-goede-aarde.dhtmlquote:Op maandag 4 maart 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Nog nooit van gehoord, negerdag. Is dat zoiets als Pirate Day? Of hoe heet dat.
Talk like a Pirady Day dus.
Achja elke dag is het wel een dit of dat dagquote:Op maandag 4 maart 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Dit was vorig jaar op 9 maart:quote:Op maandag 4 maart 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
En toen werden mensen boos geloof ik.quote:Als we Twitter moeten geloven is het vandaag Negerdag. #negerdag is vrijdag trending topic op Twitter.
Howard Komproe
Donderdag (Vrouwendag) twitterde cabaretier Howard Komproe: "Vrouwendag is bijna ten einde! Was leuk enzo. Morgen is er weer een dag. Morgen is #NEGERDAG".
Programma's
En zijn oproep vindt veel navolging op Twitter. Op de site Negerdag.nl kun je zien welke tweets er voorbijkomen over dit onderwerp. De cabaratier stelde ook voor om alle tv-programma's vrijdag aan te passen: De Neger Draait Door, Negertijd en Help, mijn man is geen neger.
Die Vitesse-stropdasquote:Op maandag 4 maart 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij zit daar een echte VVD'er achter met zijn stropdas.
Lijkt op een bralstudentquote:
Achter Urkel zit ook een VVD'er.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |