Dat is alleen maar vorm.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als MP moet je ook een positieve PI hebben.
Liever Geertje of Emile.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
Diederik had er ook wel bij mogen zitten.
ik herinner me nog een hoopje senatoren die vlak na de verkiezingen vol overtuiging beweerden dat de ek geen echt politiek orgaan is zoals de tk dat is en dat voorstellen op inhoud beoordeeld zouden worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
In de eerste Kamer worden er ook (vieze) politieke spelletjes gespeeld.
Voor Merel wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet zo verkeerd.
Hij moet denk ik nog wat groeien in z'n rol. Kok en Balkenende waren in hun beginperiode ook wat bleu.quote:
Groetjes van Ruud was een geboren premier.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moet denk ik nog wat groeien in z'n rol. Kok en Balkenende waren in hun beginperiode ook wat bleu.
Hij zit er ook nogal verkrampt bij vind ik altijd. Niet op zijn gemak.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moet denk ik nog wat groeien in z'n rol. Kok en Balkenende waren in hun beginperiode ook wat bleu.
Bah Karina...jammer dat jij alles dubbelzinnig moet opvatten.quote:
Vind ik wel meevallen, komt vaak ontspannen over, ondanks zijn kutbeleid.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zit er ook nogal verkrampt bij vind ik altijd. Niet op zijn gemak.
Ik zie het aan zijn handen, zo in elkaar gevouwen, dat komt voor mij niet zo ontspannen over.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, komt vaak ontspannen over, ondanks zijn kutbeleid.
Karina zit al aan d'r tiende fles wijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bah Karina...jammer dat jij alles dubbelzinnig moet opvatten.![]()
Ruudje is van voor mijn tijd...ken hem allen van André van Duijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Groetjes van Ruud was een geboren premier.
Dat is een mediatraining truc.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het aan zijn handen, zo in elkaar gevouwen, dat komt voor mij niet zo ontspannen over.
FOK! heeft me gecorrumpeerd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bah Karina...jammer dat jij alles dubbelzinnig moet opvatten.![]()
Ik bedoel dat hij zich allen nog door Merel Westrik wil laten interviewen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Karina zit al aan d'r tiende fles wijn.
Vroeger he?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doodzonde...je was altijd zo'n keurig meisje.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doodzonde...je was altijd zo'n keurig meisje.
En de Rabobank.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]Ja. Het is de schuld van FOK! EN SBS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Nee dat gaat em niet worden iddquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
Een Koningslied kan natuurlijk niet Engelstalig zijn.
Mattie van Leo B.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Blijkbaar maakt Tim Knol verschillige muziek....anders zou hij niet zo vaak bij de VARA optreden.
Kunnen alle prinsesjes meedoen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien een leuk nieuw programmaformat. Obesitas met sterren.
Met presentator Julius Jaspersquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien een leuk nieuw programmaformat. Obesitas met sterren.
Boskamp mag wat mij betreft ook wel in de jury.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met presentator Julius Jaspers
Spanje topic?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfde plaatje werd gebruikt in het Spangas topic
Geertje denkt daar anders over.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is niet links, dat weet ik bijna zeker.
Een groot leider moet groot geschapen zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ik vraag het me wel echt af. Ik vind het raar dat je het land leidt als je maagd bent, of het 20 jaar geleden eens een keer hebt gedaan. Een leider moet van alle markten thuis zijn.
Onder Harry Potter hebben we het ook een tijdje uitgehouden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ik vraag het me wel echt af. Ik vind het raar dat je het land leidt als je maagd bent, of het 20 jaar geleden eens een keer hebt gedaan. Een leider moet van alle markten thuis zijn.
Aan de andere kant leiden vrouwen enorm af.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat was ook heel erg. Maar die had kinderen en zelfs een vrouw.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Onder Harry Potter hebben we het ook een tijdje uitgehouden.
Maar die was getrouwd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Onder Harry Potter hebben we het ook een tijdje uitgehouden.
Tuurlijk het geeft enorm veel ruimte en tijd. Maar toch.... Ik kan ook aan bijna niks anders meer denken als ik hem zie. Doet ie het of doet ie het niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan de andere kant leiden vrouwen enorm af.
Hij heeft zelf wel eens aangegeven dat het single zijn hem de ruimte geeft dit te doen.
Er schijnt Mark Rutte + Jort Kelder homo-erotische fanfictie in omloop te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan de andere kant leiden vrouwen enorm af.
Hij heeft zelf wel eens aangegeven dat het single zijn hem de ruimte geeft dit te doen.
Nee, Jort is echt geen homo. Rutte wel denk ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er schijnt Mark Rutte + Jort Kelder homo-erotische fanfictie in omloop te zijn.
Zou ik niet downloaden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heb je echt psychische problemen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Tuurlijk het geeft enorm veel ruimte en tijd. Maar toch.... Ik kan ook aan bijna niks anders meer denken als ik hem zie. Doet ie het of doet ie het niet?
Valt wel mee hoor. Zo vaak zie ik hem niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dan heb je echt psychische problemen.
Ok Albert.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:43 schreef arjan1212 het volgende:
Hij zou een relatie hebben met Ingrid de Caluwe, maar dit word door beiden ontkent
nee, bevergeil. ook te vinden in vanilleijs, aardbeienijs en chocolade.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
Uh wat bevergeil? Of verstond ik dat verkeerd.
OK dat gaat van mijn lijstje.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:46 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, bevergeil. ook te vinden in vanilleijs, aardbeienijs en chocolade.
Ze mogen dat meisje best aan tafel zetten, zou het luisteren naar gebakken lucht een stuk draagzamer worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:47 schreef arjan1212 het volgende:
Neemt ie dat meisje met die bril mee naar huis?
Is hij Danny?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:48 schreef matthijst het volgende:
[..]
hou eens op met zeiken, kutkleuter.
Je runt Fok niet, aarslikker.
Geloof mij maar , het boeit die 2 niks . Zolang ze maar hun geld krijgenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zitten die P&W ook schaapachtig te kijken. Geef eens wat tegengas!
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Pffff..... zo zou je haast nog bij het verzet gaan.
WA reed op Tim z'n leeftijd nog een Elfstedentocht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ik zie wel wat overeenkomsten tussen Tim en Wim-Lex.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:47 schreef Latert het volgende:
Haha wat ziet die Rompuy er toch vals uit.
120 kg in een dozijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zie ook eigenlijk niet wat nu zijn talent is. Waarom iedereen er zo mee weg loopt. 13 in een dozijn toch?
Die wordt morgen wakker in de woonboot.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:58 schreef arjan1212 het volgende:
Waarom ? Dat meisje met die bril gaat gratis met hem mee
Nederland is een handelsland.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
constructief en onderdanig... aan europa
Op basis van deze foto weiger ik een oordeel te vellen. Voor je het weet laat ik mij mijn droom vrouw ontglippenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind wel dat ze erg laag hangen. Of vinden jullie dat mooi?
niks mis mee, weet je iig dat ze natural zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind wel dat ze erg laag hangen. Of vinden jullie dat mooi?
quote:Hans Westerhoff
Hoogleraar systeembiologie bespreekt biochemische 'routekaart'.
Ton Heerts
FNV-voorzitter bespreekt onderhandelingen met kabinet.
Howard Komproe
Komiek over de term 'Negerdag' en zijn boek 'De grens van de grap'.
quote:Karin Amkreutz
Moeder van overleden gebruikster Diane-35-pil.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-goede-aarde.dhtmlquote:Op maandag 4 maart 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Nog nooit van gehoord, negerdag. Is dat zoiets als Pirate Day? Of hoe heet dat.
Talk like a Pirady Day dus.
Achja elke dag is het wel een dit of dat dagquote:Op maandag 4 maart 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Dit was vorig jaar op 9 maart:quote:Op maandag 4 maart 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
En toen werden mensen boos geloof ik.quote:Als we Twitter moeten geloven is het vandaag Negerdag. #negerdag is vrijdag trending topic op Twitter.
Howard Komproe
Donderdag (Vrouwendag) twitterde cabaretier Howard Komproe: "Vrouwendag is bijna ten einde! Was leuk enzo. Morgen is er weer een dag. Morgen is #NEGERDAG".
Programma's
En zijn oproep vindt veel navolging op Twitter. Op de site Negerdag.nl kun je zien welke tweets er voorbijkomen over dit onderwerp. De cabaratier stelde ook voor om alle tv-programma's vrijdag aan te passen: De Neger Draait Door, Negertijd en Help, mijn man is geen neger.
Die Vitesse-stropdasquote:Op maandag 4 maart 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij zit daar een echte VVD'er achter met zijn stropdas.
Lijkt op een bralstudentquote:
Achter Urkel zit ook een VVD'er.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Kwam door de Urkelopmerking dat ik nog even bleef hangenIk had hem nog niet gezien.
Wat maakt dat nou uit?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja op mezelf dat ik die kutsmiley weer gebruik.
doe dat dan niet Kquote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja op mezelf dat ik die kutsmiley weer gebruik.
Jij krijgt toch een mooi salaris voor een hele dag FOK!ken?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
Ik ga mooi geen salaris inleveren. Zijn ze gek geworden.
Ja en daar ga ik niks van inleveren.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij krijgt toch een mooi salaris voor een hele dag FOK!ken?
Nogal ja. Bizar verhaal.quote:
Meer die kok, waarvan ik de naam niet weet.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Leek meer het jonge broertje van Bryan Roy.
Jack van Gelder?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Meer die kok, waarvan ik de naam niet weet.
Een paar doden op 100.000 gevallen. Vind het wel meevallen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het eerder bizar dat het middel op de markt mag blijven.
Mijn huisarts vroeg altijd: "Wat denk je zelf dat je hebt?"quote:
En nog volop in omloop.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er wordt geadviseerd het niet als anticonceptie te gebruiken.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het zal je moeder/vrouw/kind maar zijn. Tevens is dit misschien nog maar het topje van de ijsberg.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Travel. het volgende:
[..]
Een paar doden op 100.000 gevallen. Vind het wel meevallen.
Wat wil je dat ik er aan doe?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mijn huisarts vroeg altijd: "Wat denk je zelf dat je hebt?"
Ja wat is dat nou voor doms, wat maakt het uit waarvoor je het gebruikt, je gebruikt het toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er wordt geadviseerd het niet als anticonceptie te gebruiken.
Dat is mooi, het is immers bijna Negerdag.quote:
Maar dan wordt het nog wel gebruikt voor overbeharing en acne.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er wordt geadviseerd het niet als anticonceptie te gebruiken.
Als dat 1 op 1 gekoppeld kan worden aan dat gebruik mag het wel gewoon weg.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Travel. het volgende:
[..]
Een paar doden op 100.000 gevallen. Vind het wel meevallen.
Komt volgens mij best vaak voor. Nichtje van mij is door het oog van de naald gekropenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Het zal je moeder/vrouw/kind maar zijn. Tevens is dit misschien nog maar het topje van de ijsberg.
Ja mensen zullen maar naar de media stappen he, dan moet het het natuurlijk wel intellectueel verantwoord zijn allemaal.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef Travel. het volgende:
Nee Telegraaf en HvNL begrijp ik wel dat dat niet verstandig is.
die van mij ook. Gooide ook altijd alles op de stress.. boy was he wrongquote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen welke aandoeningen het gebruikt kan worden, maar soms kunnen paardenmiddelen helpen. Als je kanker hebt, krijg je ook troep toegediend.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou voor doms, wat maakt het uit waarvoor je het gebruikt, je gebruikt het toch?
Kanker is iets anders dan anticonceptie.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen welke aandoeningen het gebruikt kan worden, maar soms kunnen paardenmiddelen helpen. Als je kanker hebt, krijg je ook troep toegediend.
Dan kunnen ze daarna gewoon zeggen "krijgt u daar een middeltje voor."quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ben jij een neger?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
Als ik het had verzonnen mocht het dan ook?
Dan is het discriminatie volgens velen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dus ik vraag mij af hoe erg dat op prijs gesteld zou worden.
Nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wut, dat is randy's stem niet?
Nou ja, in de Telegraaf kom je ALS DIE MOEDER VAN EEN OVERLEDEN DIANE GEBRUIKER. ANNA IS AL WEKEN IN SCHOK in de krant. Je moet het maar willen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja mensen zullen maar naar de media stappen he, dan moet het het natuurlijk wel intellectueel verantwoord zijn allemaal.
Dave Chapelle.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Chris Rock en Dave Chapelle zijn wel goed.
Die weet ik nog ja.quote:
Wat wel een heel andere intensiteit en duur heeft en daardoor kan de kans heel anders worden. Kan, ik weet niet of het zo was, maar het hoeft dus niks te zeggen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan wordt het nog wel gebruikt voor overbeharing en acne.
Omdat ze de bijsluiter niet lezen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wat je trouwens wel ziet is dat mensen totaal niet doorhebben dat medicijnen altijd een kans hebben op bepaalde bijwerkingen en gevolgen.
Bijsluiter lezen he.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wat wel een heel andere intensiteit en duur heeft en daardoor kan de kans heel anders worden. Kan, ik weet niet of het zo was, maar het hoeft dus niks te zeggen.
Als er een causale relatie is die een te hoge kans op sterfte geeft, dan moet het medicijn er wel uit.
Wat je trouwens wel ziet is dat mensen totaal niet doorhebben dat medicijnen altijd een kans hebben op bepaalde bijwerkingen en gevolgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |