quote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Kwam door de Urkelopmerking dat ik nog even bleef hangenIk had hem nog niet gezien.
Wat maakt dat nou uit?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja op mezelf dat ik die kutsmiley weer gebruik.
doe dat dan niet Kquote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja op mezelf dat ik die kutsmiley weer gebruik.
Jij krijgt toch een mooi salaris voor een hele dag FOK!ken?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
Ik ga mooi geen salaris inleveren. Zijn ze gek geworden.
Ja en daar ga ik niks van inleveren.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij krijgt toch een mooi salaris voor een hele dag FOK!ken?
Nogal ja. Bizar verhaal.quote:
Meer die kok, waarvan ik de naam niet weet.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Leek meer het jonge broertje van Bryan Roy.
Jack van Gelder?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Meer die kok, waarvan ik de naam niet weet.
Een paar doden op 100.000 gevallen. Vind het wel meevallen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het eerder bizar dat het middel op de markt mag blijven.
Mijn huisarts vroeg altijd: "Wat denk je zelf dat je hebt?"quote:
En nog volop in omloop.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er wordt geadviseerd het niet als anticonceptie te gebruiken.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het zal je moeder/vrouw/kind maar zijn. Tevens is dit misschien nog maar het topje van de ijsberg.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Travel. het volgende:
[..]
Een paar doden op 100.000 gevallen. Vind het wel meevallen.
Wat wil je dat ik er aan doe?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mijn huisarts vroeg altijd: "Wat denk je zelf dat je hebt?"
Ja wat is dat nou voor doms, wat maakt het uit waarvoor je het gebruikt, je gebruikt het toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er wordt geadviseerd het niet als anticonceptie te gebruiken.
Dat is mooi, het is immers bijna Negerdag.quote:
Maar dan wordt het nog wel gebruikt voor overbeharing en acne.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er wordt geadviseerd het niet als anticonceptie te gebruiken.
Als dat 1 op 1 gekoppeld kan worden aan dat gebruik mag het wel gewoon weg.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Travel. het volgende:
[..]
Een paar doden op 100.000 gevallen. Vind het wel meevallen.
Komt volgens mij best vaak voor. Nichtje van mij is door het oog van de naald gekropenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Het zal je moeder/vrouw/kind maar zijn. Tevens is dit misschien nog maar het topje van de ijsberg.
Ja mensen zullen maar naar de media stappen he, dan moet het het natuurlijk wel intellectueel verantwoord zijn allemaal.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef Travel. het volgende:
Nee Telegraaf en HvNL begrijp ik wel dat dat niet verstandig is.
die van mij ook. Gooide ook altijd alles op de stress.. boy was he wrongquote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen welke aandoeningen het gebruikt kan worden, maar soms kunnen paardenmiddelen helpen. Als je kanker hebt, krijg je ook troep toegediend.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou voor doms, wat maakt het uit waarvoor je het gebruikt, je gebruikt het toch?
Kanker is iets anders dan anticonceptie.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen welke aandoeningen het gebruikt kan worden, maar soms kunnen paardenmiddelen helpen. Als je kanker hebt, krijg je ook troep toegediend.
Dan kunnen ze daarna gewoon zeggen "krijgt u daar een middeltje voor."quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ben jij een neger?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
Als ik het had verzonnen mocht het dan ook?
Dan is het discriminatie volgens velen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dus ik vraag mij af hoe erg dat op prijs gesteld zou worden.
Nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wut, dat is randy's stem niet?
Nou ja, in de Telegraaf kom je ALS DIE MOEDER VAN EEN OVERLEDEN DIANE GEBRUIKER. ANNA IS AL WEKEN IN SCHOK in de krant. Je moet het maar willen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja mensen zullen maar naar de media stappen he, dan moet het het natuurlijk wel intellectueel verantwoord zijn allemaal.
Dave Chapelle.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Chris Rock en Dave Chapelle zijn wel goed.
Die weet ik nog ja.quote:
Wat wel een heel andere intensiteit en duur heeft en daardoor kan de kans heel anders worden. Kan, ik weet niet of het zo was, maar het hoeft dus niks te zeggen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan wordt het nog wel gebruikt voor overbeharing en acne.
Omdat ze de bijsluiter niet lezen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wat je trouwens wel ziet is dat mensen totaal niet doorhebben dat medicijnen altijd een kans hebben op bepaalde bijwerkingen en gevolgen.
Bijsluiter lezen he.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wat wel een heel andere intensiteit en duur heeft en daardoor kan de kans heel anders worden. Kan, ik weet niet of het zo was, maar het hoeft dus niks te zeggen.
Als er een causale relatie is die een te hoge kans op sterfte geeft, dan moet het medicijn er wel uit.
Wat je trouwens wel ziet is dat mensen totaal niet doorhebben dat medicijnen altijd een kans hebben op bepaalde bijwerkingen en gevolgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |