quote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Kwam door de Urkelopmerking dat ik nog even bleef hangenIk had hem nog niet gezien.
Wat maakt dat nou uit?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja op mezelf dat ik die kutsmiley weer gebruik.
doe dat dan niet Kquote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja op mezelf dat ik die kutsmiley weer gebruik.
Jij krijgt toch een mooi salaris voor een hele dag FOK!ken?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
Ik ga mooi geen salaris inleveren. Zijn ze gek geworden.
Ja en daar ga ik niks van inleveren.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij krijgt toch een mooi salaris voor een hele dag FOK!ken?
Nogal ja. Bizar verhaal.quote:
Meer die kok, waarvan ik de naam niet weet.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Leek meer het jonge broertje van Bryan Roy.
Jack van Gelder?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Meer die kok, waarvan ik de naam niet weet.
Een paar doden op 100.000 gevallen. Vind het wel meevallen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het eerder bizar dat het middel op de markt mag blijven.
Mijn huisarts vroeg altijd: "Wat denk je zelf dat je hebt?"quote:
En nog volop in omloop.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er wordt geadviseerd het niet als anticonceptie te gebruiken.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het zal je moeder/vrouw/kind maar zijn. Tevens is dit misschien nog maar het topje van de ijsberg.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Travel. het volgende:
[..]
Een paar doden op 100.000 gevallen. Vind het wel meevallen.
Wat wil je dat ik er aan doe?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mijn huisarts vroeg altijd: "Wat denk je zelf dat je hebt?"
Ja wat is dat nou voor doms, wat maakt het uit waarvoor je het gebruikt, je gebruikt het toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er wordt geadviseerd het niet als anticonceptie te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |