Ben jij een neger?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
Als ik het had verzonnen mocht het dan ook?
Dan is het discriminatie volgens velen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dus ik vraag mij af hoe erg dat op prijs gesteld zou worden.
Nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wut, dat is randy's stem niet?
Nou ja, in de Telegraaf kom je ALS DIE MOEDER VAN EEN OVERLEDEN DIANE GEBRUIKER. ANNA IS AL WEKEN IN SCHOK in de krant. Je moet het maar willen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja mensen zullen maar naar de media stappen he, dan moet het het natuurlijk wel intellectueel verantwoord zijn allemaal.
Dave Chapelle.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Chris Rock en Dave Chapelle zijn wel goed.
Die weet ik nog ja.quote:
Wat wel een heel andere intensiteit en duur heeft en daardoor kan de kans heel anders worden. Kan, ik weet niet of het zo was, maar het hoeft dus niks te zeggen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan wordt het nog wel gebruikt voor overbeharing en acne.
Omdat ze de bijsluiter niet lezen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wat je trouwens wel ziet is dat mensen totaal niet doorhebben dat medicijnen altijd een kans hebben op bepaalde bijwerkingen en gevolgen.
Bijsluiter lezen he.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wat wel een heel andere intensiteit en duur heeft en daardoor kan de kans heel anders worden. Kan, ik weet niet of het zo was, maar het hoeft dus niks te zeggen.
Als er een causale relatie is die een te hoge kans op sterfte geeft, dan moet het medicijn er wel uit.
Wat je trouwens wel ziet is dat mensen totaal niet doorhebben dat medicijnen altijd een kans hebben op bepaalde bijwerkingen en gevolgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |