Nee dat gaat em niet worden iddquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
Een Koningslied kan natuurlijk niet Engelstalig zijn.
Mattie van Leo B.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Blijkbaar maakt Tim Knol verschillige muziek....anders zou hij niet zo vaak bij de VARA optreden.
Kunnen alle prinsesjes meedoen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien een leuk nieuw programmaformat. Obesitas met sterren.
Met presentator Julius Jaspersquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien een leuk nieuw programmaformat. Obesitas met sterren.
Boskamp mag wat mij betreft ook wel in de jury.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met presentator Julius Jaspers
Spanje topic?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfde plaatje werd gebruikt in het Spangas topic
Geertje denkt daar anders over.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is niet links, dat weet ik bijna zeker.
Een groot leider moet groot geschapen zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ik vraag het me wel echt af. Ik vind het raar dat je het land leidt als je maagd bent, of het 20 jaar geleden eens een keer hebt gedaan. Een leider moet van alle markten thuis zijn.
Onder Harry Potter hebben we het ook een tijdje uitgehouden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ik vraag het me wel echt af. Ik vind het raar dat je het land leidt als je maagd bent, of het 20 jaar geleden eens een keer hebt gedaan. Een leider moet van alle markten thuis zijn.
Aan de andere kant leiden vrouwen enorm af.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat was ook heel erg. Maar die had kinderen en zelfs een vrouw.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Onder Harry Potter hebben we het ook een tijdje uitgehouden.
Maar die was getrouwd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Onder Harry Potter hebben we het ook een tijdje uitgehouden.
Tuurlijk het geeft enorm veel ruimte en tijd. Maar toch.... Ik kan ook aan bijna niks anders meer denken als ik hem zie. Doet ie het of doet ie het niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan de andere kant leiden vrouwen enorm af.
Hij heeft zelf wel eens aangegeven dat het single zijn hem de ruimte geeft dit te doen.
Er schijnt Mark Rutte + Jort Kelder homo-erotische fanfictie in omloop te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan de andere kant leiden vrouwen enorm af.
Hij heeft zelf wel eens aangegeven dat het single zijn hem de ruimte geeft dit te doen.
Nee, Jort is echt geen homo. Rutte wel denk ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er schijnt Mark Rutte + Jort Kelder homo-erotische fanfictie in omloop te zijn.
Zou ik niet downloaden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heb je echt psychische problemen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Tuurlijk het geeft enorm veel ruimte en tijd. Maar toch.... Ik kan ook aan bijna niks anders meer denken als ik hem zie. Doet ie het of doet ie het niet?
Valt wel mee hoor. Zo vaak zie ik hem niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dan heb je echt psychische problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |