Dat is alleen maar vorm.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als MP moet je ook een positieve PI hebben.
Liever Geertje of Emile.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
Diederik had er ook wel bij mogen zitten.
ik herinner me nog een hoopje senatoren die vlak na de verkiezingen vol overtuiging beweerden dat de ek geen echt politiek orgaan is zoals de tk dat is en dat voorstellen op inhoud beoordeeld zouden worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
In de eerste Kamer worden er ook (vieze) politieke spelletjes gespeeld.
Voor Merel wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet zo verkeerd.
Hij moet denk ik nog wat groeien in z'n rol. Kok en Balkenende waren in hun beginperiode ook wat bleu.quote:
Groetjes van Ruud was een geboren premier.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moet denk ik nog wat groeien in z'n rol. Kok en Balkenende waren in hun beginperiode ook wat bleu.
Hij zit er ook nogal verkrampt bij vind ik altijd. Niet op zijn gemak.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moet denk ik nog wat groeien in z'n rol. Kok en Balkenende waren in hun beginperiode ook wat bleu.
Bah Karina...jammer dat jij alles dubbelzinnig moet opvatten.quote:
Vind ik wel meevallen, komt vaak ontspannen over, ondanks zijn kutbeleid.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zit er ook nogal verkrampt bij vind ik altijd. Niet op zijn gemak.
Ik zie het aan zijn handen, zo in elkaar gevouwen, dat komt voor mij niet zo ontspannen over.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, komt vaak ontspannen over, ondanks zijn kutbeleid.
Karina zit al aan d'r tiende fles wijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bah Karina...jammer dat jij alles dubbelzinnig moet opvatten.![]()
Ruudje is van voor mijn tijd...ken hem allen van André van Duijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Groetjes van Ruud was een geboren premier.
Dat is een mediatraining truc.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het aan zijn handen, zo in elkaar gevouwen, dat komt voor mij niet zo ontspannen over.
FOK! heeft me gecorrumpeerd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bah Karina...jammer dat jij alles dubbelzinnig moet opvatten.![]()
Ik bedoel dat hij zich allen nog door Merel Westrik wil laten interviewen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Karina zit al aan d'r tiende fles wijn.
Vroeger he?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doodzonde...je was altijd zo'n keurig meisje.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doodzonde...je was altijd zo'n keurig meisje.
En de Rabobank.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]Ja. Het is de schuld van FOK! EN SBS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |