Daar in het midden mag nog wel wat kunstmest op.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
Wat een smerige grasmaaierkapsel van Diederik.
Doe dan gewoon kaal.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Daar in het midden mag nog wel wat kunstmest op.
Binnen de RK kerk inderdaad niet, dat is tamelijk opvallend idd, maar er zijn volgens mij ook geen meisjes misdienaar. Maar ik ben niet van katholieke komaf dus ik weet er weinig van.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die pedoseksuelen zijn vaak homofiel, ze vallen nooit op iets te jonge meisjes.
Is stukken beter dan dit.quote:
Er zijn ook meisjesinternaten geweest waar misbruik voor kwam.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Binnen de RK kerk inderdaad niet, dat is tamelijk opvallend idd, maar er zijn volgens mij ook geen meisjes misdienaar. Maar ik ben niet van katholieke komaf dus ik weet er weinig van.
Lekker rustig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Topic is stukken minder leuk zonder de VI Hooligans
Kan er geen verbod komen op die hele kerk, wat een bendequote:Op woensdag 27 februari 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zijn ook meisjesinternaten geweest waar misbruik voor kwam.
Maar dat waren dan weer de nonnen.
Ik ook.quote:
Dat is goed om te horen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Prima uitzending voor de verandering.
quote:
Dit lijkt me wel aardig.quote:Buma en Baarsma
Fractievoorzitter en econoom over sombere economische cijfers CPB.
Vast mee in de klas gezetenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:21 schreef golfer het volgende:
Naast Buma en Baarsma ook nog 2 andere gasten bekend:
Freddy Mols
Advocaat Brent L. over het niet uitleveren van zijn minderjarige cliënt.
Giels Brouwer
Medeoprichter 'SciSports' over zijn transferprogramma voor voetbalclubs.
Met wie heb je in de klas gezeten?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:45 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je bent een kneusje?
Maar je nick is Syntix
Ik hoorde dus dat Brent eigenlijk een hele rustige jongen is die dit zonder groepsdruk en uitlokking nooit had gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd hoe Freddy het gedrag van Brent goed gaat praten.
tranen met tuiten inderdaad. de arme jongen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik hoorde dus dat Brent eigenlijk een hele rustige jongen is die dit zonder groepsdruk en uitlokking nooit had gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |