Stel je niet zo aan joh, over twee uur is het topic dicht en dan kijkt niemand naar die TTquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:58 schreef wolfrolf het volgende:
Toch jammer dat mijn tt dan toch gewijzigd wordt.
Ik huil graag en ben een heel gefoeligge jongen hoor ):quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh, over twee uur is het topic dicht en dan kijkt niemand naar die TT
Her en der wat genote en verwijderd. Jij moet je nu ook niet meer uit de tent laten lokken, want daar werd de discussie ook niet beter van.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:48 schreef matthijst het volgende:
Kan iemand die schijtbak van een Syntix ff laten optyfen met zijn gejank?
TV / [Pauw & Witteman #273] Goedenavond, goedenavond
TV / [Pauw & Witteman #272] Jopie not dun
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:41 schreef CarbonC het volgende:
Waarom worden er posts verwijderd uit:
TV / [Tournament] Beste Film van 1977 - Voorronde
???
![]()
![]()
Waar baseer jij op dat "wij" geen serieuze deelnemers zijn?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:47 schreef Mike het volgende:
Omdat jullie geen serieuze deelnemers zijn en vanuit een ander topic overkomen om op Pumping Iron te stemmen. Daarnaast mag je alleen stemmen als je allebei de films gezien hebt. Een eventuele volgende keer wordt het genote, want proberen zo'n tournament in de war te schoppen wordt niet gewaardeerd.
Dit dus. En ja, kom maar op met die notesquote:Op maandag 25 maart 2013 09:49 schreef CarbonC het volgende:
Waar baseer jij op dat "wij" geen serieuze deelnemers zijn?
En waar baseer jij je op dat "wij" beide films niet beken zouden hebben?
Gaan we dit spelletje echt spelen?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat "wij" geen serieuze deelnemers zijn?
En waar baseer jij je op dat "wij" beide films niet beken zouden hebben?
Oh, ik dacht dat het alleen voor de elite zichtbaar was. Maar even serieus, wij zijn serieus.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Gaan we dit spelletje echt spelen?Iedereen kan ook de andere topics zien waarin je post, hoor.
Het enige wat je daar uit af zou kunnen leiden is dat ik in een ander topic onder de aandacht breng dat er op de beste film van 1977 gestemd zou kunnen worden. Graag onderbouwd aangeven wat daar mis mee is.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Gaan we dit spelletje echt spelen?Iedereen kan ook de andere topics zien waarin je post, hoor.
Welk spelletje? En waarom mogen we niet op Pumping Iron stemmen? Het is een geweldige film uit 1977 die ik inmiddels 3x gezien heb.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Mike het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:47 schreef Mike het volgende:
Omdat jullie geen serieuze deelnemers zijn en vanuit een ander topic overkomen om op Pumping Iron te stemmen. Daarnaast mag je alleen stemmen als je allebei de films gezien hebt. Een eventuele volgende keer wordt het genote, want proberen zo'n tournament in de war te schoppen wordt niet gewaardeerd.
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:49 schreef CarbonC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Weissman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Mike het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:56 schreef Weissman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:59 schreef Curlbrah het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:06 schreef CarbonC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:14 schreef Panzermaus het volgende:
Gast, doe mij ook zo'n glazenbol... waarin je mee kan kijken in mensen hun leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar je kan zien welke films en tv series er bekeken worden op tijden dat de tv aanstaat, waar je de gedachtes mee kan lezen van iedereen die op fok post...
Serieus, doe mij ook zo'n ding!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik neem aan dat al deze verontwaardigde mensen ook Disturbia gezien hebben? De 1977 versie dan?We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Daar gaat het niet om, grote vriend.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:10 schreef DragonFodder het volgende:
Ik neem aan dat al deze verontwaardigde mensen ook Disturbia gezien hebben? De 1977 versie dan?If not now, then when.![]()
Volgens de regels van het tournament gaat het daar wel om. Je kunt pas stemmen als je beide films die tegenover elkaar gezet zijn gezien hebt. Dus die verontwaardiging is pas gerechtvaardigd als jullie allemaal beide films gezien hebben. Als dat niet zo is, dan lijkt de inschatting van Mike me de juiste.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, grote vriend.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Natuurlijk, anders zou ik niet gestemd hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:10 schreef DragonFodder het volgende:
Ik neem aan dat al deze verontwaardigde mensen ook Disturbia gezien hebben? De 1977 versie dan?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: