SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
[ Bericht 32% gewijzigd door Mike op 05-03-2012 11:31:46 ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Begint het nu al Roos, lapo's voor m'n neus wegkapen?
Die wasquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
We hebben sowieso al deze held
[ afbeelding ]
Jézus manquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
We hebben sowieso al deze held
[ afbeelding ]
Ja wat denk jequote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je hem al in het filmpje gezien?
Aldus Mr. Lapohunter himselfquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Begint het nu al Roos, lapo's voor m'n neus wegkapen?
En dan nog uit Friesland komenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja wat denk jedat accent ook van 'm, pffff
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:18 schreef roos85 het volgende:
Mijn goede vrienden, het voelt weer als thuiskomen
Tjettuh?? Waarmee doe ik dat??quote:
De ervaring leert dat we per seizoen nog meer topics vol lullen dan de vorige, dus reken maar op een hoop.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:45 schreef Mederiacvm het volgende:
Hoeveel topics krijgen we deze serie vol?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:18 schreef roos85 het volgende:
Mijn goede vrienden, het voelt weer als thuiskomen
Zal aan het niveau liggen, hoe slechter de kandidaten hoe meer topics we vollullenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De ervaring leert dat we per seizoen nog meer topics vol lullen dan de vorige, dus reken maar op een hoop.
Ik heb er in ieder geval een groot aandeel in, tot nog toe in elk van de 117 topics gepost![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |