SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
[ Bericht 32% gewijzigd door Mike op 05-03-2012 11:31:46 ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Begint het nu al Roos, lapo's voor m'n neus wegkapen?
Die wasquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
We hebben sowieso al deze held
[ afbeelding ]
Jézus manquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja wat denk jequote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je hem al in het filmpje gezien?
Aldus Mr. Lapohunter himselfquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Begint het nu al Roos, lapo's voor m'n neus wegkapen?
En dan nog uit Friesland komenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja wat denk jedat accent ook van 'm, pffff
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:18 schreef roos85 het volgende:
Mijn goede vrienden, het voelt weer als thuiskomen
Tjettuh?? Waarmee doe ik dat??quote:
De ervaring leert dat we per seizoen nog meer topics vol lullen dan de vorige, dus reken maar op een hoop.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:45 schreef Mederiacvm het volgende:
Hoeveel topics krijgen we deze serie vol?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:18 schreef roos85 het volgende:
Mijn goede vrienden, het voelt weer als thuiskomen
Zal aan het niveau liggen, hoe slechter de kandidaten hoe meer topics we vollullenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De ervaring leert dat we per seizoen nog meer topics vol lullen dan de vorige, dus reken maar op een hoop.
Ik heb er in ieder geval een groot aandeel in, tot nog toe in elk van de 117 topics gepost![]()
Ik zeg dat we #200 gaan halenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:45 schreef Mederiacvm het volgende:
Hoeveel topics krijgen we deze serie vol?
Wat ik lees via twitter is de volgorde Limburg - Groningen - Gelderland - Noord Holland. Ik weet alleen niet of Limburg nummer 1 isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:04 schreef roos85 het volgende:
Ben benieuwd met welke provincie ze gaan beginnen.
Ninja editquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat ik lees via twitter is de volgorde Limburg - Groningen - Gelderland - Noord Holland. Ik weet alleen niet of Limburg nummer 1 is
Friso!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het nog wel gebeuren. Per seizoen komen er ook steeds meer mensen posten in dit topic. Ook halen we vaak met gemak ruim een topic per aflevering (zeker op de maandag en donderdag).quote:
Wat een vet dingquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:15 schreef roos85 het volgende:
Deze foto van Julius op zijn blog:
[ afbeelding ]
Like a bossquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:15 schreef roos85 het volgende:
[ afbeelding ]
de typische Friesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren. Per seizoen komen er ook steeds meer mensen posten in dit topic. Ook halen we vaak met gemak ruim een topic per aflevering (zeker op de maandag en donderdag).
We gaan weer mooie tijden beleven met hopelijk vele gifjes en memorabele uitspraken
T is wel schattig opzich.. En zo zie je zn onderkin nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:15 schreef roos85 het volgende:
[ afbeelding ]
En wie liep er voorop in het filmpje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En wie liep er voorop in het filmpje?Dat viel mij ook al opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja, niveau... Een komkommer in blokjes snijden of een aardappel schillen is toch niet zo moeilijk lijkt me. Als dat de daadwerkelijke voorselectie is, dan krijgen we nog genoeg malloten te zienquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We krijgen dus alleen maar niveau te zien straks? Hoop het niet, dat wordt zo saai
Efalaniaaaaaaaaaaa had al moeite met een pompoen dus er is hoop!quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nouja, niveau... Een komkommer in blokjes snijden of een aardappel schillen is toch niet zo moeilijk lijkt me. Als dat de daadwerkelijke voorselectie is, dan krijgen we nog genoeg malloten te zien
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Efalaniaaaaaaaaaaa had al moeite met een pompoen dus er is hoop!
Tevens in UI vorm verkrijgbaarquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Efalaniaaaaaaaaaaa had al moeite met een pompoen dus er is hoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |