quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:40 schreef alors het volgende:
Kan deze gereekst worden?
24 uur met...Wilfried de Jong #6: Met koks, caberetiers en anorexia's
alvast bedankt
ok, super!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:09 schreef Mike het volgende:
De telling is niet helemaal goed bij die topics, maar het is nu een reeks.
Als ik het me goed herinner had SoK hier een oplossing voor gevonden, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:31 schreef Mike het volgende:
Ik weet nooit wat dat betekent en of dat uberhaupt wel kan. We moeten voor een reeks maken nl twee delen aan elkaar koppelen en er is maar een deel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
[ Bericht 1% gewijzigd door Paul-89 op 05-03-2012 11:25:24 ]
Ik was ook nog eens zó verontwaardigd over die misdaad!quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:00 schreef Mike het volgende:
Geen probleem hoor...kan me goed voorstellen dat je er eens overheen kijkt.
Sorry, zie je post nu pas. Dank je wel!quote:
De film met de meeste stemmen gaat door naar de volgende ronde.quote:1] American Pie vs. Dumb and Dumber
2] Superbad vs. Hot Fuzz
3] etc.
Nog dank daarvoorquote:
Het enige dat je postte was een belediging...dat wordt gewoon verwijderd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:10 schreef KoningStoma het volgende:
Er is nu tot twee keer toe een reactie verwijderd uit het recensie topic. Nogal vervelend, omdat het topic dan ook uit mijn actieve topics verdwijnt.
Het was mij ook niet duidelijk waarom.
Een belediging? Wat er in mijn post stond was iets als: "of je bent niet in staat om het grappig te vinden". Dit was niet direct een belediging. Ik impliceerde alleen maar dat de persoon naar wie het bedoeld was, wellicht het type persoon was dat in de betreffende film zwart gemaakt werd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Het enige dat je postte was een belediging...dat wordt gewoon verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |