Geld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef PG18 het volgende:
Ok, rtl 4 staat hier er toevallig op, maar waarom moet dit programma een live show hebben en waarom kan heel Nederland stemmen terwijl niemand die restaurants kent?
Halen ze hoogstens 20 euro mee op gok ik door die mensen die daar aanwezig zijn. Mag hopen dat de rest van Nederland niet hiervoor gaat bellen of sms'enquote:
De lijnen waren al gesloten toen hij dat zei.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:02 schreef TUFKAL het volgende:
En nog even een goed doel gebruiken om stemmers te lokken
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
Irritante gast dit, denkt dat hij grappig is.
Zoetermeerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
Irritante gast dit, denkt dat hij grappig is.
Ze moeten de tijd vullen, dus vatten ze deze serie even samenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Naamah het volgende:
Ehh.. is dit een herhaling? Of zijn ze weer opnieuw begonnen? Ik snap het even niet meer..
Er liggen Herman kroketten in de winkel vanaf volgende weekquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef PG18 het volgende:
Komt den Blijker volgende week dinsdag weer met een nieuw programma of zijn we nu even een lange tijd van hem af?
Ik heb het helemaal niet gevolgd.. Er was een serie waarin de Herberg in Schoorl meedeed, daar was toen een winnaar (weet niet eens meer wie..). Is dit nu dan een nieuwe serie?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze moeten de tijd vullen, dus vatten ze deze serie even samen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |