Geld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef PG18 het volgende:
Ok, rtl 4 staat hier er toevallig op, maar waarom moet dit programma een live show hebben en waarom kan heel Nederland stemmen terwijl niemand die restaurants kent?
Halen ze hoogstens 20 euro mee op gok ik door die mensen die daar aanwezig zijn. Mag hopen dat de rest van Nederland niet hiervoor gaat bellen of sms'enquote:
De lijnen waren al gesloten toen hij dat zei.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:02 schreef TUFKAL het volgende:
En nog even een goed doel gebruiken om stemmers te lokken
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
Irritante gast dit, denkt dat hij grappig is.
Zoetermeerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
Irritante gast dit, denkt dat hij grappig is.
Ze moeten de tijd vullen, dus vatten ze deze serie even samenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Naamah het volgende:
Ehh.. is dit een herhaling? Of zijn ze weer opnieuw begonnen? Ik snap het even niet meer..
Er liggen Herman kroketten in de winkel vanaf volgende weekquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef PG18 het volgende:
Komt den Blijker volgende week dinsdag weer met een nieuw programma of zijn we nu even een lange tijd van hem af?
Ik heb het helemaal niet gevolgd.. Er was een serie waarin de Herberg in Schoorl meedeed, daar was toen een winnaar (weet niet eens meer wie..). Is dit nu dan een nieuwe serie?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze moeten de tijd vullen, dus vatten ze deze serie even samen.
Had zo sbs6 kunnen zijn met Piet's weerberichtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef Patch het volgende:
Die potten op de achtergrond in Helmond zijn ook irri...
'ben ik in beeld? BEN IK IN BEELD??"
Ik heb geen idee, hier werden ze derde iig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet gevolgd.. Er was een serie waarin de Herberg in Schoorl meedeed, daar was toen een winnaar (weet niet eens meer wie..). Is dit nu dan een nieuwe serie?
het maakt dehele uitzending absoluut niet uit waar de camera zich op richt, het zijn elke keer dezelfde 2 die zich er tussen dringen, erg irritant.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef PG18 het volgende:
[..]
Had zo sbs6 kunnen zijn met Piet's weerbericht
Die zijn uitgeschakeld in de halve finale.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet gevolgd.. Er was een serie waarin de Herberg in Schoorl meedeed, daar was toen een winnaar (weet niet eens meer wie..). Is dit nu dan een nieuwe serie?
Oh dus nog een uur kijken voor de uitslag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef TUFKAL het volgende:
Herman zei in boulevard dat ze na herrie terug zouden komen...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Eigenlijk was de hele serie vrij slecht
Precies.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef inZanity het volgende:
Ben wel blij dat Helmond gewonnen heeft, dat leuke vrouwtje van Helmond gun ik het duizend keer meer dan die arrogante Amsterdammers/Almeerders.
Almere is gewoon vreselijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Al die Brabo's stemmen op een andere Brabo, zelfs de Almeerder hebben schijt aan Almere en dus zeker andere Almeerders
Ja. Alleen weten haar man en kind dat niet. En zijzelf trouwens ook niet.quote:
quote:De Haagsche Herbertine startte in het voorjaar van 2011 samen met haar toenmalige partner brasserie Bondstreet in het centrum van Den Haag. Hij liet haar na een paar weken echter zitten.
Nu vecht Herbertine voor het voorbestaan van haar brasserie. Want in de zomermaanden strijken de gasten neer op het zonovergoten terras maar de andere maanden is het in de brasserie angstvallig stil. En waar dat aan ligt? Herbertine hoopt dat Herman haar het antwoord op die vraag kan geven want zelf weet ze het niet meer....
quote:Sinds twee jaar runt voormalig wijnhandelaar Robbert Jan het oudste visrestaurant van Scheveningen. De visjes bij Weduwe van der Toorn worden dagelijks bij de afslag aan de overkant van de weg gekocht.
Verser kan je de vis niet krijgen. En dat weten de paar oudere gasten ook. Maar Robbert Jan wil zo graag publiek onder de zestig aan trekken. Moet hij het concept veranderen of juist doorzetten? Er moet iets gebeuren want de omzet loopt terug. Kan Herman met zijn kennis de glorietijden van het oudste visrestaurant van Scheveningen terughalen
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:01 schreef Ole het volgende:
Die vrouw weet echt niet waar ze mee bezig is!
Is het ook, van die plameco dingen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:10 schreef sl44 het volgende:
Wat is dat voor een dak en plafond?? lijkt wel tentdoek!!!
vermoeiend type die vrouwquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:28 schreef themole het volgende:
Wel juiste keuze, kon dat vrouwtje niet uitstaan.
Dat zit er dik in, ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik denk dat die koks nu alsnog opstappen in Den Haag.
Gelijk hebben ze. Het lijkt me niet dat er op haar manier voor haar te werken valt.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik denk dat die koks nu alsnog opstappen in Den Haag.
Die jongen was meer volwassen en serieus dan die Herbertine inderdaad.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:47 schreef Ole het volgende:
Die blik van een van die koks toen ze naar de kapper ging sprak boekdelen!
VSquote:Aan de rand van het station van Tilburg ligt al sinds 1865 het Wapen van Tilburg. Een oud pandje waar acht jaar geleden de Brabantse tweeling Joep en Joost Blom hun horeca-avontuur begon.
Brabantse gastvrijheid staat bij de gastheren hoog in het vaandel. Met verschillende bieren en een menukaart met spareribs en fatsoenlijke stukken vlees proberen ze de gasten aan zich te binden. Maar Tilburg is een moeilijke horecastad volgens de heren. Ze zien de omzet de afgelopen jaren alleen maar dalen... Zijn ze verkeerd bezig? Een ding staat vast; het is tijd voor wat Herrie in de tent!
quote:In het centrum van het Limburgse Roermond ligt sinds drie jaar restaurant de Raadskelder. Eigenaar en chef Danyel van den Bongard gebruikt uitsluitend verse en lokale producten. Een menukaart is niet aanwezig.
Zijn passie voor koken heeft Danyel al van jongs af aan. Vanaf zijn 15e heeft hij in diverse sterrenrestaurants gewerkt om daarna van zijn droom werkelijkheid te maken. Naar eigen zeggen is er met zijn kookkunsten niets mis, maar waarom blijven de gasten dan weg? Is het uitzicht op de seksshop het probleem? De prijs van de menu’s? Of is het de naam? Danyel is het spoor bijster en heeft de hulp van Herman hard nodig.
Tja als het al sinds 1865 zo heet zou ik het niet zomaar veranderenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Al die wapens ook overal. Lekker originele naam.
Wel makkelijk om te verzinnenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Al die wapens ook overal. Lekker originele naam.
Nee, maar in alle dorpen hier in de omgeving zit wel een 'wapen van'. En meestal matige restaurants.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja als het al sinds 1865 zo heet zou ik het niet zomaar veranderen
Idd, van die middelmatige standaardrestaurants.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, maar in alle dorpen hier in de omgeving zit wel een 'wapen van'. En meestal matige restaurants.
Ja, dus als ik ergens een 'wapen van' zie zitten ga ik er eigenlijk sowieso al niet heen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:44 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, van die middelmatige standaardrestaurants.
Met alleen carpaccio's en garnalencocktails op de kaartquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:44 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, van die middelmatige standaardrestaurants.
Niks mis mee, maar vaak is het niet goed bereid.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Met alleen carpaccio's en garnalencocktails op de kaart
Het is meneer Reimers.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:53 schreef StephanL het volgende:
Casper ReindersDat moet de zoon van zijn. Lijkt wel sponsoring van een familiebedrijf dit programma.
Die in mijn dorp is luxer, alleen matige bediening e.d. Paar slechtere ervaringen gehad in ieder geval. http://www.wapenvanwijchen.nl/dinerkaart/hoofdgerechten.aspxquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:54 schreef themole het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar vaak is het niet goed bereid.
Standaardmenu van zo'n restaurant is ongeveer:
Voor:
- Carpaccio
- Garnalencocktail
- Gevulde champignons
Hoofd:
- Biefstuk
- Schnitzel
- Zalm
- 'Luxe' hamburger
Na:
- Chocolademousse
- Dame Blanche
- Panna cotta
Wel de gerechten die ik altijd overslaquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:54 schreef themole het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar vaak is het niet goed bereid.
Standaardmenu van zo'n restaurant is ongeveer:
Voor:
- Carpaccio
- Garnalencocktail
- Gevulde champignons
Hoofd:
- Biefstuk
- Schnitzel
- Zalm
- 'Luxe' hamburger
Na:
- Chocolademousse
- Dame Blanche
- Panna cotta
Idd, ziet er wel luxer uit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die in mijn dorp is luxer, alleen matige bediening e.d. Paar slechtere ervaringen gehad in ieder geval. http://www.wapenvanwijchen.nl/dinerkaart/hoofdgerechten.aspx
Een goede carpaccio sla ik nooit over. Beste die ik ooit heb gehad was in italie, in een dorp waar het restaurant van het kleine hotel het enige restaurant in het dorp was. Goed vlees, balsamico, heerlijke lokale kaas en goede rucola. Alles kwam recht van de boer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel de gerechten die ik altijd oversla
Eensquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:59 schreef themole het volgende:
[..]
Een goede carpaccio sla ik nooit over. Beste die ik ooit heb gehad was in italie, in een dorp waar het restaurant van het kleine hotel het enige restaurant in het dorp was. Goed vlees, balsamico, heerlijke kaas en goede rucola.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |