Geld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef PG18 het volgende:
Ok, rtl 4 staat hier er toevallig op, maar waarom moet dit programma een live show hebben en waarom kan heel Nederland stemmen terwijl niemand die restaurants kent?
Halen ze hoogstens 20 euro mee op gok ik door die mensen die daar aanwezig zijn. Mag hopen dat de rest van Nederland niet hiervoor gaat bellen of sms'enquote:
De lijnen waren al gesloten toen hij dat zei.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:02 schreef TUFKAL het volgende:
En nog even een goed doel gebruiken om stemmers te lokken
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
Irritante gast dit, denkt dat hij grappig is.
Zoetermeerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
Irritante gast dit, denkt dat hij grappig is.
Ze moeten de tijd vullen, dus vatten ze deze serie even samenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Naamah het volgende:
Ehh.. is dit een herhaling? Of zijn ze weer opnieuw begonnen? Ik snap het even niet meer..
Er liggen Herman kroketten in de winkel vanaf volgende weekquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef PG18 het volgende:
Komt den Blijker volgende week dinsdag weer met een nieuw programma of zijn we nu even een lange tijd van hem af?
Ik heb het helemaal niet gevolgd.. Er was een serie waarin de Herberg in Schoorl meedeed, daar was toen een winnaar (weet niet eens meer wie..). Is dit nu dan een nieuwe serie?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze moeten de tijd vullen, dus vatten ze deze serie even samen.
Had zo sbs6 kunnen zijn met Piet's weerberichtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef Patch het volgende:
Die potten op de achtergrond in Helmond zijn ook irri...
'ben ik in beeld? BEN IK IN BEELD??"
Ik heb geen idee, hier werden ze derde iig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet gevolgd.. Er was een serie waarin de Herberg in Schoorl meedeed, daar was toen een winnaar (weet niet eens meer wie..). Is dit nu dan een nieuwe serie?
het maakt dehele uitzending absoluut niet uit waar de camera zich op richt, het zijn elke keer dezelfde 2 die zich er tussen dringen, erg irritant.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef PG18 het volgende:
[..]
Had zo sbs6 kunnen zijn met Piet's weerbericht
Die zijn uitgeschakeld in de halve finale.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet gevolgd.. Er was een serie waarin de Herberg in Schoorl meedeed, daar was toen een winnaar (weet niet eens meer wie..). Is dit nu dan een nieuwe serie?
Oh dus nog een uur kijken voor de uitslag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef TUFKAL het volgende:
Herman zei in boulevard dat ze na herrie terug zouden komen...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Eigenlijk was de hele serie vrij slecht
Precies.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef inZanity het volgende:
Ben wel blij dat Helmond gewonnen heeft, dat leuke vrouwtje van Helmond gun ik het duizend keer meer dan die arrogante Amsterdammers/Almeerders.
Almere is gewoon vreselijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Al die Brabo's stemmen op een andere Brabo, zelfs de Almeerder hebben schijt aan Almere en dus zeker andere Almeerders
Ja. Alleen weten haar man en kind dat niet. En zijzelf trouwens ook niet.quote:
quote:De Haagsche Herbertine startte in het voorjaar van 2011 samen met haar toenmalige partner brasserie Bondstreet in het centrum van Den Haag. Hij liet haar na een paar weken echter zitten.
Nu vecht Herbertine voor het voorbestaan van haar brasserie. Want in de zomermaanden strijken de gasten neer op het zonovergoten terras maar de andere maanden is het in de brasserie angstvallig stil. En waar dat aan ligt? Herbertine hoopt dat Herman haar het antwoord op die vraag kan geven want zelf weet ze het niet meer....
quote:Sinds twee jaar runt voormalig wijnhandelaar Robbert Jan het oudste visrestaurant van Scheveningen. De visjes bij Weduwe van der Toorn worden dagelijks bij de afslag aan de overkant van de weg gekocht.
Verser kan je de vis niet krijgen. En dat weten de paar oudere gasten ook. Maar Robbert Jan wil zo graag publiek onder de zestig aan trekken. Moet hij het concept veranderen of juist doorzetten? Er moet iets gebeuren want de omzet loopt terug. Kan Herman met zijn kennis de glorietijden van het oudste visrestaurant van Scheveningen terughalen
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:01 schreef Ole het volgende:
Die vrouw weet echt niet waar ze mee bezig is!
Is het ook, van die plameco dingen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:10 schreef sl44 het volgende:
Wat is dat voor een dak en plafond?? lijkt wel tentdoek!!!
vermoeiend type die vrouwquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:28 schreef themole het volgende:
Wel juiste keuze, kon dat vrouwtje niet uitstaan.
Dat zit er dik in, ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik denk dat die koks nu alsnog opstappen in Den Haag.
Gelijk hebben ze. Het lijkt me niet dat er op haar manier voor haar te werken valt.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik denk dat die koks nu alsnog opstappen in Den Haag.
Die jongen was meer volwassen en serieus dan die Herbertine inderdaad.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:47 schreef Ole het volgende:
Die blik van een van die koks toen ze naar de kapper ging sprak boekdelen!
VSquote:Aan de rand van het station van Tilburg ligt al sinds 1865 het Wapen van Tilburg. Een oud pandje waar acht jaar geleden de Brabantse tweeling Joep en Joost Blom hun horeca-avontuur begon.
Brabantse gastvrijheid staat bij de gastheren hoog in het vaandel. Met verschillende bieren en een menukaart met spareribs en fatsoenlijke stukken vlees proberen ze de gasten aan zich te binden. Maar Tilburg is een moeilijke horecastad volgens de heren. Ze zien de omzet de afgelopen jaren alleen maar dalen... Zijn ze verkeerd bezig? Een ding staat vast; het is tijd voor wat Herrie in de tent!
quote:In het centrum van het Limburgse Roermond ligt sinds drie jaar restaurant de Raadskelder. Eigenaar en chef Danyel van den Bongard gebruikt uitsluitend verse en lokale producten. Een menukaart is niet aanwezig.
Zijn passie voor koken heeft Danyel al van jongs af aan. Vanaf zijn 15e heeft hij in diverse sterrenrestaurants gewerkt om daarna van zijn droom werkelijkheid te maken. Naar eigen zeggen is er met zijn kookkunsten niets mis, maar waarom blijven de gasten dan weg? Is het uitzicht op de seksshop het probleem? De prijs van de menu’s? Of is het de naam? Danyel is het spoor bijster en heeft de hulp van Herman hard nodig.
Tja als het al sinds 1865 zo heet zou ik het niet zomaar veranderenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Al die wapens ook overal. Lekker originele naam.
Wel makkelijk om te verzinnenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Al die wapens ook overal. Lekker originele naam.
Nee, maar in alle dorpen hier in de omgeving zit wel een 'wapen van'. En meestal matige restaurants.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja als het al sinds 1865 zo heet zou ik het niet zomaar veranderen
Idd, van die middelmatige standaardrestaurants.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, maar in alle dorpen hier in de omgeving zit wel een 'wapen van'. En meestal matige restaurants.
Ja, dus als ik ergens een 'wapen van' zie zitten ga ik er eigenlijk sowieso al niet heen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:44 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, van die middelmatige standaardrestaurants.
Met alleen carpaccio's en garnalencocktails op de kaartquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:44 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, van die middelmatige standaardrestaurants.
Niks mis mee, maar vaak is het niet goed bereid.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Met alleen carpaccio's en garnalencocktails op de kaart
Het is meneer Reimers.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:53 schreef StephanL het volgende:
Casper ReindersDat moet de zoon van zijn. Lijkt wel sponsoring van een familiebedrijf dit programma.
Die in mijn dorp is luxer, alleen matige bediening e.d. Paar slechtere ervaringen gehad in ieder geval. http://www.wapenvanwijchen.nl/dinerkaart/hoofdgerechten.aspxquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:54 schreef themole het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar vaak is het niet goed bereid.
Standaardmenu van zo'n restaurant is ongeveer:
Voor:
- Carpaccio
- Garnalencocktail
- Gevulde champignons
Hoofd:
- Biefstuk
- Schnitzel
- Zalm
- 'Luxe' hamburger
Na:
- Chocolademousse
- Dame Blanche
- Panna cotta
Wel de gerechten die ik altijd overslaquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:54 schreef themole het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar vaak is het niet goed bereid.
Standaardmenu van zo'n restaurant is ongeveer:
Voor:
- Carpaccio
- Garnalencocktail
- Gevulde champignons
Hoofd:
- Biefstuk
- Schnitzel
- Zalm
- 'Luxe' hamburger
Na:
- Chocolademousse
- Dame Blanche
- Panna cotta
Idd, ziet er wel luxer uit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die in mijn dorp is luxer, alleen matige bediening e.d. Paar slechtere ervaringen gehad in ieder geval. http://www.wapenvanwijchen.nl/dinerkaart/hoofdgerechten.aspx
Een goede carpaccio sla ik nooit over. Beste die ik ooit heb gehad was in italie, in een dorp waar het restaurant van het kleine hotel het enige restaurant in het dorp was. Goed vlees, balsamico, heerlijke lokale kaas en goede rucola. Alles kwam recht van de boer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel de gerechten die ik altijd oversla
Eensquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:59 schreef themole het volgende:
[..]
Een goede carpaccio sla ik nooit over. Beste die ik ooit heb gehad was in italie, in een dorp waar het restaurant van het kleine hotel het enige restaurant in het dorp was. Goed vlees, balsamico, heerlijke kaas en goede rucola.
Kan me voorstellen, veel restaurants zijn gewoon lui.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik winkel ook wel eens bij de Hanos, omdat familie van mij zo'n pasje heeft. En de kant-en-klare desserts van de Hanos zie ik bij veel restaurants terug.
Ik heb altijd dat met een Ierse koffiequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:01 schreef themole het volgende:
Van die bevroren rotzooi wordt ik altijd depressief, er zijn daarom maar twee tenten in de omgeving waar ik carpaccio bestel. Aan de carpaccio kan je vaak zien hoe goed het restaurant is.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef danos het volgende:
Herrie staat nu bij de pomp in tilburg, dus wie weet spoiler? :p
quote:In de groene hoek van de Noordoostpolder, Kraggenburg, ligt hotel & restaurant van Saaze. In 1954 opende opa en oma Potters Van Saaze maar sinds 2000 zijn de broers Ron & Max de eigenaren van dit hotel-restaurant.
Om meer gasten binnen te krijgen zullen er een aantal zaken moeten veranderen. Er zijn ‘gedateerde’ ruimtes waar meer omzet uitgehaald kan worden. Maar dan zullen de broers het eerst eens moeten worden over de stijl. Max wil meer de strakke en moderne kant op maar Ron is gehecht aan zijn tierelantijntjes. Lukt het Herman om de kibbelende broers het eens te laten worden over een nieuwe menukaart en de inrichting
quote:Sinds 24 jaar zijn Richard en Esther van Dijk de eigenaar van restaurant De Linthorst in het Drentse Havelte.
De recensies over het eten in De Linthorst zijn lovend maar na 24 jaar niet meer voldoende om de regio aan te trekken. De concurrenten poppen als paddenstoelen uit de grond. De overenthousiaste Richard loopt over van ideeën voor zijn restaurant maar wat is de juiste? Zal een klassieke a la carte kaart met tafelbereiding de sleutel tot succes zijn?
Ja, en nog steeds deed de vernieuwde menukaart me daarna aan de jaren 70 denken.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:51 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vond het wel een grappig shot. Die broers in de Hanos alles lekker proeven (vers) om vervolgens de vrieskast in te duiken om eten voor hun klanten te pakken.
Dat was denk ik het grote probleem dat ze niet gewonnen hebben. Toch niet helemaal willen vernieuwen dat was ook te zien op de menukaart.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:51 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vond het wel een grappig shot. Die broers in de Hanos alles lekker proeven (vers) om vervolgens de vrieskast in te duiken om eten voor hun klanten te pakken.
quote:In de dertien maanden dat Ronald en Martine van Kampen nu hun Frans- Mediterraanse bistro in Deventer draaien heeft het eigenlijk alleen in de weekenden volgezeten. De rest van de week is het stil. Heel erg stil. En daarom begint het spaargeld wel op te raken.
Hoe krijgen ze die mensen de zaak in? Ronald en Martine hebben van alles geprobeerd: acties via Facebook en Twitter. Bedrijven benaderd, met andere horeca samengewerkt. Speciale avonden, de menukaart veranderd en dan ook maar spare ribs serveren. Nu weten ze het even niet meer. Kan Herman misschien met het gouden idee komen? Of zitten ze nu eenmaal niet op een optimale plek in een optimale stad?
quote:In een van de meest unieke monumentale panden in hartje Utrecht is sinds zeven jaar restaurant De Ommekeer gevestigd. Het was een letterlijke ommekeer voor de Utrechtse inwoners.
Op de plek waar voorheen op hoog niveau gekookt werd, vestigde zich een nieuw restaurant met het concept van spare ribs en biefstukken voor prijzen onder de tien euro. Maar de Utrechter vreet het niet. Partners John en Erik hebben van alles geprobeerd maar staan nu toch echt op het randje van de afgrond. Alles waar ze al 7 jaar voor vechten dreigen ze kwijt te raken.
Eens, en dat hij dan even een andere kok erneer zet om niet helemaal de zeik in te gaan op de beslissende avond is ook een beetje triest. Zelf kan hij ook niet bijster goed koken dus om het dan af te schuiven op de leerling is wel makkelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:40 schreef golfer het volgende:
Allebei niks, die tenten.
De Ommekeer had de naam beter kunnen veranderen in de Achterom-ingang.
quote:In de bossen bij het Gooische Naarden hebben de jonge honden Aagtje en Jordy sinds 4,5 jaar hun pannenkoekenhuis ’t Vossenhol.
Gelegen naast een kinderspeeltuin zou je zeggen dat ze hun publiek wel weten te vinden. In de zomermaanden loopt het restaurant dan ook wel, maar ze balen zo van die minder drukke momenten.
Ligt het aan de menukaart? Duurt het uitserveren van gerechten in de te kleine keuken te lang? Aagtje en Jordy weten het niet. Tijd voor wat herrie in de tent.
quote:In een oude herensociëteit gelegen aan de Waal in Zaltbommel ligt restaurant De Verdraagzaamheid.
Sinds 6 jaar staat de Brabantse Richanne aan het roer. Samen met haar bedrijfsleider Tjeerd en chef-kok Jikke probeert Richanne het diner van de grond te krijgen.
De lunch en de borrel lopen goed maar waar zijn die gasten na zes uur ’s avonds? Dat is de grote vraag! Aan het kwaliteit van het eten ligt het volgens Richanne niet, maar wat denkt Herman?
Ik snap het niet meer, leg eens uitquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
Ik snap nog steeds waarom mensen zulke risicos nemen.
Ik zag het voorbij komen en dacht ... "He daar woont tong toch en die heeft novh geen topic ?"quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:42 schreef tong80 het volgende:
De Verdraagzaamheid is 150 meter van waar ik woon in de binnenstad van Zaltbommel.
Schitterend gelegen langs de waal net buiten het centrum maar ook weer net er in.
Was vroeger een café en wist niet dat het restaurant zo slecht liep. Het terras zit altijd vol.
Maar daar moeten ze het dus niet van hebben.
Als café was het wel ok. Beetje ouwe lullen tent. Maar nu ben ik zelf zo'n ouwe lul en is er een gebrek aan hier.
Wij vierden er carnaval vroeger. Legendarisch daarom in Mispelgat.
Ik ken de vroegere eigenaar nog. Die heeft goed geboerd toen.
Ik weet wie er gaat winnen trouwens.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
En nu heb ik trek in soep maar ook in pannenkoeken.
Stad he ?quote:
Gaan we een keer langs komenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stad he ?
Mooi stadje.
Ook met kut-Marokkanen zoals een echte stad betaamt.
Hap hap.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stad he ?
Mooi stadje.
Ook met kut-Marokkanen zoals een echte stad betaamt.
Manuel woont bij tong bovenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hap hap.
Heel anders dan ik had gedacht inderdaad![]()
Fawlty Towers muziekje.
Die schrikt zich doodquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh nee ... je hebt gelijk.. Zullen we een keer tong gaan bezoeken ?
Ach als we hem van te voren inlichten en wakker bellen valt het misschien wel meequote:
Anders tracteer ik wel op een restaurant om de hoek ...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
Dan verwacht ik wel een lekkere maaltijd, geen magnetronzooi.
We weten er in ieder geval nu 1quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders tracteer ik wel op een restaurant om de hoek ...
Dan wordt het vast shoarma of zoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:19 schreef chufi het volgende:
Oh shit jij en tong kunnen niet koken idd ... OK aanbieding blijft, mag tong het restaurant uitkiezen
Hoorde ik vandaag over hoe ze in Griekenland hun huizen afbouwen... Niet dus ... Geheel woonbaar maar er staat overal nog ergens een muurtje op de bovenste verdieping, woning nog niet af .... Geen belasting netalen voor huisquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet dat ze door blijven bouwen, als ze het kort geding verliezen kunnen ze alles weer weghalen.
Klopt, maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
Het zijn ook wel twee heel verschillende dingen: een restaurant of een pannenkoekenhuis, haast niet te vergelijken.
Auto in Zaltbommel Herman wint bedoel tongquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Auto in Zaltbommel Herman wint bedoel tong
Die gaan we opgeven voor Topchefquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:02 schreef Paul-89 het volgende:
Geen bearnaise kunnen tikken als kok zijnde ?
Is er toch nog iets 20 cm. bij hem.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:59 schreef chufi het volgende:
Doen en dan voor lull staan met je 20cm garde
Wel nog een pluspunt dat hij leergierig is, gewoon al moet je het 10x opnieuw doen blijven maken tot het lukt. Die chef van vorige week schoof het allemaal af op de leerling en op DE avond had hij die maar eventjes aan de kant geschoven en een oude bekende in de zaak gezet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:56 schreef golfer het volgende:
Allebei ballententen.
Kindertent is leuk, maar heeft niks met koken te maken. En die uitbaatster is dodelijk vermoeiend. Die hield haar klep geen moment dicht. Vond haar wel leuk aan de telefoon tegen de advocaat van de eigenaar, maar met haar bluf alleen redt ze het niet.
Die tent in Zaltbommel zou potentie hebben als ze een kok hadden die kon koken.
6 pogingen om een bearnaisesaus te maken. Ongeveer het eerste wat een leerling-kok leert.
Wel een mooi (groot) pand.
Beetje raar dat de verhuurder niet instemt met de veranda. Hij heeft er toch niets mee te verliezen?quote:
Voel je je verbonden ?quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:57 schreef kenwel het volgende:
die kok is wel een doorzetter door gewoon door te gaan met zijn saus ook al loopt het meerdere keren fout.
quote:De vijf restaurants Weduwe van der Toorn, De Raadskelder, De Linthorst, Anthony’s en De Verdraagzaamheid zijn doorgedrongen tot de eindronde.
In aflevering 6 ontmoeten de vijf kandidaten elkaar voor het eerst in Las Palmas in Rotterdam. De restaurants krijgen hun eerste opdracht en moeten flink aan de bak. Lukt het ze om in één dag de omzet zo creatief mogelijk te verhogen? Daarnaast komt de accountant langs om een kijkje te nemen in de boekhouding. Bij welke zaken zijn de papieren op orde en bij wie niet?
Nou idd!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:05 schreef zoem het volgende:
[..]
75% bruto, daar is menig branche jaloers op
Volgens mij bij een programma van Herman, mijn tent is top dacht ik..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
Dat met die diamanten is al een keer eerder geweest. Hoe heette dat programma ook alweer, My restaurant is the Best zoiets.
Oh ja, de Australische versie heette My Restaurant is the Bestquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij bij een programma van Herman, mijn tent is top dacht ik..
Ernstig idd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:43 schreef zoem het volgende:
De chef-kok gaat zich even inlezen op Wikipedia
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:09 schreef marcodej het volgende:
"Gert-Jan, heb je een doekje voor mij?!?" *reclame!*
Doordat hij allemaal doosjes wijn ging verkopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:26 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat lijkt tenminste ergens op. Omzet van 3K vind ik wel weinig.
Ze hebben hem wakker gemaakt met die tractor met geluidsinstallatie.quote:
Ja erg dit... Msschien wel een nieuw topic waardigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben hem wakker gemaakt met die tractor met geluidsinstallatie.
Hoe halen ze het in hun hoofd om voor 4 uur 's middags zo'n lawaai te maken bij tong80 in de buurt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben hem wakker gemaakt met die tractor met geluidsinstallatie.
Hoe halen ze het in hun hoofd om voor 4 uur 's middags zo'n lawaai te maken bij tong80 in de buurt.
Ligt aan de Waaldijk ergens buiten Bommel?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:35 schreef Paul-89 het volgende:
Om dat pand heen daar in Zaltbommel ziet het er wel een beetje uitgestorven uit, ik zag zo snel geen winkels/cafés o.i.d.
Het stikt er van de winkels café's en restaurants in de buurt. De Verdraagzaamheid ligt echter net buiten de stadspoort. Mooi aan de dijk bij de waal.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:35 schreef Paul-89 het volgende:
Om dat pand heen daar in Zaltbommel ziet het er wel een beetje uitgestorven uit, ik zag zo snel geen winkels/cafés o.i.d.
Ah oké, dus als je daar winkelt kom je er niet zo snel bij uit ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het stikt er van de winkels café's en restaurants in de buurt. De Verdraagzaamheid ligt echter net buiten de stadspoort. Mooi aan de dijk bij de waal.
Bommel is een stadquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ah oké, dus als je daar winkelt kom je er niet zo snel bij uit ?
Scheveningen gun ik nog wel een ronde verder..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:09 schreef utrecht1970 het volgende:
Havelte zeker door verwacht ik.
Het gaat denk ik tussen Zaltbommel en Scheveningen.
Niks mis met lesbiennesquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:01 schreef golfer het volgende:
He, he...eindelijk Zaltbommel eruit.
Koken uit potjes.
quote:Twee restaurants zijn door gedrongen tot de finale van Herrie XXL
Wie van de twee?
Wordt het de Weduwe van Toorn uit Schevening of toch de Linthorst uit Havelte?
De terechte winnaar
Welke restaurant weet Herman te overtuigen dat zij de terechte winnaar zijn van Herrie XXL 2012!
Dat zie je in menig keuken hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:12 schreef freaky40 het volgende:
Die kok in Havelte gezien? Zweet als een otter, niet echt fris. Als ik dit als klant weet, loop ik wel naar een ander restaurant, bah! Ik ben voor Scheveningen, de sympathiekste van de twee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |