Introductie Six Feet UnderDe serie draaid rond een familie van begrafenisondernemers. In de eerste aflevering komt het gezinshoofd, Nathaniel Fisher, om bij een verkeersongeluk. De daaropvolgende vijf seizoenen volgden de perikelen van de overgebleven familieleden; de weduwe Ruth (Frances Conroy), haar zoons Nate (Peter Krause) en David (Michael Hall) en de dochter Claire, gespeeld door Lauren Ambrose.
Six Feet Under werd vooral gewaardeerd voor het onomwonden thema van de dood die als rode draad door de serie loopt, maar daarnaast worden ook thema's als huwelijk, overspel en homoseksualiteit aangeroerd.
Six Feet Under op Comedy Central De hit serie Six Feet Under komt weer op de buis vanaf seizoen 1 op
Comedy Central las ik net op de
MTV Networks site en wel vanaf donderdag 9 oktober 21.25 uur. Daarna wekelijks om die tijd.
Six Feet Under bij PO (NPS)Eerder werd de serie al door Canal+ en de NPS uitgezonden maar de
NPS heeft voor het laatst in 2006 seizoen 4 uitgezonden. Ik heb enkele maanden geleden een kreet gestuurd naar de NPS met de vraag wanneer seizoen 5 wordt uitgezonden. Toen was het antwoord dat het in september/oktober 2008 gepland stond of dit nog steeds door gaat is maar de vraag. Aangezien op de huidige NPS site of
de oude aparte Six Feet Under site nog steeds niks valt te lezen over nieuwe uitzendingen van het laatste seizoen.
![]()
![]()
Vorige topics:
deel I,
deel IIofficiële website bij HBOwikipedia:
NL,
USorigineel uitzonden in de States op
HBO (2001-2005)
totaal seizoenen: 5
totaal afleveriingen: 63
hyvesAls je Michael Hall goed vind/vond in Six Feet Under moet je zeker ook eens
Dexter gaan kijken wat helaas alleen via
13thStreet te kijken valt ofwel vanaf eind september weer in de States bij Showtime.
Ik ga t denk ik weer volgen vanaf oktober bij
CC meer mensen die graag nog eens zien of helemaal gemist hebben dan moet je t zeker gaan kijken.
[ Bericht 1% gewijzigd door funrider op 24-08-2008 05:03:34 ]