abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61045992
Introductie Six Feet Under
De serie draaid rond een familie van begrafenisondernemers. In de eerste aflevering komt het gezinshoofd, Nathaniel Fisher, om bij een verkeersongeluk. De daaropvolgende vijf seizoenen volgden de perikelen van de overgebleven familieleden; de weduwe Ruth (Frances Conroy), haar zoons Nate (Peter Krause) en David (Michael Hall) en de dochter Claire, gespeeld door Lauren Ambrose.

Six Feet Under werd vooral gewaardeerd voor het onomwonden thema van de dood die als rode draad door de serie loopt, maar daarnaast worden ook thema's als huwelijk, overspel en homoseksualiteit aangeroerd.

Six Feet Under op Comedy Central
De hit serie Six Feet Under komt weer op de buis vanaf seizoen 1 op Comedy Central las ik net op de MTV Networks site en wel vanaf donderdag 9 oktober 21.25 uur. Daarna wekelijks om die tijd.

Six Feet Under bij PO (NPS)
Eerder werd de serie al door Canal+ en de NPS uitgezonden maar de NPS heeft voor het laatst in 2006 seizoen 4 uitgezonden. Ik heb enkele maanden geleden een kreet gestuurd naar de NPS met de vraag wanneer seizoen 5 wordt uitgezonden. Toen was het antwoord dat het in september/oktober 2008 gepland stond of dit nog steeds door gaat is maar de vraag. Aangezien op de huidige NPS site of de oude aparte Six Feet Under site nog steeds niks valt te lezen over nieuwe uitzendingen van het laatste seizoen.

Vorige topics: deel I, deel II

officiële website bij HBO
wikipedia: NL, US
origineel uitzonden in de States op HBO (2001-2005)
totaal seizoenen: 5
totaal afleveriingen: 63
hyves

Als je Michael Hall goed vind/vond in Six Feet Under moet je zeker ook eens Dexter gaan kijken wat helaas alleen via 13thStreet te kijken valt ofwel vanaf eind september weer in de States bij Showtime.

Ik ga t denk ik weer volgen vanaf oktober bij CC meer mensen die graag nog eens zien of helemaal gemist hebben dan moet je t zeker gaan kijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door funrider op 24-08-2008 05:03:34 ]
pi_61063084
Voor de geïnteresseerden, bij de Mediamarkt in Breda verkopen ze nu de 5 DVD box van SFU voor 90 euro. Alle 5 de seizoenen in 1 dus, best goedkoop dacht ik zo. Of ze deze bij andere vestigingen hebben weet ik niet, ben bij die in Eindhoven geweest en daar hadden ze hem iig niet.
  Admin zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:01:15 #3
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61067801
SFU bij Comedy Central? Sinds wanneer is het een comedy?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_61079737
t past inderdaad minder bij Comedy Central. Of je moet soms bepaalde stukken in de serie als 'zwarte komedie'' interpreteren.
  vrijdag 12 september 2008 @ 00:58:42 #5
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_61567090
Jawel! Aanstaand weekend vanaf 00.45 twee marathonuitzendingen van Six Feet Under seizoen 4, bij de NPS! Waarna ein-de-lijk seizoen 5 begint!

== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 13 september 2008 @ 01:19:22 #6
138876 Andromache
pi_61593588
Ach kom op jongens, gaat niemand anders kijken? Prachtserie!
pi_61596936
Ze weten bij de NPS in ieder geval nog steeds hoe ze SFU moeten programmeren kwart voor 1 :S
Gezien ik bij aflevering 6 van seizoen 3 zit laat ik die marathon maar even achter wege, ik kom die afleveringen toch vanzelf wel tegen.
pi_61614659
Erg zonde dat de NPS deze briljante serie zo erg wegmoffelt in de late / vroege uurtjes, maar aan de andere kant is het nu wel erg laat te investeren voor alleen het laatste seizoen. Volgende keer bij een serie als SFU of The Sopranos gewoon netjes om half 9 's avonds en alle seizoenen doorlopend NPS!
Zit je niet lekker in je vel, spring er dan uit!
  zondag 14 september 2008 @ 14:43:53 #9
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61620409
Ik was het oude topic aan het zoeken, toen ik deze vond!
Vanaf morgen weer, ben benieuwd of je er weer snel inkomt, het is zo lang geleden!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61636948
Er is nu toch de hele nacht SFU op NL3?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_61637230
Jippie heb er net 2 nachten van 6 uurtjes op zitten .., wat een enorme mooie serie is dit zeg.., ik ga zeker het laatste seizoen sfu ook kijken .

wel erg af en toe
  maandag 15 september 2008 @ 15:16:59 #12
138876 Andromache
pi_61646333
Nou idd. Genieten dit weekend! En aan de andere kant heeft deze serie ook heel veel grappige momenten.
pi_62284521
Mooi dat het nu op CC is. Al denk ik dat het er heel snel uit wordt gehaald, omdat ik denk dat het gemiddelde CC publiek niet echt op rauw drama zit te wachten tussen stand-up comedy en Scrubs door.

Ik moet het nog steeds echt van het begin af aan zien. Heb alleen maar stukjes van seizoenen gevolgd.

[ Bericht 22% gewijzigd door Dodecahedron op 10-10-2008 12:49:28 ]
pi_62382452
Heb er een tijdje over gedaan,maar eergister de allerlaatste aflevering gekeken.
En zoals mensen al zeiden in vorige topics over de laatste 10 minuten: die zijn inderdaad geweldig...
pi_62410514
Geniale serie. Niets dan lof voor Alan Bell.
pi_62986279
Verrassend einde vanavond. Dood of een beroerte?
anonieme razernist
pi_63052575
Wij zijn begonnen met S01
Het is leuk
pi_63119013
Zo jammer dat de nps elke 2 jaar 1 seizoen uitzendt. Door dat tempo heb ik het maar vanaf het internet gekeken. Daarnaast was het vroeger altijd laat op de zondag, nu is er voor mij geen enkel boeiend programma meer op die dag (behalve sport en voetbal dan )
pi_63205706
Volgens mij wordt het bij Comedy Central er uit geknikkerd.
pi_63207209
Het past imo ook niet echt op die zender.
pi_63208656
Hoe kom je daarbij Dodecaherdron?
anonieme razernist
pi_63212793
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:07 schreef NoCigar het volgende:
Hoe kom je daarbij Dodecaherdron?
Oh nee, foutje. Alleen de donderdaguitzendingen zijn er vanaf volgende week niet meer. Die worden vervangen door o.a. Frasier. Zondag om 11 uur 's avonds is het er nog wel op.

bron

Jammer, ik vond 21.30 net zo'n mooie tijd op donderdag.
pi_63234833
het seizoen op nps zit er bijna op :-(
echt een van mijn lievelings series! goed gekozen cast en de overlijdens stukjes in elke afl zijn zo :-D
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_63295819
Vandaag de episode op NED3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63327059
Weet iemand wanneer de finale eigenlijk op tv is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')