Six Feet Under
http://www.sixfeetunderfan.com/episodeguide.html
Bestel hier seizoen 1 op dvd
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 19:02 schreef A.l.e.x het volgende:
Het blijft grappig dat SFU in NL geschikt is voor 6 jaar en ouder en je het in de meeste andere landen pas mag zien als je 16/18 jaar of ouder bent
Het Nederlandse keuringsgebeuren is en eigenlijk gewoon een checklist met punten erop (komt er naakt in beeld, is het geweld angstaanjagen etc etc) die volgens mij minder streng is dan in andere landen.
en wees eerlijk, in six feet under is qua explicietheid weinig aan de hand. Ja een sex scene af en toe, maar daar krijg je in Nederland niet snel een 16plus advies voor
Tis maar goed dat er zoiets bestaat als HBO
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:26 schreef Smots het volgende:
Wel grappig dat dit één van de weinige TV series is die zowel mij als mijn vriendin weten te boeien.
Dito in Huize Doc
(Geen aflevering van gemist zelfs ondanks voetbal, en dat wil wat zeggen voor een voetbalmod )
quote:De NPS gaat eerst de Sopranos uitzenden
Op vrijdag 23 januari 2004 12:38 schreef Doc het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer seizoen nummer 3 op TV komt.(Geen aflevering van gemist zelfs ondanks voetbal, en dat wil wat zeggen voor een voetbalmod
)
quote:Als je ze eerder wil zien moet je Canal+ nemen of ze downloaden
SIX FEET UNDER komt terug bij de NPS!!!De NPS herhaalt vanaf 15 april 2004 serie 1 en 2 van Six Feet Under, elke donderdagavond 23.10 uur (na NOVA).
De NPS heeft ook serie 3 aangekocht. Deze serie zal niet eerder dan oktober 2004 te zien zijn.
quote:Hahaha, ik kijk nu elke donderdag seizoen 3 op Canal+.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:38 schreef Doc het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer seizoen nummer 3 op TV komt.(Geen aflevering van gemist zelfs ondanks voetbal, en dat wil wat zeggen voor een voetbalmod
)
quote:Hé, die herhalingen zijn goed nieuws, aangezien ik de serie nooit op woensdagavond kon kijken. En vanaf april ook weer afleveringen van The Sopranos op televisie (bij de VARA trouwens, niet de NPS). Wie zei dat de Nederlandse tv alleen maar uit bagger bestaat?
Op zondag 25 januari 2004 02:45 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
De NPS gaat eerst de Sopranos uitzenden
[..]Als je ze eerder wil zien moet je Canal+ nemen of ze downloaden
http://www.omroep.nl/nps/sixfeetunder/
Dito. En heb hem wel gekazaad, maar op de computer blijf ik toch niet geboeid.quote:Op donderdag 15 april 2004 09:32 schreef marsterretje het volgende:
De enige aflevering die ik nog niet gezien heb!
Vond ik ook. Volgende week weer kijken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hij was fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |