Dat zat ik ook tot grote ergenis van mijn vriend de hele tijd te roepenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef Starlie het volgende:
Huh als dit pasgeleden is opgenomen dat weten die boeren toch al wel van elkaar voor wie wie gekozen heeft...?!
quote:KRO maakt twee specials van Boer zoekt Vrouw
Op 1 en 8 januari komt de KRO met twee speciale afleveringen van Boer zoekt Vrouw. Daarin is te zien hoe het nu met de boeren van de afgelopen jaren gaat.
Yvon Jaspers bezoekt een aantal boeren uit de voorafgaande seizoenen waaronder ook Jos en Dycke, Pieter, Richard en boerin Agnes. Het is een feest om na zoveel jaren terug te gaan naar boeren die je inmiddels zo goed hebt leren kennen, zegt Jaspers.
Om te zien dat ze niet alleen hun ware liefde hebben gevonden maar ook nog hun dromen hebben verwezenlijkt. De boerderij verbouwd, een kind hebben gekregen en nu vaak samen met hun liefde de boerderij runnen.
Daarnaast laten de specials zien hoe Boer zoekt Vrouw vaak niet alleen het leven verandert van de vrijgezelle boer maar ook dat van zijn familie. Jaspers: Wanneer de boer de ware liefde heeft gevonden en wil gaan samenwonen, maken ouders vaak letterlijk plaats voor hun kinderen. In deze specials zie je goed hoe ingrijpend die veranderingen zijn voor de verschillende generaties uit een boerenfamilie.
Op 13 mei is de kick-off van het nieuwe, zesde seizoen van Boer zoekt Vrouw. Tien vrijgezelle boeren stellen zich dan weer voor aan Nederland. In de hoop zo de liefde van hun leven te vinden. Hoe deze zoektocht verloopt, is te zien vanaf 2 september.
Ja ik ookquote:Op zondag 1 januari 2012 01:56 schreef MissJ het volgende:
Morgen de eerste special! Van 20:20 tot 21:20.
Ik ga kijken
quote:
quote:Yvon Jaspers: "Het is een feest om na zoveel jaren terug te gaan naar boeren die je inmiddels zo goed hebt leren kennen. Om te zien dat ze niet alleen hun ware liefde hebben gevonden maar ook nog hun dromen hebben verwezenlijkt. De boerderij verbouwd, een kind hebben gekregen en nu vaak samen met hun liefde de boerderij runnen."
In de uitzending:
Op nieuwjaarsdag neemt Yvon Jaspers ons mee naar de boerderij van Gijsbert. Femke heeft het noorden van het land verlaten en woont nu bij Gijsbert. Hoe gaat het met ze?
Pauline van boer Jan verhuisde al eerder, zij het van Rotterdam naar Friesland. Yvon zoekt ze op, benieuwd hoe de verbouwing van de boerderij is verlopen en hoe het leven samen bevalt.
Ook zien we hoe het leven van Wim, Adriaan, Peter en Frank en Anita verder is gegaan.
Op de website:
Neem op 1 januari de nieuwjaarswensen van de boeren in ontvangst!
Lees dan ook de eerste column van Pauline (van boer Jan) over haar leven op het platteland.
1 januari om 20.20 uur bij de KRO op Nederland 1
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:38 schreef Starlie het volgende:
Als ik die ijzige stiltes zo zie ga ik denk ik dat seizoen uit 2007 terugkijken!
Jaaaaa Wietszszeee!!!!quote:Op zondag 1 januari 2012 20:43 schreef MissJ het volgende:
Ik wil Wietze zien! Of hoe heet ie ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |