abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 oktober 2006 @ 08:12:03 #1
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_43057757
'Boer zoekt vrouw' is het datingprogramma van de KRO waarin 10 boeren op zoek gaan naar een vrouw. De komende weken volgen we Martijn, Jochum, Dirk-Jan, Hans en Gerrit!

De boeren:


Dirk Jan: 36 Jaar, Dordogne (FR), Melkveehouder en Akkerbouw.




Gerrit: 39 Jaar, Friesland, Melkveehouder.




Hans: 50 Jaar, Noord-Holland, Akkerbouwer.




Jochum: 37 Jaar, Friesland, Biologische Kasteelt.




Martijn: 25 Jaar, Noord-Brabant, Melkveehouder




Website: http://boerzoektvrouw.kro.nl

Wanneer: Elke zondagavond om 20:20 op Nederland 1.

Online: Op uitzendinggemist.nl is naderhand de uitzending terug te zien.

Presentatie: Yvon Jaspers



Deel 1 van dit topic: Boer zoekt vrouw, seizoen #2
Deel 2 van dit topic: Boer Zoekt Vrouw - Seizoen 2 - Deel 2
Deel 3 van dit topic: Boer Zoekt Vrouw - Seizoen 2 - Deel 3: Hoera!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_43058342
Ik had niet verwacht dat het zo zou lopen tussen Gerrit en Eva. Heel raar.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
pi_43058437
wat een gast die Gerrit "ik denk ik ga even met iemand zoenen om haar tevreden te houden, maar stiekem vind ik haar niet leuk "
Zo niet.. dan toch!
  maandag 30 oktober 2006 @ 09:38:57 #4
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43058792
Gerrit is gemeen vind ik
Ingrid en Eva vinden Gerrit allebei leuk
Ik had ook anders verwacht.
pi_43059500
Tjonge die Gerrit. Wat zien die vrouwen toch in hem? Onbegrijpelijk.
live life
  maandag 30 oktober 2006 @ 10:28:42 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_43059662
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 10:19 schreef Tharalom het volgende:
Tjonge die Gerrit. Wat zien die vrouwen toch in hem? Onbegrijpelijk.
In het gesprek met Inge liet hij voor het eerst zichzelf een beetje zien. En dat hij toch flink aangedaan was door de reactie van Eva, maakte hem in mijn ogen ook een stuk sympathieker.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 30 oktober 2006 @ 10:39:36 #7
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_43059870
Nou ja Eva wist toch dat ze * op proef * was dus dan moet ze ook niet klagen als Gerrit - nota bene als ze er zelf over begint - ff proeft
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 30 oktober 2006 @ 10:55:31 #8
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_43060295
Was wel jammer dat ze een groot gedeelte van het gesprek weglieten, toch benieuwd hoe dat gelopen is (voordat Gerrit zijn kop onder de kraan stopte, snif).

Van Trudy snap ik nog steeds niet dat ze nog niet vertrokken is bij Hans
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_43060547
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 10:55 schreef Mark het volgende:
Was wel jammer dat ze een groot gedeelte van het gesprek weglieten, toch benieuwd hoe dat gelopen is (voordat Gerrit zijn kop onder de kraan stopte, snif).

Van Trudy snap ik nog steeds niet dat ze nog niet vertrokken is bij Hans
Waarom zou Trudy vertrekken?
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
  maandag 30 oktober 2006 @ 11:08:11 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_43060593
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 11:06 schreef Pendri het volgende:

[..]

Waarom zou Trudy vertrekken?
Hans had zich niet zo positief over homo's uitgelaten en Trudy's oudste zoon is homo.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 30 oktober 2006 @ 11:10:12 #11
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_43060639
martijn is wel een romanticus, ballonvaart was natuurlijk wel erg gaaf om te organiseren voor zijn dames. opvallend dat daar nog geen spanning is want volgens mij kunnen beiden het wel heel goed met martijn vinden.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  maandag 30 oktober 2006 @ 11:13:37 #12
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43060726
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 11:10 schreef evert het volgende:
martijn is wel een romanticus, ballonvaart was natuurlijk wel erg gaaf om te organiseren voor zijn dames. opvallend dat daar nog geen spanning is want volgens mij kunnen beiden het wel heel goed met martijn vinden.
Dat was leuk met die ballonvaart
pi_43061150
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 11:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hans had zich niet zo positief over homo's uitgelaten en Trudy's oudste zoon is homo.
Hans heeft gewoon aangegeven dat hij er niets mee heeft, en dat er bij hem thuis niet omheen gedraaid zal worden. Maar een neef van hem is ook homo, en die werd nog steeds volledig gerespecteerd. Maar ze gaan er geen rekening mee houden, maar moet dat per se dan?

En dan nog, de relatie zou dan zijn tussen Trudy en Hans. Die kinderen komen daarbij op de 2e plaats.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
  maandag 30 oktober 2006 @ 11:34:18 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_43061252
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 11:31 schreef Pendri het volgende:

[..]

Hans heeft gewoon aangegeven dat hij er niets mee heeft, en dat er bij hem thuis niet omheen gedraaid zal worden. Maar een neef van hem is ook homo, en die werd nog steeds volledig gerespecteerd. Maar ze gaan er geen rekening mee houden, maar moet dat per se dan?

En dan nog, de relatie zou dan zijn tussen Trudy en Hans. Die kinderen komen daarbij op de 2e plaats.
Zijn zoons lieten het die neven 'wel weten' dat het ze niet beviel. Als Trudy bij Hans zou wonen, zou dat dus ook het ouderlijk huis van haar oudste zoon worden. Lekker als hij en zijn vriend op de korrel worden genomen door Hans' zonen als die zoon zijn moeder eens komt bezoeken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_43061460
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 11:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zijn zoons lieten het die neven 'wel weten' dat het ze niet beviel. Als Trudy bij Hans zou wonen, zou dat dus ook het ouderlijk huis van haar oudste zoon worden. Lekker als hij en zijn vriend op de korrel worden genomen door Hans' zonen als die zoon zijn moeder eens komt bezoeken.
Moet zij een eventuele grote liefde laten schieten, omdat zijn zonen duidelijk zeggen hoe ze over bepaald gedrag denken?
En het is heus niet zo dat die jongens iedere keer gaan zeggen; "goedemorgen homo". Er zal waarschijnlijk wel een moment komen waarop duidelijk wordt gemaakt hoe ze erover denken, en dan neem ik aan dat zo'n thema kan blijven rusten.
Die zoon van Trudy moet z'n vriend natuurlijk niet mee gaan nemen naar het huis van Hans, maar zo dom zou hij vast niet zijn.
Trudy moet voor zichzelf kiezen. haar zoon is inmiddels oud genoeg. Die red zich wel.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
  maandag 30 oktober 2006 @ 11:47:12 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_43061553
Zij moet niks. Ik schets alleen wat het bezwaar zou kunnen zijn.

Maar je weet niet wat voor botte boeren die zoons kunnen zijn. En dat is wel van belang. Je zegt dat Trudy's zoon zijn vriend niet mee moet nemen naar Hans' huis. Maar wat als dat ook Trudy's huis is? Dan is het toch van de zotte dat dat niet zou kunnen!
The love you take is equal to the love you make.
pi_43061615
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 09:15 schreef NrSiX het volgende:
wat een gast die Gerrit "ik denk ik ga even met iemand zoenen om haar tevreden te houden, maar stiekem vind ik haar niet leuk "
Hormonen hè. Hij vindt Eva een geil vrouwtje, dus toch ff erop Meer dan dat was het ook niet.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_43061626
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 00:02 schreef bloodymary het volgende:


En taart!!
Ze is wel een tikje manisch, maar moest er wel weer érg om lachen
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  maandag 30 oktober 2006 @ 11:51:24 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_43061660
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 11:49 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Hormonen hè. Hij vindt Eva een geil vrouwtje, dus toch ff erop Meer dan dat was het ook niet.
Zij vroeg toch aan hem of ze hem mocht zoenen? Het initiatief lag bij Eva. Gerrit had er direct spijt van.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 30 oktober 2006 @ 12:32:46 #20
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_43062657
Ik heb de indruk dat Hans toch het meest naar Trudy trekt en haar zoon lijkt me mans genoeg om voor zichzelf op te komen als dat nodig is.
Het zou toch dieptreurig zijn als zijn moeder om die reden een relatie niet aan zou kunnen gaan terwijl ze er wel veel voor voelt.( ff aangenomen dat dát zo is )
Mij lijkt dat er echt wel een mouw aan te passen is. Die zoon zal heus wel vaker commentaar krijgen op zijn geaardheid en inmiddels geleerd hebben hoe daar mee om te gaan.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 30 oktober 2006 @ 12:34:42 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_43062699
Ik vind het ook geen onmogelijkheid, maar er mag dan van de kant van Hans en zijn zoons op dat punt ook wel wat verwacht worden. Ik vind dat Trudy's zoon bij Hans gewoon met zijn vriend aan de keukentafel moet kunnen zitten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_43062755
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 11:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zij vroeg toch aan hem of ze hem mocht zoenen? Het initiatief lag bij Eva. Gerrit had er direct spijt van.
Juist daarom vind ik het zo vreemd dat zij uit die kus meende op te kunnen maken dat zij het geworden was.

In 'De leugen regeert' van afgelopen vrijdag ging het nog even over de zonen van Hans. Twee van z'n zonen waren er ook n.a.v. een column waarin zelfs één van de zonen homo werd genoemd. Hier terug te kijken
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  maandag 30 oktober 2006 @ 12:38:47 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_43062776
Ik ga het bekijken, dank je wel

Interessant, maar in het kader van Boer zoekt vrouw, Hans en Trudy, voegt het niet zoveel toe.

[ Bericht 47% gewijzigd door Lienekien op 30-10-2006 12:58:08 ]
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 30 oktober 2006 @ 12:58:18 #24
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_43063222
Overigens sprak een zoon duidelijk zijn voorkeur voor Anneke uit
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:01:17 #25
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_43063291
Ik heb 't bekeken en de zonen lijken wel mee te vallen. Die opmerkingen over uit de kast komen waren hilarisch dom, dat schreeuwt om verwarring natuurlijk.
En waarom de jongens er nu blij mee zouden moeten zijn dat die columnist geld over maakt aan 't COC om de acceptatie van homo's op het platteland te verbeteren, is me een raadsel. Ze hebben zelf immer niks met 't COC en zijn er ook absoluut niet in geïnterresseerd lijkt me
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')