Waar heeft iedereen het in godsnaam over zeg. Punten scoren? Tis geen big brother oid, dit zijn gewoon pure en echte mensen. Als je daar niet tegen kan ga je maar naar talpa kijken oid.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:58 schreef liefbeesje het volgende:
[..]
En na Boer Hans te hebben horen praten "heb ik het ook". En zolang die man met z'n gekke ideeen in mijn gedachte zit, vrees ik dat ik er nóóit meer vanaf kom!![]()
Nee, daar scoorde hij geen punten mee...![]()
Ik dacht Martijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:15 schreef Noisekick het volgende:
Weet iemand toevallig uit z'n hoofd welke boer de meeste brieven had gekregen?
In de uitzending is alleen vermeld dat er iemand niet op was komen dagen. Wat daarmee aan de hand was hebben ze volgens mij alleen online gezet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:16 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Nooit geweten, is dit in het programma gezegd of alleen op de site te vinden?
Daarmee konden ze weer wat snelle hits scoren, want iedereen was natuurlijk nieuwsgierig wat er met haar aan de hand was. Persoonlijk ergernisje van mij dat tv programma's tegenwoordig zonodig allemaal crossmediaal moeten zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In de uitzending is alleen vermeld dat er iemand niet op was komen dagen. Wat daarmee aan de hand was hebben ze volgens mij alleen online gezet.
Wat is crossmediaal nou weer?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:16 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Daarmee konden ze weer wat snelle hits scoren, want iedereen was natuurlijk nieuwsgierig wat er met haar aan de hand was. Persoonlijk ergernisje van mij dat tv programma's tegenwoordig zonodig allemaal crossmediaal moeten zijn.
Ik was niet echt nieuwsgierig, dacht voor 99% aan een gevalletje van "cold feet".quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:16 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Daarmee konden ze weer wat snelle hits scoren, want iedereen was natuurlijk nieuwsgierig wat er met haar aan de hand was.
Dat je ook het internet (of een ander medium) nodig hebt om een tv-programma precies te kunnen volgen.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:52 schreef ivosnivo het volgende:
Wat is crossmediaal nou weer?
En ik ook nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:09 schreef Molline het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik had er ook nog nooit van gehoord?! Waar Fok! al niet goed voor is ....![]()
Nope, die komt volgende week, als ze tenminste het schema van vorig jaar aanhouden. Ik ga er vanuit van wel, 24 november moet het afgelopen zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:04 schreef Noisekick het volgende:
Wordt dit vanavond de "finale" uitzending waar alle keuzes vallen?
Gerrit is inderdaad letterlijk een lompe boerquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:52 schreef roze-meisje het volgende:
en wat die vrouwen in Gerrit de neanderthaler zien is mij ook een raadsel![]()
Oh echwel! Zo dacht ik ookquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:04 schreef Joepie het volgende:
ik zie het nu weer voor het eerst zo'n beetje sinds een week of 5, maar die 2 vrouwen van martijn, als je tegen me zegt dat het zussen zijn zou ik het ook geloven, toen ze naar buiten kwamen lopen voor die luchtballon.
Tja wel sneu voor d'r, maar ik vond het toch maar cynisch wijf, altijd die bitchen-uitstralingquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:39 schreef Loohcs het volgende:
Ik vraag me af wat voor antwoord Marieke had verwacht: "Ja het verkopen van een komkommer maakt me veel gelukkiger dan het verkopen van een tomaat"....
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:39 schreef Loohcs het volgende:
"Ja het verkopen van een komkommer maakt me veel gelukkiger dan het verkopen van een tomaat"....
Boerderijhond leeft vaak niet binnen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:47 schreef Peekaboo het volgende:
neem je een nieuwe pup, zet je hem snachts buiten aan een paal in het weiland![]()
* Mee eens isquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef Mark het volgende:
"Nienke is minder optimistisch dan Marieke"
Ja logisch: ieder normaal mens is minder optimistisch dan die halleluja-muts
ja dat snap ik, maar het is net geboren!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Boerderijhond leeft vaak niet binnen.
Ze eet zelf ook alleen maar biologische groenten thuis en is heel erg met dat soort dingen bezig.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
OMGwat een mens zeg, die is helemaal hyper en vind vlgs mij alles leuk men
![]()
Ik vond het nog sneuër hoe hij ff dat kalfje vorige week smeet en hoe totaal empathieloos hij er mee omging.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:27 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar het is net geboren!
vond het zo zielig lijken....
oja, dat vond ik ook zo overdreven...een beeetje voorzichtiger kan toch ook wel?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:31 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik vond het nog sneuër hoe hij ff dat kalfje vorige week smeet en hoe totaal empathieloos hij er mee omging.![]()
Maar goed voor hem is dat de normaalste zaak van de wereld, dat een kalf het niet red of er niet zo goed bij lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |