En "Het is haar probleem"quote:
Ik hoop dat ze het doet. Trudie is sowieso veel te lief en gemanierd voor zo'n simpele vent als Hans.quote:
Die opmerking viel een beetje verkeerd bij mij. Net zoals dat het 'haar probleem' was.quote:
Iddquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:01 schreef snellejelle het volgende:
Geen Hoera voor Hans deze aflevering
Daar heb je gelijk in. T'is idd goed dat Trudie het nu ook al weet, beter dan dat ze er achter komt als ze al een relatie hebben.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:20 schreef deedeetee het volgende:
Als Hans er zo over denkt is het verstandig dat hij dat gewoon rechtuit zegt.
Hij heeft net zo goed recht op zijn eigen mening als een ander ook al brengt hij het nog zo bot, maar als ik Trudie was zou ik het nu wel voor gezien houden. Ik denk niet dat een relatie tussen hun beiden een daverend succes gaat worden
Dat hij het gevoel had dat er al meer dan vriendschap was geloof ik... (correct me if i'm wrong anyonequote:Op zondag 22 oktober 2006 23:32 schreef Nouk het volgende:
Op een gegeven moment had Marieke het erover dat Jochum iets heel liefs tegen haar zei op het strand geloof ik. En dat ze daar best van onder de indruk was ofzo.
Maar ik miste net dat stukje, wat zei Jochum tegen Marieke?
Oh oke zo.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:35 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Dat hij het gevoel had dat er al meer dan vriendschap was geloof ik... (correct me if i'm wrong anyone)
dat zei hij inderdaad jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:35 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Dat hij het gevoel had dat er al meer dan vriendschap was geloof ik... (correct me if i'm wrong anyone)
Precies dat, denk ik. Hij is een beetje fout, onaangepast, macho en daar vallen vrouwen nu eenmaal op, eerder iig dan op de gemiddelde zouteloze brave borstquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:52 schreef roze-meisje het volgende:
wat die vrouwen in Gerrit de neanderthaler zien is mij ook een raadsel![]()
Dat is gewoon een botte boer, ik kan er soms vreselijk om lachen hoor. Mja ik ben zelf al 17 jaar getrouwd met een botterik ( die kwam toen ik hem leerde kennen net uit Frankrijk waar hij een paar jaar op een boerenebedrijf had gewerkt) en die valt - als je door dat botte gedoe heen kijkt - reuze mee mee hoor !quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:52 schreef roze-meisje het volgende:
en wat die vrouwen in Gerrit de neanderthaler zien is mij ook een raadsel![]()
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijkquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:59 schreef bloodymary het volgende:
Wat mij opvalt, het vorige seizoen was het programma een beetje een reclame voor de boeren. Toen zag je dat de boeren in het dagelijks leven toch heel leuk waren en niet perse heel ouderwets of zo (Teus, Joris, Boer Piet).
Maar nu zijn in ieder geval drie van de vijf boeren al ontzettend (wereld)vreemd en in ieder geval geen reclame voor de boeren!
Dat kan hem ook vast wat schelen als ie op zijn tractor rijdt.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:45 schreef Hexagon het volgende:
Een vriend van me die homo is heeft Hans aangedragen bij Geenstijl. Hopelijk word daar de strontkar eens flink over m uitgekieperd.
Tja, dat joch heeft geen enkele opvoeding gehad met zo'n vader, zou bijna zeggen dat ik het hem niet kwalijk kan nemenquote:Op maandag 23 oktober 2006 22:29 schreef Rick_Dokkum het volgende:
En zn zoon die zit te zeiken over het eten (wat er erg lekker uitzag) vlak voor de camera.
![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat kan hem ook vast wat schelen als ie op zijn tractor rijdt.
Het was toch Piet (of was het Teus; nou ja iig één van die twee) die niet eens wist hoe hij boodschappen moest doen? Dus die was ook best wereldvreemd. En Peter en Hans uit de vorige serie waren volgens mij ook redelijk ouderwets. Een tweede serie is nooit te vergelijken met de eerste. Je krijgt nooit precies dezelfde karakters en sowieso is 'het nieuwe' er af.quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:59 schreef bloodymary het volgende:
Wat mij opvalt, het vorige seizoen was het programma een beetje een reclame voor de boeren. Toen zag je dat de boeren in het dagelijks leven toch heel leuk waren en niet perse heel ouderwets of zo (Teus, Joris, Boer Piet).
Maar nu zijn in ieder geval drie van de vijf boeren al ontzettend (wereld)vreemd en in ieder geval geen reclame voor de boeren!
jahoor dat mag hij..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:33 schreef deedeetee het volgende:
Tjonge die Hans heeft zich wel populair gemaakt met zijn eerlijke, botte opmerkingen![]()
![]()
Maar mag die man dan niet zeggen wat hij denkt ? En mag hij daarop wél een hoop onhebbelijk commentaar krijgen ? Ik vind Hans echt niet botter klinken als de reacties die hij krijgt op zijn uitspraken. Ik vind het van beide kanten maar dom.....
Best kans dat die zogenaamde homofobie van Hans in de praktijk reuze mee valt.![]()
Hans scheld niet........quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:48 schreef cpcpb het volgende:
[..]
jahoor dat mag hij..
En nu zeggen wij weer eerlijk wat we ervan vinden..
wat een kansloze eikel.
Nee hoor, Hans zegt gewoon dat Hij een probleem heeft met homoseksualiteit. Nou dat mag hij tochquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:24 schreef Molline het volgende:
klinkt als:
.... maar ik rook niet ....![]()
Men stoort zich toch niet aan zijn eerlijkheid, wel aan zijn homofobie. Dat schelden even daargelaten, daar ben ik ook geen fan van.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee hoor, Hans zegt gewoon dat Hij een probleem heeft met homoseksualiteit. Nou dat mag hij toch![]()
Hij scheld niet op mensen die er anders over denken als hij zelf, zoals hier door users wel gebeurt.
Geef mij Hans maar, mensen met zgn ruime opvattingen die zich storen aan eerlijkheid en daar op menen te moeten reageren door te gaan schelden, daar kan ik veel minder goed mee uit de voeten![]()
Erg tolerant is het niet, hè? Ik snap best dat mensen zich daaraan storen. Ik incluis.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:08 schreef deedeetee het volgende:
Och ik kan het geen homofobie noemen daar is het domweg niet ernstig genoeg voor. Hij vind het maar raar en voelt er zich ongemakkelijk bij. Dat is toch geen fobie ?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:13 schreef deedeetee het volgende:
Ik stoor me er niet aan dat vind ik ook intolerant![]()
Waarom mag Hans niet zijn zoals hij is als een ander 't wel magquote:
Hij mag zijn zoals 'ie is, maar hij moet niet gek opkijken als Trudy 'm daarom niet moet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarom mag Hans niet zijn zoals hij is als een ander 't wel mag![]()
En na Boer Hans te hebben horen praten "heb ik het ook". En zolang die man met z'n gekke ideeen in mijn gedachte zit, vrees ik dat ik er nóóit meer vanaf kom!quote:
Ik denk, omdat de camera draait je ms toch gauw in dingen meegaat. T'is natuurlijk sowieso raar, je doet mee aan een programma, je strijdt met andere vrouwen om 1 vent...quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:29 schreef MissX het volgende:
Gerritieuw ik vind hem met de week viezer worden. En dan die meiden de ramen zemen, stofzuigen. Ik had dat echt van never nooit gedaan. Doe het lekker zelf. Die Eva was wel vals trouwens over die boodschappen.
Nooit geweten, is dit in het programma gezegd of alleen op de site te vinden?quote:Waar was Loesje?
Loesje is die 'tiende vrouw' van Dirk Jan die tijdens de speeddate in aflevering 3 niet op kwam dagen. Inmiddels heeft de redactie haar aan de telefoon gehad! Loesje woont zelf ook in Frankrijk en besloot gedurende de nacht naar het mooie landhuis te rijden waar de speeddate gehouden werd. Even boven Dijon is ze - door slaap overmand - in de berm gereden. Loesje is overgebracht naar het ziekenhuis, waar bleek dat ze twee gebroken ribben had. Gelukkig is ze weer helemaal hersteld, maar ze vindt het wel jammer dat ze Dirk Jan nooit ontmoet heeft.
Waar heeft iedereen het in godsnaam over zeg. Punten scoren? Tis geen big brother oid, dit zijn gewoon pure en echte mensen. Als je daar niet tegen kan ga je maar naar talpa kijken oid.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:58 schreef liefbeesje het volgende:
[..]
En na Boer Hans te hebben horen praten "heb ik het ook". En zolang die man met z'n gekke ideeen in mijn gedachte zit, vrees ik dat ik er nóóit meer vanaf kom!![]()
Nee, daar scoorde hij geen punten mee...![]()
Ik dacht Martijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:15 schreef Noisekick het volgende:
Weet iemand toevallig uit z'n hoofd welke boer de meeste brieven had gekregen?
In de uitzending is alleen vermeld dat er iemand niet op was komen dagen. Wat daarmee aan de hand was hebben ze volgens mij alleen online gezet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:16 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Nooit geweten, is dit in het programma gezegd of alleen op de site te vinden?
Daarmee konden ze weer wat snelle hits scoren, want iedereen was natuurlijk nieuwsgierig wat er met haar aan de hand was. Persoonlijk ergernisje van mij dat tv programma's tegenwoordig zonodig allemaal crossmediaal moeten zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In de uitzending is alleen vermeld dat er iemand niet op was komen dagen. Wat daarmee aan de hand was hebben ze volgens mij alleen online gezet.
Wat is crossmediaal nou weer?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:16 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Daarmee konden ze weer wat snelle hits scoren, want iedereen was natuurlijk nieuwsgierig wat er met haar aan de hand was. Persoonlijk ergernisje van mij dat tv programma's tegenwoordig zonodig allemaal crossmediaal moeten zijn.
Ik was niet echt nieuwsgierig, dacht voor 99% aan een gevalletje van "cold feet".quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:16 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Daarmee konden ze weer wat snelle hits scoren, want iedereen was natuurlijk nieuwsgierig wat er met haar aan de hand was.
Dat je ook het internet (of een ander medium) nodig hebt om een tv-programma precies te kunnen volgen.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:52 schreef ivosnivo het volgende:
Wat is crossmediaal nou weer?
En ik ook nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:09 schreef Molline het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik had er ook nog nooit van gehoord?! Waar Fok! al niet goed voor is ....![]()
Nope, die komt volgende week, als ze tenminste het schema van vorig jaar aanhouden. Ik ga er vanuit van wel, 24 november moet het afgelopen zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:04 schreef Noisekick het volgende:
Wordt dit vanavond de "finale" uitzending waar alle keuzes vallen?
Gerrit is inderdaad letterlijk een lompe boerquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:52 schreef roze-meisje het volgende:
en wat die vrouwen in Gerrit de neanderthaler zien is mij ook een raadsel![]()
Oh echwel! Zo dacht ik ookquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:04 schreef Joepie het volgende:
ik zie het nu weer voor het eerst zo'n beetje sinds een week of 5, maar die 2 vrouwen van martijn, als je tegen me zegt dat het zussen zijn zou ik het ook geloven, toen ze naar buiten kwamen lopen voor die luchtballon.
Tja wel sneu voor d'r, maar ik vond het toch maar cynisch wijf, altijd die bitchen-uitstralingquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:39 schreef Loohcs het volgende:
Ik vraag me af wat voor antwoord Marieke had verwacht: "Ja het verkopen van een komkommer maakt me veel gelukkiger dan het verkopen van een tomaat"....
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:39 schreef Loohcs het volgende:
"Ja het verkopen van een komkommer maakt me veel gelukkiger dan het verkopen van een tomaat"....
Boerderijhond leeft vaak niet binnen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:47 schreef Peekaboo het volgende:
neem je een nieuwe pup, zet je hem snachts buiten aan een paal in het weiland![]()
* Mee eens isquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef Mark het volgende:
"Nienke is minder optimistisch dan Marieke"
Ja logisch: ieder normaal mens is minder optimistisch dan die halleluja-muts
ja dat snap ik, maar het is net geboren!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Boerderijhond leeft vaak niet binnen.
Ze eet zelf ook alleen maar biologische groenten thuis en is heel erg met dat soort dingen bezig.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
OMGwat een mens zeg, die is helemaal hyper en vind vlgs mij alles leuk men
![]()
Ik vond het nog sneuër hoe hij ff dat kalfje vorige week smeet en hoe totaal empathieloos hij er mee omging.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:27 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar het is net geboren!
vond het zo zielig lijken....
oja, dat vond ik ook zo overdreven...een beeetje voorzichtiger kan toch ook wel?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:31 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik vond het nog sneuër hoe hij ff dat kalfje vorige week smeet en hoe totaal empathieloos hij er mee omging.![]()
Maar goed voor hem is dat de normaalste zaak van de wereld, dat een kalf het niet red of er niet zo goed bij lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |