abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42901946
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:20 schreef Remzz het volgende:

[..]

Idd: "Mijn neven hebben het ook"
ja, vrij kansloos

als ik trudie was zou ik weglopen
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:27:46 #202
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_42902052
quote:

[..]

En "Het is haar probleem"

Ik snap niet dat die Trudy hem niet meteen een mep op zn smoel geeft.

En als ze met hem een relatie aanging zou ik als zou gaan twijfelen om ik nog met haar omging als ze kiest voor een stiefvader die zonder schaamte op de televisie verteld dat hij homofoob is en dus zn zoons ook niet bepaald respect heeft bijgebracht daarvoor.
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:35:55 #203
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42902330
Als ik Trudie was zou ik absoluut niet met die Hans een relatie beginnen !
Zijn Hans en zijn zonen van het zwarte kousen familie
pi_42902597
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:14 schreef XrAiDeN het volgende:
Marlies

Wat een leuke meid is dat!
Ja, leuke meid inderdaad, vooral met dat Brabantse accent. Erg leuk.
pi_42902937
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:25 schreef snellejelle het volgende:

als ik trudie was zou ik weglopen
Ik hoop dat ze het doet. Trudie is sowieso veel te lief en gemanierd voor zo'n simpele vent als Hans.

Die vreselijke kop die hij trok, toen hij alleen in beeld was: "Dat is haar pakkie aan..."

Misselijke boer.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_42903234
quote:

[..]

Die opmerking viel een beetje verkeerd bij mij. Net zoals dat het 'haar probleem' was. Ik ben helemaal klaar met Hans.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_42903289
Geen Hoera voor Hans deze aflevering
pi_42903318
Waarom doet iedereen zo afwijzend tegenover Hans? Hij zegt toch gewoon hardop wat de meeste mannen hier altijd denken? Hoe politiek correct men hier ook reageert.
pi_42903824
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:01 schreef snellejelle het volgende:
Geen Hoera voor Hans deze aflevering
Idd
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  zondag 22 oktober 2006 @ 23:20:31 #210
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_42903948
Als Hans er zo over denkt is het verstandig dat hij dat gewoon rechtuit zegt.
Hij heeft net zo goed recht op zijn eigen mening als een ander ook al brengt hij het nog zo bot, maar als ik Trudie was zou ik het nu wel voor gezien houden. Ik denk niet dat een relatie tussen hun beiden een daverend succes gaat worden
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_42904217
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:20 schreef deedeetee het volgende:
Als Hans er zo over denkt is het verstandig dat hij dat gewoon rechtuit zegt.
Hij heeft net zo goed recht op zijn eigen mening als een ander ook al brengt hij het nog zo bot, maar als ik Trudie was zou ik het nu wel voor gezien houden. Ik denk niet dat een relatie tussen hun beiden een daverend succes gaat worden
Daar heb je gelijk in. T'is idd goed dat Trudie het nu ook al weet, beter dan dat ze er achter komt als ze al een relatie hebben.

Hans had gewoon het beste bij Mien Dobbelsteen aka Riet gepast
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_42904314
Op een gegeven moment had Marieke het erover dat Jochum iets heel liefs tegen haar zei op het strand geloof ik. En dat ze daar best van onder de indruk was ofzo.

Maar ik miste net dat stukje, wat zei Jochum tegen Marieke?
pi_42904429
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:32 schreef Nouk het volgende:
Op een gegeven moment had Marieke het erover dat Jochum iets heel liefs tegen haar zei op het strand geloof ik. En dat ze daar best van onder de indruk was ofzo.

Maar ik miste net dat stukje, wat zei Jochum tegen Marieke?
Dat hij het gevoel had dat er al meer dan vriendschap was geloof ik... (correct me if i'm wrong anyone )
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_42904531
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:35 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Dat hij het gevoel had dat er al meer dan vriendschap was geloof ik... (correct me if i'm wrong anyone )
Oh oke zo.

En DirkJan zei toch in het bubbelbad dat ie al een keuze had gemaakt eigenlijk? Ben benieuwd...denk toch Irma. Al vind ik dat deel van het programma over hem steeds het minst boeiend om te volgen.
pi_42904939
wat een walgelijke vent is Hans toch, eerst Riet niet willen uitzwaaien en nu die achterlijke homofobe houding
en wat die vrouwen in Gerrit de neanderthaler zien is mij ook een raadsel
pi_42904959
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:35 schreef Noisekick het volgende:

[..]

dat zei hij inderdaad ja
  maandag 23 oktober 2006 @ 01:49:29 #217
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_42907610
Hans met z'n "Mijn neven hebben het ook" is gewoon lomp

maar die Marieke is gewoon echt eng, brr

ow, en Marlies!
pi_42908118
De volgende aflevering wordt leuk, veel gehuil en gejank van de vrouwen.

En Gerrit gaat misschien ook met Inge zoenen om t goed te maken....haha

Jochum en Marieke die vinden elkaar wel wat trouwens.
pi_42910036
Wat mij opvalt, het vorige seizoen was het programma een beetje een reclame voor de boeren. Toen zag je dat de boeren in het dagelijks leven toch heel leuk waren en niet perse heel ouderwets of zo (Teus, Joris, Boer Piet).

Maar nu zijn in ieder geval drie van de vijf boeren al ontzettend (wereld)vreemd en in ieder geval geen reclame voor de boeren!
pi_42910235
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:52 schreef roze-meisje het volgende:
wat die vrouwen in Gerrit de neanderthaler zien is mij ook een raadsel
Precies dat, denk ik. Hij is een beetje fout, onaangepast, macho en daar vallen vrouwen nu eenmaal op, eerder iig dan op de gemiddelde zouteloze brave borst
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:46:19 #221
78780 deedeetee
pi_42910589
quote:
Dat is gewoon een botte boer, ik kan er soms vreselijk om lachen hoor. Mja ik ben zelf al 17 jaar getrouwd met een botterik ( die kwam toen ik hem leerde kennen net uit Frankrijk waar hij een paar jaar op een boerenebedrijf had gewerkt) en die valt - als je door dat botte gedoe heen kijkt - reuze mee mee hoor !
Het hoeft helemaal niet kwaad bedoelt te zijn als ze zo bot doen.
Mijn * botte boer * roept alssie op zijn falie krijgt altijd * maar ik mag toch wel wat ze zéggen ??? *
Dat soort man snapt vaak niet hoe rot hun * wat zeggen * bij een ander over komt komt
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:24:32 #222
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_42911242
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 08:59 schreef bloodymary het volgende:
Wat mij opvalt, het vorige seizoen was het programma een beetje een reclame voor de boeren. Toen zag je dat de boeren in het dagelijks leven toch heel leuk waren en niet perse heel ouderwets of zo (Teus, Joris, Boer Piet).

Maar nu zijn in ieder geval drie van de vijf boeren al ontzettend (wereld)vreemd en in ieder geval geen reclame voor de boeren!
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk

Gerrit: Lompe Friese boer met accent (waar niks op tegen is, het bevestigd alleen het cliche)
Hans: Ouderwetse denkbeelden op het platteland, zowel hij als zijn zonen
Dirk Jan: Durft niet over zijn gevoelens te praten, erg in zichzelf gekeerd als het om diepere gesprekken gaat
Jochum: Freaky

Eigenlijk is Martijn nog het meest een promotie voor het boerenleven
Ik vind hem ook met kop en schouders boven de rest uitsteken trowens, toffe gast
En zijn vrouwen zijn ook het leukst hoewel ik Inga ook niet verkeerd vind
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:36:58 #223
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_42911467
Jochem duwde marieke om op het strand. "Ja ik moet gewoon winnen". Whehehehehehe. Deed me een beetje denken aan dumb and dumber.
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:45:13 #224
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_42911623
Een vriend van me die homo is heeft Hans aangedragen bij Geenstijl. Hopelijk word daar de strontkar eens flink over m uitgekieperd.
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:51:24 #225
140141 ivosnivo
pi_42911750
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 10:45 schreef Hexagon het volgende:
Een vriend van me die homo is heeft Hans aangedragen bij Geenstijl. Hopelijk word daar de strontkar eens flink over m uitgekieperd.
Dat kan hem ook vast wat schelen als ie op zijn tractor rijdt.
pi_42913156
Ik vind die Marieke wat nep overkomen, net of ze het speelt ofzo. En die arme Jochum trapt daar in.

Hans deed net alsof homofilie een ziekte was. Ik zou hem een klap verkopen, mn koffers pakken en opzouten daar. Wat een lompe boer.

En zn zoon die zit te zeiken over het eten (wat er erg lekker uitzag ) vlak voor de camera.
pi_42913258
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 22:29 schreef Rick_Dokkum het volgende:

En zn zoon die zit te zeiken over het eten (wat er erg lekker uitzag ) vlak voor de camera.
Tja, dat joch heeft geen enkele opvoeding gehad met zo'n vader, zou bijna zeggen dat ik het hem niet kwalijk kan nemen
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_42913282
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 10:51 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Dat kan hem ook vast wat schelen als ie op zijn tractor rijdt.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_42914033
Hans die opmerkingen konden echt niet. Als ik Trudi was zou ik gelijk weg zijn gegaan. Je wilt toch niet ergens gaan wonen, waar je zoon altijd het gevoel krijgt niet geaccepteerd te worden.

Gerrit ieuw ik vind hem met de week viezer worden. En dan die meiden de ramen zemen, stofzuigen. Ik had dat echt van never nooit gedaan. Doe het lekker zelf. Die Eva was wel vals trouwens over die boodschappen.

Jochum Saai, probeert zich nog wel in de vrouwen te verdiepen, doormiddel van 1 op 1 gesprekjes. Maar er komt weinig uit hem. Van die Marieke wordt ik bloedzenuwachtig iedere keer. Maar die past denk ik wel beter bij hemm dan die Nienke. Als die samen op de bank zitten word het helemaal een saaie boel. Wat een ontzettend klein huisje heeft hij trouwens. Met een gezin wil je daar niet wonen.

Dirk-Jan Erg nietszeggend, hij lijkt me niet zo saai als Jochum, maar wel erg veel niets. Maar of dat nou door de camera komt Volgens mij had zijn schoonzus hem gewoon alleen maar opgegeven in de hoop dat zij een leuke vriendin in de buurt krijgt. Of die zelf nou zo graag een vrouw wilt, weet ik niet.

Martijn leuke jongen, leuke meiden, leuk hondje. Alleen een beetje irri accent. Maar komt tenminste gewoon normaal over. Geen dingen waarvan je denkt oh my god, zoals bij de rest.
pi_42919452
Boer Hans zoekt een vrouw. Geen homo!

Wieringermeer - Boer Hans uit Wieringermeer zoekt een vrouw. Zijn ideale bruid is Caroline Tensen. En nee, hij zoekt geen homo! Daarvoor doet hij niet mee met 'Boer zoekt Vrouw'. Zijn uitspraken over homoseksuelen in de uitzending van afgelopen zondag ontaarden inmiddels in een rel op de website van de KRO.

Boer Hans (50) is homofoob. Als hij van deelneemster Trudy (46) die zijn partner wil worden, hoort dat ze een homoseksuele zoon heeft, ligt zijn oordeel al klaar. ,,Dat is jouw probleem.''

Hans vertelt dat hij twee neven heeft die 'het' ook hebben. Homoseksualiteit afgeschilderd als ziekte. Dus rolt heel roze Nederland over de boer heen. Honderden reacties op de website van 'Boer zoekt Vrouw'. Een hit. Maar Hans reageert niet.

,,De KRO heeft gevraagd of de site uit de lucht moest. Want ik word pittig afgebrand.'' Oprecht verbaasd dat hij wordt afgeschilderd als homohater. Zijn homoseksuele neef heeft hij inmiddels aan de telefoon gehad. En zijn zus heeft hij het ook uitgelegd.

woensdag 25 oktober 2006 @ 14:33:03 #231
78780 deedeetee
pi_42921731
Tjonge die Hans heeft zich wel populair gemaakt met zijn eerlijke, botte opmerkingen
Maar mag die man dan niet zeggen wat hij denkt ? En mag hij daarop wél een hoop onhebbelijk commentaar krijgen ? Ik vind Hans echt niet botter klinken als de reacties die hij krijgt op zijn uitspraken. Ik vind het van beide kanten maar dom.....
Best kans dat die zogenaamde homofobie van Hans in de praktijk reuze mee valt.
pi_42922565
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 08:59 schreef bloodymary het volgende:

Het was toch Piet (of was het Teus; nou ja iig één van die twee) die niet eens wist hoe hij boodschappen moest doen? Dus die was ook best wereldvreemd. En Peter en Hans uit de vorige serie waren volgens mij ook redelijk ouderwets. Een tweede serie is nooit te vergelijken met de eerste. Je krijgt nooit precies dezelfde karakters en sowieso is 'het nieuwe' er af.

En de uitspraken van Hans over homo's zijn niet echt subtiel, maar wel duidelijk en eerlijk. Hij had wel een sociaal wenselijk antwoord kunnen geven, maar dan had hij moeten liegen en was het waarschijnlijk later een probleem geworden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Loohcs op 25-10-2006 15:09:12 ]
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_42927945
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:33 schreef deedeetee het volgende:
Tjonge die Hans heeft zich wel populair gemaakt met zijn eerlijke, botte opmerkingen
Maar mag die man dan niet zeggen wat hij denkt ? En mag hij daarop wél een hoop onhebbelijk commentaar krijgen ? Ik vind Hans echt niet botter klinken als de reacties die hij krijgt op zijn uitspraken. Ik vind het van beide kanten maar dom.....
Best kans dat die zogenaamde homofobie van Hans in de praktijk reuze mee valt.
jahoor dat mag hij..
En nu zeggen wij weer eerlijk wat we ervan vinden..

wat een kansloze eikel.
pi_42929168
Kijkt vooral nog om Marlies, echt mijn type: donker halflang haar, klassiek 'mooi' gezicht... lol
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:55:05 #235
78780 deedeetee
pi_42929822
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:48 schreef cpcpb het volgende:

[..]

jahoor dat mag hij..
En nu zeggen wij weer eerlijk wat we ervan vinden..

wat een kansloze eikel.
Hans scheld niet........
pi_42932715
klinkt als:

.... maar ik rook niet ....
  woensdag 25 oktober 2006 @ 20:46:22 #237
78780 deedeetee
pi_42933493
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:24 schreef Molline het volgende:
klinkt als:

.... maar ik rook niet ....
Nee hoor, Hans zegt gewoon dat Hij een probleem heeft met homoseksualiteit. Nou dat mag hij toch
Hij scheld niet op mensen die er anders over denken als hij zelf, zoals hier door users wel gebeurt.
Geef mij Hans maar, mensen met zgn ruime opvattingen die zich storen aan eerlijkheid en daar op menen te moeten reageren door te gaan schelden, daar kan ik veel minder goed mee uit de voeten
  woensdag 25 oktober 2006 @ 20:49:53 #238
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42933623
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:46 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Nee hoor, Hans zegt gewoon dat Hij een probleem heeft met homoseksualiteit. Nou dat mag hij toch
Hij scheld niet op mensen die er anders over denken als hij zelf, zoals hier door users wel gebeurt.
Geef mij Hans maar, mensen met zgn ruime opvattingen die zich storen aan eerlijkheid en daar op menen te moeten reageren door te gaan schelden, daar kan ik veel minder goed mee uit de voeten
Men stoort zich toch niet aan zijn eerlijkheid, wel aan zijn homofobie. Dat schelden even daargelaten, daar ben ik ook geen fan van.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:08:07 #239
78780 deedeetee
pi_42934232
Och ik kan het geen homofobie noemen daar is het domweg niet ernstig genoeg voor. Hij vind het maar raar en voelt er zich ongemakkelijk bij. Dat is toch geen fobie ?
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:11:33 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42934348
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:08 schreef deedeetee het volgende:
Och ik kan het geen homofobie noemen daar is het domweg niet ernstig genoeg voor. Hij vind het maar raar en voelt er zich ongemakkelijk bij. Dat is toch geen fobie ?
Erg tolerant is het niet, hè? Ik snap best dat mensen zich daaraan storen. Ik incluis.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:13:19 #241
78780 deedeetee
pi_42934417
Ik stoor me er niet aan dat vind ik ook intolerant
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:14:07 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42934446
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:13 schreef deedeetee het volgende:
Ik stoor me er niet aan dat vind ik ook intolerant
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:27:56 #243
78780 deedeetee
pi_42934944
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom mag Hans niet zijn zoals hij is als een ander 't wel mag
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:29:38 #244
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42935009
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:27 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Waarom mag Hans niet zijn zoals hij is als een ander 't wel mag
Hij mag zijn zoals 'ie is, maar hij moet niet gek opkijken als Trudy 'm daarom niet moet.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:31:28 #245
78780 deedeetee
pi_42935066
Mee eens
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:32:42 #246
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42935109
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:31 schreef deedeetee het volgende:
Mee eens
Nou dan.
pi_42958112
quote:

[..]

En na Boer Hans te hebben horen praten "heb ik het ook". En zolang die man met z'n gekke ideeen in mijn gedachte zit, vrees ik dat ik er nóóit meer vanaf kom!

Nee, daar scoorde hij geen punten mee...
pi_42958653
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 23:29 schreef MissX het volgende:

Gerrit ieuw ik vind hem met de week viezer worden. En dan die meiden de ramen zemen, stofzuigen. Ik had dat echt van never nooit gedaan. Doe het lekker zelf. Die Eva was wel vals trouwens over die boodschappen.
Ik denk, omdat de camera draait je ms toch gauw in dingen meegaat. T'is natuurlijk sowieso raar, je doet mee aan een programma, je strijdt met andere vrouwen om 1 vent...
Kwam ook door hoe het gemonteerd was en de blikken van die 2 meiden dat het er nogal dom uit zag.
Vooral de, zoals altijd, cynische blik van bitch Eva. Nee ik vind het echt geen leuke vrouw.
Inge vind ik wel leuk... Maar wat dat betreft passen Eva en Gerrit bij elkaar, beide 3 niks als je het mij vraagt.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_42958674
Weet iemand toevallig uit z'n hoofd welke boer de meeste brieven had gekregen?
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_42958712
quote:
Waar was Loesje?
Loesje is die 'tiende vrouw' van Dirk Jan die tijdens de speeddate in aflevering 3 niet op kwam dagen. Inmiddels heeft de redactie haar aan de telefoon gehad! Loesje woont zelf ook in Frankrijk en besloot gedurende de nacht naar het mooie landhuis te rijden waar de speeddate gehouden werd. Even boven Dijon is ze - door slaap overmand - in de berm gereden. Loesje is overgebracht naar het ziekenhuis, waar bleek dat ze twee gebroken ribben had. Gelukkig is ze weer helemaal hersteld, maar ze vindt het wel jammer dat ze Dirk Jan nooit ontmoet heeft.
Nooit geweten, is dit in het programma gezegd of alleen op de site te vinden?
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:25:18 #251
140141 ivosnivo
pi_42959014
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:58 schreef liefbeesje het volgende:

[..]

En na Boer Hans te hebben horen praten "heb ik het ook". En zolang die man met z'n gekke ideeen in mijn gedachte zit, vrees ik dat ik er nóóit meer vanaf kom!

Nee, daar scoorde hij geen punten mee...
Waar heeft iedereen het in godsnaam over zeg. Punten scoren? Tis geen big brother oid, dit zijn gewoon pure en echte mensen. Als je daar niet tegen kan ga je maar naar talpa kijken oid.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:29:26 #252
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_42959117
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:15 schreef Noisekick het volgende:
Weet iemand toevallig uit z'n hoofd welke boer de meeste brieven had gekregen?
Ik dacht Martijn
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_42960266
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:16 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Nooit geweten, is dit in het programma gezegd of alleen op de site te vinden?
In de uitzending is alleen vermeld dat er iemand niet op was komen dagen. Wat daarmee aan de hand was hebben ze volgens mij alleen online gezet.
A mind with a heart of it's own
pi_42960374
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:11 schreef DrMarten het volgende:

[..]

In de uitzending is alleen vermeld dat er iemand niet op was komen dagen. Wat daarmee aan de hand was hebben ze volgens mij alleen online gezet.
Daarmee konden ze weer wat snelle hits scoren, want iedereen was natuurlijk nieuwsgierig wat er met haar aan de hand was. Persoonlijk ergernisje van mij dat tv programma's tegenwoordig zonodig allemaal crossmediaal moeten zijn.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:52:57 #255
140141 ivosnivo
pi_42961263
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:16 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Daarmee konden ze weer wat snelle hits scoren, want iedereen was natuurlijk nieuwsgierig wat er met haar aan de hand was. Persoonlijk ergernisje van mij dat tv programma's tegenwoordig zonodig allemaal crossmediaal moeten zijn.
Wat is crossmediaal nou weer?
pi_42961560
Op de boer-zoekt-vrouw-site vertelt die Inge waarom ze die brief had geschreven voor Gerrit: "het moment dat hij de pluisjes van Yvonne afplukt deed blijken dat hij een zelfverzekerde man moest zijn en daar hou ik van". Wonderlijk hoe mensen dingen zo anders kunnen interpreteren, ik vond dat namelijk typisch een gebaar uit nervositeit en zich geen houding weten te geven, ik had het idee dat Gerrit Yvon nauwelijks durfde aan te kijken en daarom maar een beetje aan haar jas ging lopen plukken.
pi_42961592
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:16 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Daarmee konden ze weer wat snelle hits scoren, want iedereen was natuurlijk nieuwsgierig wat er met haar aan de hand was.
Ik was niet echt nieuwsgierig, dacht voor 99% aan een gevalletje van "cold feet".
Maar zag het nu toevallig staan bij Dirk-Jans profiel.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_42961653
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:52 schreef ivosnivo het volgende:

Dat je ook het internet (of een ander medium) nodig hebt om een tv-programma precies te kunnen volgen.
pi_42962552
Idd Martijn had de meeste brieven.

Waar was Loesje?
Loesje is die 'tiende vrouw' van Dirk Jan die tijdens de speeddate in aflevering 3 niet op kwam dagen. Inmiddels heeft de redactie haar aan de telefoon gehad! Loesje woont zelf ook in Frankrijk en besloot gedurende de nacht naar het mooie landhuis te rijden waar de speeddate gehouden werd. Even boven Dijon is ze - door slaap overmand - in de berm gereden. Loesje is overgebracht naar het ziekenhuis, waar bleek dat ze twee gebroken ribben had. Gelukkig is ze weer helemaal hersteld, maar ze vindt het wel jammer dat ze Dirk Jan nooit ontmoet heeft..

www.boerzoektvrouw.nl
pi_42970036
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:52 schreef ivosnivo het volgende:

Ik had er ook nog nooit van gehoord?! Waar Fok! al niet goed voor is ....
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:13:15 #261
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42970144
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:09 schreef Molline het volgende:

[..]

Ik had er ook nog nooit van gehoord?! Waar Fok! al niet goed voor is ....
En ik ook niet
pi_42970517
Van Dale kent het ook niet!

U hebt gezocht op crossmediaal:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.

sorry, ben in een melige bui
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:24:44 #263
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:46:34 #264
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42971166
Ik word om mijn oren geslagen met dat woord, kan het niet meer horen
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:13:48 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_43021764
Ik heb niks tegen homo's, ze motte alleen niet aan me komme.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43044900
Wordt dit vanavond de "finale" uitzending waar alle keuzes vallen?
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  zondag 29 oktober 2006 @ 20:10:09 #267
153023 spk2go
like.no.other
pi_43045108
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 20:04 schreef Noisekick het volgende:
Wordt dit vanavond de "finale" uitzending waar alle keuzes vallen?
Nope, die komt volgende week, als ze tenminste het schema van vorig jaar aanhouden. Ik ga er vanuit van wel, 24 november moet het afgelopen zijn.
Third Day roelt!
  zondag 29 oktober 2006 @ 20:10:59 #268
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_43045145
Ik vraag het me af, maar ik hoop het wel. Weer eens wat vaart er in!

Hoera!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_43045797
quote:

Gerrit is inderdaad letterlijk een lompe boer
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_43046087
Hoera En een zonnetje en ballonnen
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_43046100
ik sta op en ik denk: "HOERA!"
pi_43046303
Ik vind die Marieke heel erg raar, zo'n manisch figuur de hele tijd om je heen wordt je toch gestoord van lijkt me.
  Moderator zondag 29 oktober 2006 @ 20:58:12 #273
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43046816
Okay...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_43046875
ze smeert m
Bobby Robson forever!
pi_43046898
Eva Wat kut voor d'r!
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_43047078
ik zie het nu weer voor het eerst zo'n beetje sinds een week of 5, maar die 2 vrouwen van martijn, als je tegen me zegt dat het zussen zijn zou ik het ook geloven, toen ze naar buiten kwamen lopen voor die luchtballon.
pi_43047218
Hmmm.... over gespannen sfeer gesproken....

Overigens, ligt het aan mij of heeft de KRO van de opnames op de boederij meer uitzendingen gemaakt. Ik herinner me van vorig jaar dat de vaart er meer in zat.
  Moderator zondag 29 oktober 2006 @ 21:09:26 #278
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43047261
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 21:04 schreef Joepie het volgende:
ik zie het nu weer voor het eerst zo'n beetje sinds een week of 5, maar die 2 vrouwen van martijn, als je tegen me zegt dat het zussen zijn zou ik het ook geloven, toen ze naar buiten kwamen lopen voor die luchtballon.
Oh echwel! Zo dacht ik ook
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_43047402
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 21:00 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Eva Wat kut voor d'r!
Tja wel sneu voor d'r, maar ik vond het toch maar cynisch wijf, altijd die bitchen-uitstraling
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_43047409
Die Marieke vind ik zo een typische probleemmuts.
Dat is eens wat anders...
pi_43047449
Ik zou het geen 10 minuten uithouden bij die Marike. Wat een irritant wijf is dat zeg.
  zondag 29 oktober 2006 @ 21:14:47 #282
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_43047472
Wat betreft Gerrit en Inge ben ik absoluut niet verbaasd. Vanaf het eerste ogenblik sprongen bij die 2 de vonken over. Moet je nog maar eens terug kijken naar de speeddates (als die online staan tenminste, dat weet ik niet zeker). Toen ik die uitzending zat te kijken zei ik al tegen mijn man dat zij het zou worden.

Hans gaat volgens mij echt voor Trudie. Ik geloof dat ik hem vorig weekend zag rijden met een kortharige vrouw naast hem in de auto (was toevallig in de noordkop).

Dirk_jan en Merel is volgens mij ook uitgemaakte zaak. Wat betreft Jochem weet ik het niet: volgens mij passen beide vrouwen niet bij hem. En Martijn.... die moet gewoon een driehoeksverhouding beginnen. Ik heb het gevoel dat Bibi beter bij hem past, maar volgens mij gaat hij voor het mooie koppie van die andere (kom even niet op haar naam)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 29 oktober 2006 @ 21:16:58 #283
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_43047574
De andere kant van Gerrit, dus. Je kon erop wachten.
  zondag 29 oktober 2006 @ 21:34:46 #284
78780 deedeetee
pi_43048336
Nou Gerrit heeft 't niet alléén gedaan hij werd wel geholpen bij zijn voortijdige keuze En gezien de manier waarop Eva toen kleinzielig uithaalde is het een heel verstandige keus geweest.

Geen flauw idee wat Martijn gaat doen maar het valt me wel op dat Bibi sprekend op hem lijkt, ook zo'n brede mond en altijd maar lachen enzo

Jochum keist hopenlijk Marieke, dat malle mens is 'm van harte gegund

Hans, tja ik zou zeggen Trudy en Dirk-Jan dat vind ik echt een té vaag figuur maar ik denk dat het Merel word.
pi_43048515
Ik snap niet waarom Eva zo enorm geschokt was. Of het moet zijn dat ze boos is op zichzelf omdat ze het niet doorhad. Gerrit had al vaker lompe acties, dus waarom Eva dacht dat zij het na één kusje zou worden (en nu zo overdreven reageerde) begrijp ik niet helemaal.

En die Marieke tegen die verkoophulp in de winkel....."Wat verkoop je het liefst?" Tja het is een manier om te proberen een gesprek te beginnen, maar jezus als je niks beters weet te vragen of zeggen houd dan je mond. Die verkoophulp stond ook met haar bek vol tanden. Ik vraag me af wat voor antwoord Marieke had verwacht: "Ja het verkopen van een komkommer maakt me veel gelukkiger dan het verkopen van een tomaat"....
  zondag 29 oktober 2006 @ 21:41:53 #286
78780 deedeetee
pi_43048628
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 21:39 schreef Loohcs het volgende:
Ik vraag me af wat voor antwoord Marieke had verwacht: "Ja het verkopen van een komkommer maakt me veel gelukkiger dan het verkopen van een tomaat"....

Het is echt een ongelovelijk irritant, mal mens
pi_43048640
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 21:39 schreef Loohcs het volgende:
"Ja het verkopen van een komkommer maakt me veel gelukkiger dan het verkopen van een tomaat"....
pi_43048716
Bij een komkommer denk ik HOERA!! bij een ui denk ik slechts jippie
pi_43048825
neem je een nieuwe pup, zet je hem snachts buiten aan een paal in het weiland
> Be Yourself; everyone else is taken <
  zondag 29 oktober 2006 @ 21:50:13 #290
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_43048965
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 21:47 schreef Peekaboo het volgende:
neem je een nieuwe pup, zet je hem snachts buiten aan een paal in het weiland
Boerderijhond leeft vaak niet binnen.
  zondag 29 oktober 2006 @ 21:53:54 #291
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_43049169
"Nienke is minder optimistisch dan Marieke"

Ja logisch: ieder normaal mens is minder optimistisch dan die halleluja-muts
Dommage arachide-fromage
  zondag 29 oktober 2006 @ 22:00:52 #292
78780 deedeetee
pi_43049506
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef Mark het volgende:
"Nienke is minder optimistisch dan Marieke"

Ja logisch: ieder normaal mens is minder optimistisch dan die halleluja-muts
* Mee eens is

Marieke is echt een beetje érg veel overdreven, ze lijkt wel manisch......
pi_43049629
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 20:37 schreef kollie het volgende:
OMG wat een mens zeg, die is helemaal hyper en vind vlgs mij alles leuk men
pi_43050298
Ik zit net te denken dat er misschien wel meer heeft gespeeld tussen Eva en Gerrit. Dat ze misschien verder zijn gegaan dan 'n kusje en dan is de boosheid van Eva al weer beter te begrijpen. De KRO wil echter niet zo plat zijn om dat soort details te filmen en uit te zenden (of te vermelden) maar daardoor komt Eva wel kleinzielig over. Een dilemma voor de omroep: geven we een compleet beeld met 't risico 'plat' te worden, of houden we het 'Christelijk' met het risico dat we een incompleet beeld geven?
Zomaar een gedachte, omdat ik me niet voor kan stellen dat ze echt zo ontdaan is over het feit dat ze 't ondanks 'n kusje niet is geworden.
  zondag 29 oktober 2006 @ 22:20:09 #295
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_43050360
Ik denk dat Eva zich simpelweg afgewezen voelt. Als je achteraf hoort dat iemand je niet van harte heeft teruggezoend, dan vind ik dat zelf verklaring genoeg voor haar verontwaardiging.
pi_43050627
Eva is eerder in de steek gelaten, toen ze zwanger was.....dat lijkt me dus iets vreselijks...en ik denk dat dat nu weer heel erg naar boven kwam....
pi_43050701
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 21:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Boerderijhond leeft vaak niet binnen.
ja dat snap ik, maar het is net geboren!
vond het zo zielig lijken....
pi_43050832
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

OMG wat een mens zeg, die is helemaal hyper en vind vlgs mij alles leuk men
Ze eet zelf ook alleen maar biologische groenten thuis en is heel erg met dat soort dingen bezig.
Niet zo gek dat ze het erg naar d'r zin heeft op de boerderij en in zo'n klein schattig alternatief winkeltje
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_43050904
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 22:27 schreef Peekaboo het volgende:

[..]

ja dat snap ik, maar het is net geboren!
vond het zo zielig lijken....
Ik vond het nog sneuër hoe hij ff dat kalfje vorige week smeet en hoe totaal empathieloos hij er mee omging.
Maar goed voor hem is dat de normaalste zaak van de wereld, dat een kalf het niet red of er niet zo goed bij lag.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_43052065
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 22:31 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Ik vond het nog sneuër hoe hij ff dat kalfje vorige week smeet en hoe totaal empathieloos hij er mee omging.
Maar goed voor hem is dat de normaalste zaak van de wereld, dat een kalf het niet red of er niet zo goed bij lag.
oja, dat vond ik ook zo overdreven...een beeetje voorzichtiger kan toch ook wel?
maar ja, het zijn in zijn ogen dus gewoon "producten"
pi_43054198
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 20:37 schreef kollie het volgende:
En taart!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')