Ik vond haar helemaal niet bij hem passen eigenlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:25 schreef kevin85 het volgende:
Idd..
Maar dat zij het leukste was kon zelfs Jules de Corte zien..
Ik vind haar vet eng, per woord probeert ze 5 gezichtsuitdrukkingen tegelijk uit te beeldenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:33 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik snap helemaal niks van Jochum, hij heeft een paar keer gezegd dat hij Barbara het leukst vond. Vervolgens gaat hij gesprekjes met de dames aan, bedoeld om ze eindelijk nou eens echt wat beter te leren kennen en wat vraagt hij: wat ze nou toch echt van hèm vinden. En opeens moet Barbara vertrekken.Volgens mij is hij gewoon panisch voor een afwijzing en kiest hij degene bij wie hij het minst risico loopt dat het op niets uitdraait ofzo. Ik vond Jochum in het voorjaar in de uitzending waarin de mannen geïntroduceerd werden het leukst, maar pfffff, wat communiceert die jongen stroef zeg. Ik zou er helemaal iebel van worden. Overigens krijg ik ook de kriebels van die blije Marieke, maar ik denk dat ze wel het beste bij Jochum past. Zij is niet zo gesloten als die andere twee vrouwen, dus misschien dat hij bij haar een beetje losser komt. Twee van die gesloten tiepjes naast elkaar op de bank werkt ook niet.
Wat die vrouwen van Gerrit toch in hem zien is mij echt een raadsel. Als er één man op alle vlakken weerstand bij mij oproept dan is hij het wel. Wat een ontzettend onaantrekkelijk type.
Goede omschrijving iddquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:03 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik vind haar vet eng, per woord probeert ze 5 gezichtsuitdrukkingen tegelijk uit te beelden
Idd, eerst wist ze het allemaal niet zo, maar ze vond het wel jammer dat ze weg moest. Ze begon steeds meer te voelen voor hem.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:19 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vond het jammer om Barbara (van Jochem) te zien vertrekken. Was best een leuke meid.
Iddquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:33 schreef _Floddertje_ het volgende:
Volgens mij is hij gewoon panisch voor een afwijzing en kiest hij degene bij wie hij het minst risico loopt dat het op niets uitdraait ofzo.
duitsquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:57 schreef Jane het volgende:
Wat voor taal spreken die zussen van Jochem?
Ik zou me er ook niet door laten leiden. Maar ik kijk er wel van op dat Marike in hem geinteresseerd is, toch echt wel een heel erg ander type. Beetje zweverig, alternatief, biologisch kind. En dan de meeste gortdroge simpele aardappel uitkiezenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:24 schreef Lienekien het volgende:
Nienke is net als Jochums zusters, maar of dat een pre is als je een partner zoekt...
`t Is wel een biologische aardappel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zou me er ook niet door laten leiden. Maar ik kijk er wel van op dat Marike in hem geinteresseerd is, toch echt wel een heel erg ander type. Beetje zweverig, alternatief, biologisch kind. En dan de meeste gortdroge simpele aardappel uitkiezenWel apart.
Vind jij Jochum geen zwever dan? Ik wel, namelijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zou me er ook niet door laten leiden. Maar ik kijk er wel van op dat Marike in hem geinteresseerd is, toch echt wel een heel erg ander type. Beetje zweverig, alternatief, biologisch kind. En dan de meeste gortdroge simpele aardappel uitkiezenWel apart.
Ja idd, jochum is ook een zweverig nietszeggend typequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vind jij Jochum geen zwever dan? Ik wel, namelijk.
Ik vind Eva nou ook niet het meeste sympathieke vrouwtje van alle deelnemende vrouwenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:20 schreef Soul79 het volgende:
Die Eva met Gerrit lijkt me een gevalletje 'opposites attract' al denk ik dat Eva uiteindelijk dat platte en zelfvoldane van Gerrit niet trekt.
Martijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:30 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja idd, jochum is ook een zweverig nietszeggend type![]()
Dat nieuwe hondje van Dirk Jan
Jaquote:
Ms is Gerrit ook een beetje de patser aan het uithangen met de camera erbij.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef MiLalaa het volgende:
Vreemd hoor dat die Eva 'veel moeilijke periodes' en geflopte relaties heeft gehad in haar leven, ze valt dan ook pertinent op de meest foute mannen die bestaan![]()
Je mo zo'n koe gewoon 'n klap op de bil'n geve. Dat moeje me vrouwe ook doen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:36 schreef Noisekick het volgende:
Ms is Gerrit ook een beetje de patser aan het uithangen met de camera erbij.
En zo is het.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:45 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je mo zo'n koe gewoon 'n klap op de bil'n geve. Dat moeje me vrouwe ook doen.
Eva is een bitch, dat klopt. Maar wel één met een erg klein hartje zo te zien. Lijkt me niks voor Gerritquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik vind Eva nou ook niet het meeste sympathieke vrouwtje van alle deelnemende vrouwen![]()
Ze heeft zo'n cynische blik altijd, maar ms straalt ze dat gewoon uit en is ze erg lief... who knows.
Idd: "Mijn neven hebben het ook"quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:57 schreef Hexagon het volgende:
Zozo Hans is homofoob en zn zoons ook
Wat een trieste figuren. Zeker in de manier waarop ie het uitlegt. Ik zou als ik die moeder was me terugtrekken uit respect voor mn zoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |