quote:Op zondag 5 december 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
OMG CEE IK ZAG EEN FOTO VAN JOU OP TV HAHAHAHA.
En dan jouw foto erbij, stel je voor! Kent iemand hier op FOK jou zodat diegene jou kan uitlachen hier (en wij dus ook)?quote:Beste Gijs,
ik zeg altijd: de ogen zijn de spiegel van je ziel hihi. Wil je voor altijd de mijne zijn?
Groetjes, Cee
Vooral die tweede...quote:Op zondag 5 december 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
TT is een verwijzing naar:
- Boer Gijs die moeite heeft met vegetariėrs
- Silenus en zijn weddenschap
Haha, jaquote:Op zondag 5 december 2010 21:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik hoop echt dat Maurits brieven van mannen heeft gekregen, lijkt me echt zo komisch
Een quote uit mijn brief:quote:Op zondag 5 december 2010 21:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
En dan jouw foto erbij, stel je voor! Kent iemand hier op FOK jou zodat diegene jou kan uitlachen hier (en wij dus ook)?
Rijk?quote:Op zondag 5 december 2010 21:26 schreef Confession het volgende:
Éen ding hebben ze allemaal mee!
ze zijn lekker rijk.
Maar ik schrijf niet!
Iniedergeval niet arm! mij lijkt als hun maar een vrouw hebben die vrouw hun zo onder de duim heeft.quote:
ze hebben wel vaak een enorm huis met een lap grond, dus op papier zijn ze wel rijk meestalquote:
met geld dat in grond en vastgoed is geļnvesteerd kun je niet veel, zeker niet als het ook nog eens van het bedrijf isquote:Op zondag 5 december 2010 21:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ze hebben wel vaak een enorm huis met een lap grond, dus op papier zijn ze wel rijk meestal
Ik ben heel erg benieuwd wat we gaan zien volgende week, en hoe jij reageert, gewoon wel kijken!!quote:Op zondag 5 december 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
Ik ga volgende week even wegzappen op het moment dat Gijs al die brieven doorploetert. M'n hart kan dat niet aan. Ik wacht wel tot jullie een teken geven dat het voorbij is en dat ik in de tussentijd geen sms'jes heb gekregen van vrienden/familie die zeggen OMG CEE IK ZAG EEN FOTO VAN JOU OP TV HAHAHAHA.
quote:Op zondag 5 december 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
TT is een verwijzing naar:
- Boer Gijs die moeite heeft met vegetariėrs
- Silenus en zijn weddenschap
Neeltje had haar haar geverfd.quote:Op maandag 6 december 2010 01:33 schreef zeebeschuit het volgende:
Die neeltje is snel oud geworden zeg.
quote:BOER ZOEKT VROUW 3.692.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |