Die zat toch te zeiken dat ie maar 4 brieven kreeg.quote:Op zondag 5 december 2010 21:01 schreef alors het volgende:
We krijgen die Auke straks ook nog, die stille met die rode appelwangen
quote:Op zondag 5 december 2010 21:01 schreef Cee het volgende:
Potdorie waarom heeft Johannes zo'n kneuterig borstelhoofd, hij zou perfect geweest zijn.
quote:Op zondag 5 december 2010 21:03 schreef Silenus het volgende:
"Oh Dycke, je bent zo puur. Dankje. Dankje dat jij zo puur bent."
Ik word hier bang vanquote:Op zondag 5 december 2010 21:03 schreef Silenus het volgende:
"Oh Dycke, je bent zo puur. Dankje. Dankje dat jij zo puur bent."
Ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 5 december 2010 21:07 schreef Silenus het volgende:
Jos die gaat spuiten vandaag.
Nee, ik zeg niks, maar ik weet wat jullie dachten. Ontken het maar niet.
Ik had niet gehoord wat ze zei. Maar als ik het wel gehoord had, had ik het gedacht. Ik ontken niks.quote:Op zondag 5 december 2010 21:07 schreef Silenus het volgende:
Jos die gaat spuiten vandaag.
Nee, ik zeg niks, maar ik weet wat jullie dachten. Ontken het maar niet.
Nou dat dus!quote:Op zondag 5 december 2010 21:08 schreef Cee het volgende:
Godverdorie wat een STYLO hebben al die boeren zich aangemeten.
quote:Op zondag 5 december 2010 21:08 schreef Cee het volgende:
Godverdorie wat een STYLO hebben al die boeren zich aangemeten.
Zonder tv heb jij niks te doen? Ik heb medelijden met je.quote:Op zondag 5 december 2010 21:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
Pffff de dit ellendige programma is weer begonnen.
Vrouwlief is er voor gaan zitten, en ik verveel me de pleuris.
Wanneer is de laatste uitzending?
Je hoopt afleiding van het programma te vinden door in het BZV topic te posten?quote:Op zondag 5 december 2010 21:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
Pffff de dit ellendige programma is weer begonnen.
Vrouwlief is er voor gaan zitten, en ik verveel me de pleuris.
Wanneer is de laatste uitzending?
quote:Op zondag 5 december 2010 21:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Iedereen ziet dat Cee nog steeds een beetje verliefd is.
Ik hoop het ook, want dan mag onze Sileen z'n leuter opeten.quote:Op zondag 5 december 2010 21:12 schreef Lov1 het volgende:
Oh god nee toch, die Richard zal toch niet die 1000 nog wat brieven hebben gekregen?! Ik ga voor Frank!
Ik denk wel veel, ik vind het een beetje een foute man, en ja daar zwichten nogal wat vrouwen voorquote:Op zondag 5 december 2010 21:12 schreef Lov1 het volgende:
Oh god nee toch, die Richard zal toch niet die 1000 nog wat brieven hebben gekregen?! Ik ga voor Frank!
Ach schei nou toch uit! Gijsbert heeft een veel hogere vrouwenratio met zijn leeftijd. Frank is nog een menneke.quote:Op zondag 5 december 2010 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, want dan mag onze Sileen z'n leuter opeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |